Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Williams разясни причините за катастрофите на Хюлкенберг и Барикело

18.05.2010 11:36
Туит

Williams обясни какви са причините за катастрофите на Нико Хюлкенберг и Рубенс Барикело този уикенд в Монако. Гермaнецът е останал без предно крило в тунела, а неговият бразилски колега е получил повреда в окачването.

Барикело направи страхотен старт в Княжеството и имаше напълно реален шанс да се бори за място в зоната на точките, но се удари в загражденията на „Бо Риваж“ след повреда в задната част на FW32. Бразилецът все пак изкара 30 обиколки на пистата, докато неговият съотборник Нико Хюлкенберг не направи и една пълна. Шампионът в GP2 сериите стана автор на една от най-зрелищните катастрофи през последните години в Монако, след като изгуби контрол над своя автомобил в тунела броени секунди след старта.

„Нико имаше проблем още на стартовата решетка със сензора на палеца (на волана) за съединителя“, коментира техническият директор Сам Майкъл. „После, в първия завой, удари леко един от автомобилите на HRT и повреди предното си крило. При влизането в тунела то се разпадна изцяло, автомобилът недозави и Нико се удари в стената.“

Причината за катастрофата на Барикело в 30-ата обиколка е повреда в окачването. „Бях наистина много изненадан“, коментира бразилецът, който от гняв хвърли волана на своя автомобил след катастрофата. „Стартирах толкова добре, но след бокса автомобилът започна да се държи много странно и най-вече воланът. Ситуацията започна постепенно да се влошава и в крайна сметка се ударих.“

Майкъл допълва, че елементите, довели до проблемите на Хюлкенберг и Барикело, не са нови и се използват още от началото на сезона, но и че провалът в Княжеството няма да откаже екипа на Williams от следващата фаза в развитието на FW32, планирана за Гран при на Турция след две седмици.

„Естествено, очаква ни много работа. Трябва да заменим повредените части като дифузорите, предните крила и т.н. Важното е, че и двете шасита не са пострадали“, обяснява Майкъл.

„FW32 вървеше добре в Монако, определено по-добре отколкото в предишното състезание, но ни чака много работа, ако искаме да сме конкурентни. Сигурен съм, че темпото ни е по-добро от това в Барселона, но представянето ни зависи и от това какво правят другите отбори. Посоката, в която се развиваме, е правилна. Следващият ъпгрейд е за Истанбул, но ремонтите по двата автомобила в момента са с приоритет.“

Коментари
comments powered by Disqus