Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Williams ще промени болида си след инцидентите в Монако

25.05.2010 12:42
Туит

Британците ще използват стария вариант на предното си крило за състезанието на "Истанбул парк".

Екипът на Williams ще направи известни промени по болида си за неделното състезание за Голямата награда на Турция след катастрофите на своите пилоти Рубенс Барикело и Нико Хюлкенберг в Монако.

Още в първата обиколка в Княжеството младият германец се удари в стената на излизане от тунела с над 270 км/ч заради повреденото предно крило. По-късно бразилският ветеран мина през недобре поставен капак на шахта със задно ляво колело, завъртя се и спря в мантинелите след Сен Дево.

И двамата успяха да излязат невредими от тежките инциденти. Заради катастрофите от Williams обаче ще трябва да се върнат към предишния вариант на предното си крило.

„Всички части, които се нуждаеха от замяна, вече са сменени, с изключение на предното крило, за чието производство се нуждаем от повече време", обясни техническият директор на екипа Сам Майкъл. "Заради това ще се върнем към старата спецификация на елемента за състезанието в Истанбул и ще трябва да изчакаме до старта в Монреал за новото крило“.

Майкъл се надява на по-добро представяне от двигателите на Cosworth в Турция, а болидът на тима ще се сдобие и с нови въздуховоди за спирачките и някои механични промени.

След първите шест състезания Williams е на седмо място в класирането при конструкторите с актив от осем точки.

Коментари
comments powered by Disqus