Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Williams вече гледа към сезон 2011

03.09.2010 16:00
Туит

Williams ще фокусира всички свои усилия върху развитието на автомобила за сезон 2011. Последният ъпдейт за FW32 вече е завършен, като промените са предвидени за Гран при на Сингапур.

Базираният в Гроув тим не стартира добре сезона, но постепенно вдигна оборотите и Барикело започна регулярно да печели точки, след което и новакът Хюлкенберг се активизира. Двамата обаче до голяма степен ще трябва да разчитат на тази техника, с която разполагат в момента, до края на сезона, тъй като единствената промяна по FW32 ще бъде за Гран при на Сингапур и всички усилия на тима ще бъдат насочени към неговия наследник.

„Имаме само още един ъпгрейд за Гран при на Сингапур. Вече приключихме работата по него във въздушния тунел“, обяснява техническият директор Сам Майкъл за Autosport. „Елементите са проектирани от аеродинамична гледна точка, остава да минат през етапа на механично оформяне и производство. Що се отнася обаче до приоритетите, всички усилия в сферата на аеродинамиката са насочени към автомобила ни за следващата година.“

През 2011 г. ни очакват нови промени в техническия правилник, като най-съществените засягат именно аеродинамиката – забраната на F-duct и двойните дифузори. Не е за подценяване и фактът, че гумите ще са нови, след като Pirelli ще замени досегашния доставчик Bridgestone. „Това е един напълно различен автомобил“, категоричен е Майкъл. „Всички започваме от белия лист“.

Очаква се догодина Williams най-накрая да използва и KERS. Много е вероятно обаче компанията да заложи на класическия вариант с батерии, а не на опцията с маховик, която бе разработена от дъщерната Williams Hybrid Power и в момента работи под капака на Porsche 911 GT3 R Hybrid.

„Разполагаме и с двете възможности, но ако трябва да съм честен, приоритетът ни е върху тази с батерии. При всяко положение обаче имаме съответния капацитет, за за използваме и системата с маховик“, завършва Майкъл.

Коментари
comments powered by Disqus