Новоконструираният състезателен модел е с лимитирана серия от три екземпляра
Wimmer Rennsporttechnik се зае с KTM X-Bow R от 2015 и преобрази един нормален спортен автомобил в мощен състезателен PS-болид. Новоконструираният X-Bow е лимитиран само до три екземпляра.
Изцяло карбонов състезател с 380 к.с. и тегло 790 кг? Ускорение от място до 100 км/ч за 3,3 секунди и от 0 до 200 км/ч само за 11,2 секунди? Звучи доста футуристично с изключително удоволствие от шофиране. За да се достигне това с KTM X-Bow, тунерът Wimmer е конфигурирал ново задно крило и заден спойлер, въздухонаправляващи елементи, аерочасти около ауспуха, състезателни колела, KTM пакет с карбонова аерокутия, както и състезателно шаси от алуминиеви компоненти, включително преден сплитер и заден дифузьор. Така той успя да изцеди още 80 к.с.(стандартно 300 к.с. с 400 Нм). X-Bow държи контакта с пътя благодарение на af Semi-Slicks, монтирани на ковани джанти.
Спортното шаси разполага със спирачна система Brembo с твърдо закрепени спирачни апарати, регулируем баланс на спирачките и подсилени стабилизатори, носачи, подсилени скорости, а регулируемите Push-Rods буквално ще „залепят“ X-Bow R към асфалта. Скоростният лост CNC позволява да се избере най-късата предавка в подсилената трансмисия, заедно с KTM-скъсяването. Wimmer е монтирал и двутръбна изпускателна система за отработени газове от неръждаема стомана в черно.
При цялата тази необуздана енергия, разбира се, не трябва да се пренебрегва и сигурността -Wimmer е заложил на Monocoque и Crashbox. Пакетът за оптимизиране бива допълнен и от въздухозаборници, олекотени панели Racing в специфичния "R-дизайн", система Keyless-Go , KTM Sidedrops и изцяло Car-Cover интериор. Разбира се, удоволствието няма цена, именно затова срещу 99 999 евро може да се разположите в седалки Recaro Premium Racing, да хванете здраво волана от естествена кожа и да се насладите на изключително невероятно удоволствие при шофиране.