Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Wimmer RS Golf GTI: Рехабилитация в Солинген

04.12.2009 15:52
Туит

Преди седмица ви представихме модифицирания от Wimmer Rennsporttechnik Solingen Porsche 911 GT2. Сега е ред на нещо по-обикновено или ако трябва да бъдем точни – по-евтино, защото 386 „коня“ под капака на Golf GTI е всичко друго, но не и обикновено.

Специалистите от Солинген признават, че двулитровият TFSI на GTI (211 к. с.) заслужава уважение, но далеч не е подходящ за Golf GTI. Ето защо са се заели сериозно със задачата да модифицират силовия тракт и не са се ограничили само с промяната в софтуера, каквато е обикновено традицията специално при този мотор.

Първата и най-съществена промяна е преработеният турбокомпресор, комбиниран с нов смукателен колектор. Корекциите в периферията включват още спортен катализатор, нова изпускателна система, горивна помпа и интеркулер, а в самия двигател са ограничени до преработените бутални болтове и инжектори. От съображения за сигурност заради направените промени Wimmer RS заменят стандартния съединител с нов спортен.

Крайният резултат от силовата програма на германците се изразява в максимална мощност от 248 кВт (386 к. с.) и 455 Нм въртящ момент. При това положение класическият спринт от 0 до 100 км/ч би трябвало да се изпълнява за по-малко от 4 секунди, но от компанията единствено съобщават, че максималната скорост е 267 км/ч (странно при наличието на близо 400 "коня").

В програмата на Wimmer RS влизат още 18, 19 и 20-цолови колела. 20-цоловите на MOTEC са комбинирани със спортните гуми Dunlop Sport Maxx GT 235/30 ZR 20, а за най-запалените немският тунер предлага и койловър окачване на HR.

Коментари
comments powered by Disqus