Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Wolf Ford Focus RS 360: Вълчи глад

02.11.2009 09:25
Туит

Немският тунер Wolf, специализиран в доработката на Ford, представи програмата си за Focus RS.

В края на миналия месец Loder1899 публикува официално документацията за своята версия на модела. Тогава коментирахме, че 345 к. с. за автомобил само с предно предаване си е чисто безумие. Програмата на Wolf обаче е още по-оптимистична – 360 к. с. и въртящ момент от 559 Нм при 3100 об./мин. За сравнение в стандартната си версия 2,5-литровият петцилиндров Duratec RS мотор генерира 301 к. с. и 440 Нм.

Промените по двигателя се изчерпват до препрограмирания блок за управление и ревизирания турбокомпресор (1299 евро). Те обаче са комбинирани със самоблокиращ се диференциал (2500 евро), ново койловър окачване (1299 евро) и по-твърди пружини (219 евро), които намаляват просвета с 30 мм.

20-цоловите колела допълват пакета срещу 399 евро (вероятно само за едно от тях), като при липсата на достатъчно финансови възможности бъдещите клиенти на Wolf могат да се задоволят с 18 и 19-цоловите им аналози.

Wolf RS 360 ще дебютира на автомобилния салон в Есен в края на месеца.

Коментари
comments powered by Disqus