Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

WTCC: Иван Мюлер отново е шампион

20.11.2011 13:32
Туит

Пилотът на Chevrolet Иван Мюлер защити титлата си в Световния шампионат за туристически автомобили (WTCC), въпреки че загуби и двете финални състезания от претендента и негов съотборник Роб Хъф.

Французинът вече е трикратен световен шампион, след като финишира на достатъчните за него втора и трета позиция по улиците на Макао и закри изцяло доминирания от Chevrolet сезон.

Заводските пилоти на марката оставиха на своите конкуренти само 3 победи от 24 старта и водеха битката за титлата помежду си. В Макао Хъф направи всичко по силите си и спечели двете състезания, но с второ и трето място в тях Мюлер завърши сезона като шампион с 3 точки аванс.

Британецът имаше нужда от успех и най-много пето място за своя съотборник, за да се пребори за първата си титла. Във втория старт той потегли от трета позиция и я задържа, докато Том Коронел (ROAL BMW) излезе начело пред Михел Никяер (SUNRED SEAT).

До края на първата обиколка Хъф изпревари датчанинът и се впусна в преследване на Коронел. Пилотът на Chevrolet имаше нужда от две обиколки, за да заличи аванса на своя конкурент, преди да изпревари холандеца от външната страна на завоя "Лисабон".

Това стана точно преди излизането на автомобила за сигурност, предизвикано от излитането в стената на Гари Куок с BMW. Състезанието беше рестартирано в седмата обиколка и Хъф веднага се откъсна напред. Надеждите му за титлата обаче вече бяха изчезнали, защото Мюлер се движеше четвърти след изпреварване срещу Мехди Бенани (Proteam BMW).

В деветата обиколка французинът спечели още една позиция напред с минаване от вътрешната страна на Никяер, което само затвърди третата му световна титла. До финала не последваха нови промени сред лидерите, докато зад тях Габриеле Таркини се пребори последователно с Бенани и Никяер в последната обиколка за четвъртото място.

"Малко или много знаех какво ще е развитието на стартовете в Макао и натисках доста, но беше невъзможно да изпреваря Роб, без да рискувам прекалено много", заяви Мюлер след финала.

"Знаех, че всичко ще се реши във второто състезание. Имаше голяма вероятност Роб да го спечели, а на нас щеше да ни е достатъчно и четвъртото място. Когато го заех си отдъхнах, а след това станах и трети. Роб направи фантастичен сезон. Оказваше ми огромен натиск през цялото време и напълно заслужаваше титлата. Разликата между нас е едва три точки. Съотборникът ни Ален Меню записа много полпозишъни, но нямаше късмет в състезанията, в противен случай и той щеше да се бори за титлата. Екипът ни беше фантастичен през цялата година и бяхме много силни", завърши трикратният шампион във WTCC.

Коментари
comments powered by Disqus