Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

WTCC: Мюлер стана шампион след решение на ФИА

17.11.2010 15:17
Туит

Иван Мюлер (Chevrolet) спечели втората си титла в WTCC, след като ФИА анулира резултатите на BMW от старта в Окаяма.

Chevrolet оспори легалността на автомобилите на BMW заради секвенциалните кутии на Анди Приоул и Аугусто Фарфус, които оригинално баварците бяха хомологирали специално за Алекс Занарди. До миналата година италианецът се състезаваше с екипа на BMW Italy-Spain и дори спечели няколко победи, въпреки че след жестокия инцидент през 2001 г. на „Лаузитц“ се наложи да му бъдат ампутирани и двата крака.

В битката с Chevrolet и частните отбори на SEAT баварците решиха да използват секенциалните кутии за предпоследния състезателен уикенд в WTCC, като по този начин с оглед правилата в световния шампионат за туристически автомобили, те получиха правото да намалят минималното тегло на своя автомобил с 30 кг. Стюардите дадоха зелена светлина на BMW, но впоследствие Chevrolet оспори легалността на това решение. В крайна сметка ФИА се изказа в полза на американската компания, резултатите на Приоул и Фарфус бяха анулирани и Мюлер спечели титлата в WTCC кръг преди края на сезона.

Това е второ отличие за Мюлер в шампионата, след като през 2008 г. триумфира със SEAT.

Коментари
comments powered by Disqus