Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Японската компания Mazda се движи уверено напред

04.02.2015 20:08
Туит
Японската компания Mazda се движи уверено напред

Докато много фирми все още се борят с последствията от кризата, Mazda продължава да бележи ръстове в продажбите си благодарение на новите технологии и дизайн

Ръстовете в продажбите на Mazda продължават своя стремителен ход, въпреки че и миналата година компанията отбеляза значително увеличение на продажбите и печалбите. Оперативната печалба нараства с 22 процента до 152 милиарда йени (1,09 милиарда евро) за периода април-декември, а оборотът достигна 2,19 трилиона йени или 15,7 милиарда евро.

Продажбите на автомобили в глобален мащаб нарастват с 5 процента до 1 003 000 броя за първите девет месеца, водени от ръста в Европа от 16 процента до 125 000 продадени автомобила. На Стария континент числата за ръстовете на продажбите на Mazda значително надхвърлят средните за пазара. Силни са и показателите в Северна Америка (плюс  11 % до 320 000) и Китай (плюс  10% до 156 000). От Mazda смятат че ще достигнат продажби от  1,4 милиона автомобила в световен мащаб за пълната фискална година, завършваща на 31 март.

Ръстът в Европа и в глобален мащаб се дължи на новите модели като Mazda CX-5, Mazda6 и Mazda3. Гамата включваща иновативните SKYACTIV технологии и новата стилистична философия Kodo се разширява. Новата Mazda2 ще се появи на пазара в Европа през това тримесечие, заедно с новите версии на CX-5 и Mazda6. Първият малък модел на марката – Mazda CX-3 – ще се присъедини към сегмента в средата на годината, следван от четвъртото поколение на Mazda MX-5, последното издание на най-големият бестселър сред роудстърите.

На тази база и с разширяването на производствените мощности в глобален мащаб по план, Mazda смята че и през тази година ще успее да постигне целите си за рекордни продажби и печалба. Прогнозите са за  печалба от 1,52 милиарда евро, като за същия период на миналата година тази стойност достигна 1,38 милиарда евро. Нетните печалби ще отбележат ръст от 18 процента.       

Коментари
comments powered by Disqus