Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Японците получиха спортен роудстър Mazda MX-5 RS

05.10.2015 09:54
Туит

Под предния капак е монтиран същият 1,5- литровия двигател (131 к.с. и 150 Нм)

Японската компания Mazda пусна на вътрешния пазар "гореща " версия на роудстъра MX-5. Вярно е , че автомобилът не е получил повече мощност. Под предния капак е монтиран същият 1,5- литровия двигател (131 к.с. и 150 Нм), като на базовия модел и същата шестстепенна механична предавателна кутия. Това всъщност не е чак толкова зле при маса от 1020-1040 кг (в зависимост от опциите). За сметка на това RS притежава модифицирано шаси. Производителят обещава по-чувствително и прецизно управление, пренастроено окачване и спирачна система, усилване на каросерията отдолу.

Оборудването на RS, наред с други неща, включва адаптивни фарове с автоматично превключване на дългите светлини. Отвън автомобилът не се различава съществено със своя събрат с изключение на червените кантове на седалките.

Базовото оборудване на RS включва амортисьори Bilstein, уголемени спирачни дискове, променени предни колони и усилвател на звука на мотора.

Спортната версия MX-5 RS получава спортни отопляеми седалки Recaro, тапицирани с Nappa и Alcantara, система за наблюдение на слепите зони и огледала с камери за задно виждане, аудио система Bose с девет тонколони, DVD-плейър и цифров TV-тунер.

Цената на роудстъра с добавка  RS  ще бъде 3 196 800 йени, а базовата версия на MX-5 в Япония струва 2 494 800 йени. Ако оценим цялото допълнително оборудване, увеличението на цената не е чак толкова голяма. Но за тези, които искат истински спортни емоции, американското подразделение на компанията просто предлага състезателната версия MX-5 Cup  (цената в САЩ е 53 000 долара).

Производителят твърди, че автомобилът е напълно готов за участие в състезания и ще предложи на начинаещите шофьори разумна цена. Трансформацията е направена по традиционна рецепта: опростен интериор с предпазна клетка, състезателни гуми, нови джанти, аеродинамичен бодикит и така нататък.

Състезателната версия е разработена съвместно от Mazda Motorsports и компанията Long Road Racing (Северна Каролина). Тя е предназначена за състезанието Global Mazda MX-5 Cup и редица други. Под предния капак, както и в американската версия на пътния роудстър, е монтиран агрегатът Skyactiv-G 2.0S. Мощността на състезателната версия производителят не съобщава, докато стандартният модел развива 157 к.с. и 201 Нм. Доставките на клиентите на роудстъра  Cup ще започнат по-късно тази година.

Коментари
comments powered by Disqus