Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Юрген Клоп винаги има последната дума с Opel Insignia

13.04.2016 09:45
Туит
Юрген Клоп винаги има последната дума с Opel Insignia

Нов спот с треньора на футболния отбор Ливърпул и актьора Кен Дукен

Посланикът на Opel и футболен мениджър Юрген Клоп управлява своята Insignia в тежкия ливърпулски трафик с помощта на автономната функция за следване. Той и неговият спътник германският актьор Кен Дукен показват предимствата на адаптивния круз контрол (ACC) с автоматична намеса на спирачките. ACC позволява на Opel Insignia да поддържа самостоятелно безопасна дистанция от движещия се отпред автомобил, независимо дали другите участници в движението спират или ускоряват. Кен Дукен пита Юрген Клоп дали тази система не прави водача напълно излишен, на което треньорът отговаря по обичайния си невъзмутим начин: “Все още аз взимам решенията”. Тогава новият спот на флагмана от Рюселсхайм завършва със слогана “Изборът на тези, които взимат решенията”.

Новата кампания, създадена от водещата агенция на Opel Scholz & Friends, под ръководството на Ерик Хайтман, описва разнообразието от високотехнологични иновации, които Opel прави достъпни за голяма група клиенти на модела от средния сегмент Insignia. Основният спот демонстрира системата ACC, която постоянно следи дистанцията до автомобила отпред. Ако предварително зададената безопасна дистанция бъде нарушена, системата автоматично забавя автомобила или го спира напълно, ако това се наложи, посредством упражняване на аварийна спирачка, за да предотврати сблъсъка.

“С автономния асистент за следене Opel отново подчертава своя принос към иновативните технологии, а на това е отлично фокусирано с помощта на Юрген Клоп,” заяви шефът на маркетинга на Opel Тина Мюлер.

От април този спот и поредица от други 15- секундни тийзъри ще показват акцентите на флагмана на Opel в интернет на избрани европейски пазари. Тези акценти включват персоналния сервизен асистент и свързаност Opel OnStar, който прави шофирането не само по-безопасно, но и по-спокойно, а и осигурява най-добрата свързаност с интернет. Кратките филмчета ще бъдат показани като предшестващи видеоклипа тийзъри по интернет каналите и ще имат линкове към уебсайта на Opel.


Коментари
comments powered by Disqus