Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

За джентълмени състезатели: Bentley Continental GT3-R

18.06.2014 14:12
Туит

От лимитираната серия ще бъдат произведени само 300 екземпляра

Bentley продължава да разширява серията Continental. Като производна на състезателната GT3 версия, британците конструираха от Continental Coupé-GT3-R – пътна версия, лимитирана до 300 копия.

Bentley Continental GT всъщност минава за класически Grand Tourer - като солиден, атрактивен туристически автомобил. Който цени по-малко здравината, а повече състезателния дух, ще управлява Bentley Continental GT3-R, което по данни на компанията е най-динамичното Bentley на всички времена.

Повече мощност на по-малко тегло

 
За да отговори на това изискване, Continental GT V8 трябва значително да намали теглото си и да добави още мощност. И в двата случая инженерите от развойната дейност черпят от предишния си опит, който са придобили със състезателната версия GT3 на болида. Четирилитровият V8 битурбо е преоборудван с по-големи турбокомпресори и нов софтуер за управление на двигателя. Изгорелите газове се изпускат от титаниева спортна ауспухова  система. Новите ориентировъчни данни сочат - 580 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Заедно със100 кг намаленото тегло и по-късата осемстепенна автоматична трансмисия, тежащото все още 2195 кг Bentley Continental GT3-R  ще ускорява от нула до 100 км/ч само за 3,8 секунди. Максималната скорост  е ограничена на 273 км/час.

Перманентното задвижване на всички колела е останало, което обаче е допълнено с Torque Vectoring регулиране ипренастроена ESP. Нова настройка има въздушното окачване, 21-цоловите алуминиеви джанти носят 275/35 спортни гуми. Забавянето се извършва с карбоново, керамична спирачна система с 420 мм дискове и осембутални спирачни апарати отпред и 356 мм дискове на задната ос. Спирачните апарати са боядисани в зелено.

Bentley Continetal GT3-R само като двуместно 

Въпреки състезателния бензин в кръвта, Bentley Continental GT3-R е с аристократичен интериор. Все още двуместната атмосфера е в алкантара и кожа, спортният привкус се усеща благодарение на множество карбонови елементи, както и спортни седалки.

Външната визия на Bentley Continental GT3-R се характеризира с нов преден сплитер, фиксиран заден спойлер на капака на багажника, както и два допълнителни въздуховоди в предния капак. Спортният стил завършва с лакиране в бяло, със зелени дизайнерски ивици и апликации от въглеродни влакна, черни джанти и други черни елементи.

Bentley Continental GT3-R може да се поръча веднага, доставките ще бъдат в края на 2014. Цените все още не са обявени.


Коментари
comments powered by Disqus