Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

За краш тестове ще използват дебели манекени

30.10.2014 14:28
Туит
За краш тестове ще използват дебели манекени

С разработката на прототипите се занимава американската компания Humanetics

За краш тестовете в САЩ ще започнат да използват нов тип манекени, съобщава CNN. Прототипите ще имитират хора, страдащи от наднормено тегло. До момента е създаден един такъв манекен, който повтаря формата на човек с тегло 124 килограма. С разработката на прототипите се занимава компанията Humanetics.

„Вече ни е известно, че при хората, склонни към напълняване, рискът от фатален изход при пътно-транспортно произшествие нараства със 78%”, сподели шефът на фирмата. Още през следващата година компанията планира да представи манекен на възрастен човек. С помощта на такъв прототип Humanetics ще разработи статистика как възрастният човек може да влияе на тежестта на травмите при пътен инцидент.

Известно е, че неотдавна американски и европейски автомобилни производители се обърнаха към комисията EuroNCAP и IIHS (Американския застрахователен институт за пътна безопасност) с молба да бъдат разработени единни стандарти при провеждането на краш тестовете.

Основното недоволство  на инициативната група се свежда до това, че заради разликите в методиката на изпитанията на компаниите се губят немалко средства за допълнителни технически нововъведения, за да бъдат постигнати удовлетворителни оценки и в Европа, и в САЩ. Предполага се, че комисиите на свой ред ще се обърнат към изследователската група по транспортна безопасност  в Гьотеборг, така че учените да разработят единни стандарти.

Американският застрахователен институт за пътна безопасност в днешно време провежда тестовете по следната методика: автомобилът ускорява до до скорости в 65 км/ч и се удря в преграда с 25% от предната част на. Ударът става в лявата част откъм страната шофьора.

Коментари
comments powered by Disqus