Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Забраняват монтажа на огледалата върху радиаторните кутии

01.04.2010 15:37
Туит

По всяка вероятност ФИА ще задължи отборите да монтират огледалата на своите болиди от двете страни на кокпита поради съображения за сигурност.

Част от тимовете са позиционирали огледалата за обратно виждане върху радиаторните кутии с оглед по-добра аеродинамична ефективност, но това донякъде затруднява видимостта и е предпоставка за инциденти. Най-радикалните решения в тази зона са на Ferrari и Red Bull. С Гран при на Китай обаче ФИА ще наложи забрана за подобен монтаж и ще принуди тимовете да фиксират огледалата от двете страни на кокпита, информира Autosport.

„Всеки има проблеми с огледалата“, коментира Педро де ла Роса в Австралия преди седмица. „Истината е, че когато са фиксирани върху радиаторните кутии, получаваш много малко информация за това, което се случва зад теб. Вибрират страшно много и видимостта е ограничена.“

„Ето защо е голям проблем, ако не получаваш достатъчно информация по радиото. Да, винаги можеш да забележиш, когато плътно зад теб има друг автомобил, но когато разликата е две секунди например, нямаш идея къде точно се намира.“

„Този проблем е валиден за всички и се появи, когато огледалата се изнесоха встрани от кокпита. В момента те са аеродинамични компоненти.“

Фелипе Маса обаче защити решението на Ferrari да монтира своите огледала върху радиаторните кутии. „Нямам проблеми с видимостта“, коментира бразилецът. „Предпочитам да не правим промени, но нека видим как ще се развият нещата. Надявам се няма да изгубим нищо, ако се наложи да коригираме позицията им.“

Коментари
comments powered by Disqus