Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Забраняват радиото във Формула 1?

09.09.2014 09:51
Туит
Забраняват радиото във Формула 1?

ФИА обмисля забрана на радиокомуникацията между питлейна и пилота като част от механизмите за подобряването зрелищността на спорта. Едва ли обаче подобна промяна ще бъде приета радушно от отборните.

Стратегическата група към Формула 1 заседава за пореден път по време на Гран при на Италия, като една от темите, които е засегнала, е свързана с непрестанната комуникация между пилотите и питуола за начина, по който те трябва да пилотират. Тя е особено отчетлива напоследък в екипа на Mercedes, което е нормално с оглед на битката за титлата, но не се посреща добре от феновете, тъй като състезателите изглеждат като кукли на конци, изпълняващи команди.

Ето защо ФИА планира забрана на комуникацията между питлейна и пилота, но само в случаите, когато напътствията от страна на състезателния инженер са пряко свързани с представянето и начина на пилотиране на състезателя. Стандартните коментари, свързани с безопасността и стратегията, ще бъдат запазени.

Въпросът е, че подобно разделение трудно може да бъде приложено на практика, а и дори да бъде направено, отборите ще намерят механизъм, по който да го заобиколят. Друг вариант е ФОМ да филтрира съобщенията и да не пуска в ефир тези, които засягат начина на пилотиране, но това по никакъв начин няма да се отрази върху качеството на състезанията.

Темата ще се дискутира отново на следващата среща на Стратегическата група, която е планирана за предстоящата Гран при на Сингапур.

Коментари
comments powered by Disqus