Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Zagato Maserati Mostro: Римейк на чудовището

25.05.2015 10:36
Туит

Някога автомобилът е бил измайсторен по заявка на състезателя сър Стърлинг Мос за 24-часовото състезание в Льо Ман

Италианското дизайнерско студио Zagato представи на Конкурса за легантност във Вило д’Есте концептуалния автомобил Zagato Maserati Mostro, който припомни за Maserati 450 S Coupé Zagato "Monster"  от 1957.
Някога прачудовището е било измайсторено по заявка на състезателя сър Стърлинг Мос за 24-часовото състезание в Льо Ман. Разбира се, новият Monster силно се доближава до лъкатушещата линия на оригиналния модел.

Zagato Maserati Mostro ще бъде лимитиран в 5 екземпляра

Фундаментът на Zagato Mostro представлява комбинация от стоманена тръбна конструкция и карбонов монокок. Каросерията също е изградена от въглеродни влакна, заедно с дълъг капак на двигателя и странно отварящите се напред и нагоре врати. Задвижването се осъществява от V8 двигател от палитрата на Maserati, който е куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия.

След дебюта от Zagato ще бъдат произведени само 5 екземпляра, които обаче вече са капарирани.

Коментари
comments powered by Disqus