Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Загубите на Toyota набъбнаха тройно

06.02.2009 13:05
Туит
Загубите на Toyota набъбнаха тройно

Японската компания очаква отрицателен резултат от 5 млрд. долара за финансовата година; готви ново съкращаване на разходите.

Очакваната загуба на Toyota Motor за финансовата година, приключваща през март, ще е цели три пъти по-голяма от предварителните прогнози, съобщи японският гигант в петък, 6 февруари. Компанията обеща да намали негативния ефект чрез по-нататъшно орязване на разходите, като обаче не смята да затваря окончателно фабрики или да съкращава работници "на този етап".

Според актуализираните разчети оперативната загуба на най-големия световен автомобилен производител ще достигне 450 млрд. йени (5 млрд. щ. долара) - драстичен скок на фона на декемврийската прогноза за 150 млрд. йени, да не говорим за ноември, когато Toyota все още предвиждаше печалба в размер на 600 млрд. йени. Освен свиването на пазарите, сериозна роля за това драматично влошаване на резултатите има и поскъпването на йената.

Компанията вече оряза значително производствения си капацитет, намали броя на временно заетите работници и намали възнагражденията на ръководните кадри.

"Сега работим усилено, за да сме сигурни, че това и предишното тримесечие за нас ще са абсолютното дъно и след това ще започнем отново да вървим нагоре", заяви вицепрезидентът на корпорацията Мицуо Киношиа.

Продажбите на японската фирма са спаднали с 4 на сто в световен мащаб за 2008 година, и с 15 на сто в САЩ - нейния най-голям и доходен пазар. Сривът е наистина рязък след 2007, през която Toyota отчете рекордната в историята си годишна оперативна печалба от 2.7 трилиона йени.

Коментари
comments powered by Disqus