Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Замразяват развитието на автомобилите във WRC

20.06.2013 11:26
Туит
Замразяват развитието на автомобилите във WRC

VW лобира пред ФИА за замразяване развитието на автомобилите в Световния рали шампионат, за да могат Citroen и M-Sport да останат в сериите.

Трите заводски автомобила завършват хомологационния си цикъл в края на настоящата година и трябва да бъдат заменени от нови версии през 2014-а. Цената за развитието на нов представител във WRC категорията достига 3,5 милиона евро според Autosport, което на практика ще извади M-Sport от шампионата, а вероятно и Citroen, тъй като французите ще насочат своите усилия изцяло към WTCC.

При отсъствието на Ford и Citroen успехите на VW няма да имат такава стойност, ето защо германците лобират пред ФИА за замразяване на развитието на автомобилите, дори и това да намали шансовете им за тотална доминация от 2014 г. нататък.

"Говорихме за това, кое е най-добро за бъдещето и сме единодушни, че трябва да запазим участниците в шампионата", обяснява тим-шефът на VW Йост Капито. "След като обсъдихме надълго и нашироко възможните варианти, открихме най-добрия начин да запазим автомобилите, които се състезават през тази година."

Екипът на VW вече е започнал работата по развитието на новия автомобил, но той няма да се появи по отсечките преди 2015 година. "Ако трябва да съм честен, лишаваме се от някои ползи за нас изцяло в името на спорта", допълва Капито.

Босът на M-Sport Малкълм Уилсън, който отговаря за автомобилите на Ford във WRC, бе изключително радостен от решението на VW.

"Много сме благодарни. както сами може да предположите, за хора като мен и Ив (Матон, тим-шефа на Citroen) това е изключително положителна промяна. По този начин сме сигурни, че и догодина ще бъдем на ниво, без да харчим милиони. Така и интригата в шампионата се запазва. Все пак ние не можем да направим нова хомологация, ако Ford не се върне във WRC. Не сме и в позицията да харчим толкова средства. Добре, VW все още имат двамата най-бързи, ако не и тримата най-бързи пилоти, но поне след предложението на Йост знаем, че и догодина ще можем да спорим с тях."

ФИА е потвърдила посредством факс към всички тимове, че развитието на настоящите автомобили ще бъде замразено до края на следващия сезон.

Коментари
comments powered by Disqus