Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Зелени гуми за Гран при на Япония

08.10.2008 14:34
Туит

За Гран при на Япония тази седмица Bridgestone ще предостави на отборите във Формула 1 специални гуми. Оцветената в зелено състезателна Potenza е част от кампанията „Да направим автомобилите зелени” (Make Cars Green, където green може да се превежда и екологичен) на ФИА.

Нестандартната Bridgestone Potenza, чиито четири канала са оцветени в зелено, бе представена официално днес в Токио върху автомобилите на Ferrari и McLaren.

„Надяваме се, че специално изработените за Make Cars Green гуми, ще насочат вниманието на зрителите към екологичните инициативи във Формула 1 и около нея”, коментира изпълнителният директор на японската компания Шоши Араава. „Опазването на околната среда е централна тема в Bridgestone Group и се надявам, че заедно с ФИА ще успеем да обърнем внимание върху този проблем на зрителите в цял свят.”

Инициативата на ФИА и Bridgestone е похвална, но остава въпросът доколко при така боядисаните канали ще е възможно зрителите да правят разлика между мекия и твърдия комплект гуми. Бялата маркировка отново ще присъства на „софт” опцията, но на фона на останалите три зелени канала различаването й спрямо „медиум” варианта ще бъде много по-трудно.

Междувременно от японския производител потвърдиха, че продължават работата върху универсалната гума за мокра писта, която трябва да замени интермедиа и екстрийм опциите.

Въпреки незадоволителните резултати след първите тестове, Хирохиде Хамашима - директорът на развойния отдел за състезателни гуми, е категоричен, че няма да се откажат от идеята. „Продължаваме да работим, дори и да ни трябват още две години, няма проблем. Ако не действаме въз основа на този принцип, то това означава, че не можем да усъвършенстваме гумите ни за мокра писта.”

Коментари
comments powered by Disqus