Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Zenos E10 S: Нов радикален спортист от Англия

02.09.2014 13:49
Туит

Цената на Zenos E10 е почти 38 000 евро, а E10 S - 44 200 евро

Zenos Cars разбули с E10 S една още по-радикална версия на E10. Пуританският състезател стъпва с над 250 к.с.

Зад проекта Zenos стои Ансар Али, бивш шеф на Caterham. Със спортните си модели той атакува именно своя бивш работодател. Zenos E10 е изграден върху комбинацията между монокок от алуминий и стоманена рамкова конструкция. Напречно разположеният централно двигател е двулитровият атмосферен от палитрата на Ford. Високооборотният агрегат изпраща около 200 к.с. към задните колела. Спринтът до 100 км/ч ще стане за по-малко от 5 секунди.

С E10 S стартира една още по-гореща версия на радикалния двуместен автомобил, тежащ само 700 кг. Двулитровият мотор от Ford е Eco-Boost-Turbo и генерира 254 к.с. с максимална скорост от 217 км/ч, а спринтът от 0 до 100 км/ч е само за около 4 секунди. Отзад се въртят гуми със 17-цолови джанти, а отпред 16-цолови. Зад джантите са скрити 285 мм спирачни дискове.

Zenos E10 също и като купе

Върху двуместното шаси инженерите от развойния отдел са конструирали каросерията в едва забележим стил сандвич панел от рециклиран карбон и сухи сламки. Изпълнението на Zenos E10 S е без предно стъкло и дори без покрив, като на конкурентите Vuhl05 или KTM X-Bow. Тази радикално отворена версия ще има по-късно последователи с подвижен покрив (2016) и затворено купе (2018).


Цената на Zenos E10 е почти 38 000 евро, а E10 S - 44 200 евро. Освен това има версия за писта с шестстепенна механична трансмисия вместо стандартната петстепенна, спортни седалки, спортни предпазни колани, както и различни състезателни елементи.



Коментари
comments powered by Disqus