Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Zenvo ST1: Има нещо гнило в Дания

12.11.2009 09:17
Туит

Спортен автомобил, произведен в Дания!? Това на пръв поглед изглежда повече от абсурдно, но не и когато става дума за Zenvo ST1.

В края на 2008 г. Zenvo Automotive представи проекта ST1, а официалният му дебют пред публика бе тази година по време на „24-те часа на Льо Ман“. Тогава основният въпрос беше дали прототипът ще има серийно бъдеще. Отговорът вече е налице – ще има, но от ST1 ще бъдат произведени само 15 бройки.

Седемлитровият V8 на ST1 е оборудван както с механичен, така и с турбокомпресор, в резултат на което мощността му достига 1104 к. с., с цели 103 повече спрямо абсолютния лидер в класа Bugatti Veyron. Върховата тяга от друга страна отчита умопомрачителните 1430 Нм при 4500 об./мин. Трансмисията е 6-степенна механична, като от Zenvo Automotive предлагат като опция смяната на предавките да се осъществява от планки на волана (вероятно не става дума за класическа секвенциална кутия, а единствено за електрохидравличен превключвател). Стандартно ST1 получава хидравличен блокаж на диференциала.

В съответствие с превъзходните технически данни са и динамичните характеристики на автомобила - класическият спринт отнема три секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 375 км/ч. В случая е излишно да говорим за рахода, но от Zenvo подчертават, че ST1 е пригоден както за работа със стандартен бензин А98, така и за биоетанол Е85.

Дизайнът на Zenvo ST1 е едно от водещите му предимства. Макар да заимства отделни елементи от други спортни модели, външността му може спокойно да бъде определена като уникална и неповторима. Инженерите на Zenvo са обърнали и сериозно внимание на интериора. По традиция спортните автомобили са лишени от всякакви глезотии, но в случая ST1 може да се похвали с климатик, 7,5-инчов дисплей на мултимедийната система, камера за обратно виждане, електрически седалки, круиз контрол и две въздушни възглавници.

На този етап няма информация за цената.

 

Коментари
comments powered by Disqus