Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Жалбата на Red Bull ще се гледа на 14 април

21.03.2014 21:43
Туит

Жалбата на Red Bull относно дисквалификацията на Даниел Рикардо ще бъде разгледана на 14 април от Международния апелативен съд към ФИА.

Австралиецът, който се качи на подиума в домашната си надпревара, бе дисквалифициран, тъй като ФИА отчете по-висок моментен разход от максимално допустимия при автомобила на Red Bull. Екипът на Кристиан Хорнер обаче оспори коректното функциониране на дебитомерите на Gill Sensor и обжалва решението на стюардите.

"Това е съвсем нова технология и е невъзможно да разчитаме 100% на този сензор", категоричен бе босът на Red Bull. "Имахме проблеми с него във всяка една сесия!"

От ФИА застанаха твърдо на страната на Gill Sensor и обявиха, че са доволни от компонентите на британската компания въпреки спорните показания. Тези спорни показания провокираха Федерацията да инструктира преди старта за Голямата награда на Австралия отборите да занижат режимите на работа на своите двигатели, тъй като в противен случай може да се стигне до дисквалификация. Red Bull обаче не се съобрази с тази препоръка и не направи необходимите промени.

Едва ли от Red Bull щяха да са толкова арогантни по време на надпреварата и щяха да пренебрегнат указанията на ФИА да намалят дебита на гориво при Даниел Рикардо, ако не разполагаха с категорични доказателства за това, че разходомера на Gill Sensor е дефектирал. Би трябвало австрийците да разполагат с нещо повече от данните, които имат за работата на инжекторите и впръсканото гориво в цилиндрите на новия V6. Дали е така ще стане ясно на 14 април, когато Международният апелативен съд към ФИА ще разгледа жалбата им.

Преди да се случи това обаче има два старта - в Малайзия и Бахрейн. Ако ситуацията с дебитомера на Рикардо или Себастиан Фетел се повтори, Red Bull може отново да игнорира инструкциите на ФИА. Ако обаче жалбата на австрийския тим бъде отхвърлена, санкциите ще бъдат сериозни.  

Коментари
comments powered by Disqus