Оборудваният с по-големи турбокомпресори суперспортен автомобил достига около 800 к.с.
Той идва от Япония, за да покаже на света, че и местната ковачница е тунинговала един от най-търсените модели Nissan GT-R. Не заради това,че суперспортният автомобил генерира невероятна мощност от 3,8-литровия битурбо V6 , а поради уникалната одежда, с която Kuhl Racing е пременил Nissan GT-R.
Nissan GT-R е фаворит на тунера, той го обожава и го прави знаменит. Има безброй производни на серийната версия. Мащабен кит, налудничави нюанси на екстериора, както и необуздани стойности на мощността, които спокойно преминават бариерата от 1000 к.с. В края на краищата, такъв чалнат Nissan GT-R, какъвто са изобретили японците от Kuhl Racing, е голяма рядкост.
Златният GT-R общо с 800 к.с.
Това не са непременно показанията на мощността. Оборудваният с по-големи турбокомпресори суперспортен автомобил достига около 800 к.с. Дори и пакетът с 1000 к.с. няма да затрудни 3,8-литровия V6 Biturbo, тъй като има други калибри в стадото на тунинга GT-R.
Въпреки това, Nissan GT-R на Kuhl Racing с мускулестата си фигура така се набива на очи, като цветна картина на черно-бял филм. Златистият GT-R е бомба. Само изборът на цвят все още не прави уникален японския култов автомобил, а сложните гравирани орнаменти. "Всички наши бодикит решения изпъкват в сравнение с подобни на други компании, защото те са триизмерни", подчертават от Kuhl Racing.
Разбира се, тунерът сам си произвежда елементите на каросерията, само златната боя се доставя от партньорската фирма Artis Izawa. Преди да нанесе златния цвят върху металното покритие, тунерът нанася осем пласта. Орнаментите, с които Nissan GT-R е украсен по цялата си каросерия, се гравират ръчно, също като в студио за татуировки. Разбира се, не става направо да се рисува върху ламарината и алуминия. "Използвахме метода на проба-грешка, и най-накрая намерихме отговора, първо нанасяме дебел слой с шпакла и върху това гравираме."
С насечената си предна броня, уширенията на калниците и новите странични прагове, GT-R изглежда много по-агресивен. Извънгабаритният и повдигнат дифузьор в задната част придава собствен облик. Трите гърнета на изпускателната система са разположени централно. Струва си да се хвърли един поглед под колата: Тръбите на изпускателната система се извиват подобно гнезда на змии. Изкусно направено. Иска ви се просто да завъртите контактния ключ и да слушате.
Според Kuhl Racing изработването на такъв GT-R отнема около три месеца. Тунеръ ще покаже експоната на автомобилното изложение в Токио през 2016. Само една година по-рано, на същото място вече дебютира сребърният брат.