Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Злато за $ 50 000 и ново XC90 от Volvo

04.05.2007 13:05
Туит

Volvo в пряк и преносен смисъл отиде зад борда чрез второто си смело партньорство с филма на Дисни „Карибски пирати”, като потопи на океанското дъно ковчеже със злато на стойност $ 50 000 и ключ от Volvo XC90. Който не вярва, нека се впусне в търсене за него след 4 май, за да ги спечели. И не само това – щастливецът и един негов придружител ще пътуват до мястото, където е потопено съкровището. Там, в далечните и непознати географски ширини те ще се гмурнат да го извадят и ще се озоват в близост до останките на автентичен потънал пиратски кораб.

Играчите ще се сблъскат с 22 вълнуващи и интригуващи пъзела, решаването на всеки един от които ще ги доближава все повече към пиратското злато. А също така и до удоволствието да караш свое собствено Volvo XC90 – легендарният SUV и най-продаван модел на Volvo у нас.

Предприемайки своето пътешествие в компанията на капитан Джак Спароу, участниците ще тестват своята съобразителност, въображение, хитрост и авантюризъм. Всички потенциални „пирати” могат да се включат в Гонитбата от 4 до 29 май на www.volvocars.bg/thehunt. Освен това всеки от тях ще получи свой собствен пиратски декодер с уникален пиратски код от някое от представителствата на МОТО-ПФОЕ в България. За тези, които не притежават пиратски декодер, играта ще бъде недостъпна от 4-ия пъзел нататък. С напредването на състезанието пъзелите ще стават все по-предизвикателни за съобразителността и все по-загадъчни.

На 2 юни, на напрегнатия и интригуващ финал, един срещу друг ще се изправят 22-ма души (по един от всяка държава-участник) – всеки един от тях решил правилно и най-бързо всички онлайн пъзели. Битката ще бъде титанична и яростна, но пък крайната цел определено си заслужава! Първият от тези 22-ма финалисти, който реши правилно последния, 22-ри пъзел, ще бъде победителят в Гонитбата.

„Миналото лято организирахме игра за заровено Volvo XC90 с V8 двигател и бяхме изключително доволни от успеха й – над 100 000 участници от целия свят се включиха”, споделя Линда Ганджери, директор-реклама на Volvo Cars – Северна Америка. „Тази година, с още повече участващи държави и с по-мечтана и оспорвана плячка, Гонитбата на Volvo се очертава дори по-грандиозна и настървена. Просто нямаме търпение да отплаваме. Така че просто се впуснете в Гонитбата!”

Освен България в Гонитбата ще вземат участие още Австрия, САЩ, Канада, Германия, Хонг Конг, Индонезия, Италия, Япония, Корея, Малайзия, Мексико, Норвегия, Филипините, Полша, Румъния, Русия, Сингапур, Швеция, Тайван, Тайланд и Великобритания.
Коментари
comments powered by Disqus