Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo 156

47
47
2571732474
Туит

Феновете на италианската марка Alfa Romeo знаят най-добре, че животът с техните четириколесни любимци не е лесен. Докато сърцето им тупти в ритъма на Cuore Sportivo, от време на време любимите им играчки остават неподвижни.

Високата надеждност не е сред най-силните качества на италианската марка, но емоциите около моделите й винаги са били високи. Специално при старите модели на 156 съществува опасността от тотална щета на двигателя, предизвикана от прокъсан ангренажен ремък. По-честа от обичайното за класа е и появата на дефекти в скоростната кутия, в светлинната сигнализация за въздушните възглавници, както и в напречните и надлъжните носачи в окачването. Чести са оплакванията от тропането в предния мост, проявяващо се най-вече при преминаване през напречни фуги по магистрала.

Специално внимание трябва да се обърне на тунингованите автомобили. Масовото използване на чип-тунинг, даващо допълнителна мощност при дизеловите мотори, се отразява на дълготрайността на мотора и скоростната кутия. В доста случаи сравнително некомфортното серийно окачване е доработeно от предишния собственик с още по-твърди пружини и амортисьори. Това води до напрежение в каросерията и до пукащи и тропащи шумове.

Плюсове
  • » много пъргаво управление
  • » сигурно пътно поведение
  • » удобни седалки
  • » дизели с добра тяга
  • » богато серийно оборудване
  • » темпераментни бензинови двигатели
  • » надеждни и ефективни спирачки
Минуси
  • » силни аеродинамични шумове
  • » склонност към тропане на предния мост
  • » лошо качество на изработка
  • » ограничена видимост
  • » висок разход (3,2 V6)
  • » незадоволителна ефективност на климатика
Типични повреди
  • » неизправни светлини
  • » проблеми с електронните системи
  • » дефекти в трансмисията
Препоръчвани двигатели

1,8 16V със 140 или 144 к. с. Четирицилиндров агрегат с достатъчен темперамент и разход на гориво около 10 л/100 км.

2,0 16V със 150 или 155 к .с. Спокойно работещ двигател с добра динамика, разход на гориво около 10 л/100 км.

2,4 JTD със 136, 140 или 150 к. с. Петцилиндров турбодизел със забележителна тяга и прилична работа, разход на гориво около 8 л/100 км.

2,5 V6 със 190 к. с. Бързооборотен мотор, разход около 12 л/100 км.

История на модела

1997 Дебют на лимузината с четири бензинови двигателя (1,6, 1,8, 2,0 и 2,5 V6).

1998 Нови дизелови мотори 1,9 JTD и 2,4 JTD.

1999 По-богато серийно оборудване (странични въздушни възглавници), срещу доплащане автоматизирана трансмисия Selespeed за 2,0 16V.

2000 Дебют на комби-версията Sportwagon.

2001 156 GTA с 250 к. с.

2002 Нови двигатели 2,0 JTS (165 к. с.) и 2,4 JTD (150 к. с.).

2003 Фейслифт с променена предница, 2,4-литров четириклапанов common-rail дизел със 175 к. с., дебют на версията Sportwagon Q4 с двойно предаване и 150 к. с.

2005 Смяна на поколенията, дебют на 159 седан.

2006 Дебют на 159 Sportwagon.

Коментар на Dekra

В областта на спирачната система Alfa Romeo 156 не показва слабости, но типични за модела са особеностите на окачването. Понякога установяваме дефекти в командването на въздушните възглавници, които могат да доведат до скъпи ремонти.

Коментари

коректор
Оправете си снимката, статията е за алфа 156, не 159

Анонимен
А защо 1.9jtd не е в списъка с препоръчителни двигатели? Доколкото знам той е с най- нисък разход за модела? Ако някой има такъв мотор ще съм благодарен да сподели мнението си.

vasil
mnenie za alfa 159

ex alfa
И ЗАЩО 156 И 159 ГИ СЛАГАТ ПОД ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ? В ДВЕТЕ КОЛИ ОБЩОТО Е САМО ЕМБЛЕМАТА!

ex alfa
Карах алфа няколко години и също бях много доволен от нея. Странно ми е когато се пишат толкова негативни отзиви за марката.

тото
Дълги години карам Алфа Ромео от 33 156 159 и мога да ви кажа че това са едни невероятни коли.Последната 159 вече я карам трета година и нямям никакви оплаквания.Винаги ми е кеф когато тръгвам на дълъг път с нея.

peko 156 2.0
kolata e super. Niama miasto za sravnenie m/u 156 i 159 no karam moita ot 2g. i sam udiven niama da i se nasita dinamika skorost uskorenie malko sa markite s takiva motori koito mogat da zastanat do neia

Пич
Карам Алфа 159 трета година, след като преди това карах и 156-ца и двете 1.9 ЖТД.Колите са си супер , макар 159-та да е доста тежка и солидна динамиката не отстъпва на 156-та , а за качествтото бих казал , че е значително подобрено, но колата все пак е по-нов модел.Това е любимата марка и сега вечечакам да излезе новата Джулия.

ПрофесионалистА
АЛФА 166 2,4 - 3 ГОДИНИ КАРАНЕ В СОФИЯ - НИКАКВИ ОСОБЕНИ ПРОБЛЕМИ,ВСЕ ПАК Е КОЛА НА 10 ГОДИНИ.ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ НЕ Е ПИПАНО И ВСЕ ОЩЕ Е ЗДРАВО.ЗАДНОТО Е РЕМОНТИРАНО - ШЕНКЕЛНИ ВТУЛКИ(НАРИЧАНИ "СКЪРЦАЩИ" НА МЕРЦЕДЕС),ЖИЛА ЗА РЪЧНА СПИРАЧКА ОКОЛО 200ЛВ.РАЗХОДА Е 10-12 ГРАДСКО И 5-7,5 ИЗВЪНГРАДСКО.

Ventsi
А за 159 има ли мнения? Имах алфа 146, и съм доволен от колата като цяло. Интересува ме 159-ката що за стока е?

NoMercy
Имам алфа 156 2.4 от 3 години след първата година смених 4 носача с MOOG 380лв долния единият след още една година с TRW 240лв долният пак 4-те носача като са сменяни и втулки на успокоителната щанга. След още една година тоест сега ... разбираемо ми рециклирах в жизет Само ще кажа че имам и пежо с MOOG-a кара 70 000км вече а алфата на 20 000 км софийско каране... Съединител с маховик ... 1300лв без работата. Иначе колата е много хубава да :) само ако има друг да я прави :D

kiril
zdr.kolegi kagete njkolko dumi za razxoda i proxodimosta na 2.2cdi 2003g...njma da se izpolzva za off rood za normalna razxodka v planinata i dalag pat i kolko my e patnia danak za Sofiai kato ceni za podrajka za konsolmativi...Blagodaria vi..

Анонимен
Важно е да се уважава първо кирилицата!!! Неграмотността е превзела страната ни. Колкото до автомобилите, да мерцедес се чупят след известно време, но не е като някои производители да излизат готови за сервиз:)

Анонимен
Nqma ve4ni koli i mercedesite se 4upqt

Анонимен
vqrno li e, 4e iamt problemi s transmisiqta ?

Марин
Имам Алфа 156 2.0 бензин автоматик, на почти 20 хиляди километра е от както съм я взел - предницата е много кекава, иначе всичко е в ред, смених 1 носач вече, а сега още нещо тропа, иначе колата си се държи и е перфектна ;)

анонимен
какво ще кажете за 166 2.4jtd.чувам че са много калпави и взех да се замислям дали да си взема такава кола но от друга страна е страхотна има чудесна жозия и комфорт,ако някой може да даде някаква информация мерси предварително

георги дончев
имам алфа 146 2.0 тд и действителност съм много доволен за около 40 000 км които съм изминал аз съм сменил ремоннтния комплект на задно дясно колело и долната помпа на съеденителя което ще рече в цифри 38 ремонтен комплект и 48 помпа. така че мога спокоина да кажа алфата е добра

stef013
Добре де,пишете слаби предници?Кое е слабото място и колко пари е смяната?

todor
sled 98 godina nesazdavat jdove,govorim za 156.1.8ts e kato nai izdarjliv motori 4itav,a i zavisi koi j e karal predi tova.slagaite 4itavi 4asti zada njmate problemi,sve6ti samo NGK istinski,za o6te podrobnosti i vaprosi pi6ete

todor
kalpava prednica ama druk pat,ima kalpavi 6ofjori i kalpavi 4asti.156 1.8ts 144 konj razhod 9 izvyngradsko kato nepada pod 4500 oborota.magistrala 130km s klimatronik 7.3l razhod.

Анонимен
Не си ли чул за ДЕКРА, неграмотнико? Защо се смятат италианските каручки за бръкми, ако си чувал за статистически проучвания можеш сам да си намериш отговора. Нужно ти е само условието да можеш да боравиш с компютър.

Анонимен
v saitovete osobeno v nemskite i b1lgarskite stra6no mnogo izt1kvat 4e v minaloto mnogo se 4upeli. Za6to ne kajat za sega ili pone nqkak1v test dokazva6t tezi tv1rdeniq. Na sravnitelniq test germancite kazvat 4e 159 e po dobra ot BMW 3-ka pri uskorenie i stabilnost. Kakvo da govorim pove4e

Анонимен
Дали е на Рено или на Нисан, или съвместна разработка - няма абсолютно никакво значение, защото е един отличен двигател, с много добри параметри и голям ресурс/имайте впредвид, че е с ангренажна верига/, немалка кубатура, което не е без значение при натискане педала на газта, както и при включване на климатика/не оказва влияние както при малолитражни/, и нисък разход на гориво- При Алмера Тино градско 8/100,при X-trail 9/100!!! Що се отнася до скоростната кутия - не и бери грижа, качвай се и карай смело!

ivanov
мисля че 2.2 DCI е на Рено. дано скоростите не са че..........проблем

КИРИЛ И МЕТОДИЙ
Защо не пишете на кирилица бе цървули? Толкова ли ви е трудно?Правите ли сега разлика като не е на латиница колко лесно ми четете поста а? ОЛИГОФРЕНИ ЛАТИНСКИ.

Aнонимен
az imam 156 2.4 jtd s 2n 2ip varvi neveroqtno slabi sa v prednicata samo

Aнонимен
abe imam q ot edna godina i polovina nee mee e ostavila na patq ..vsqka kola se 4upi bilo audi ,bmw .ta dori i MERCEDES,tai4e vzimaite nqma da sbarkate ,,moita 1.9 jtd 5 izvangadsko .7 v grada pri ra4ka qka ..

Aнонимен
kofti komentari sigurno se pi6at ot deca

Aнонимен
Много тъпа статия.Това да преравниш 156 с 159, е все едно да преревниш ауди 80 с ауди А4. Освен марката всичко друго е различно, като качество и цени.

Aнонимен
Iskam da vzemam 156 ili ts 1.8 ili jtd 1.9 i prosto ja obozavam , no mnogu me razubezdat deka ne e kvalitetna sas dvigatelite moze pomos od imateli na alfa , ste vi bida blagodaren na vasite soveti i mnenia, mersi vi !!!

Aнонимен
От един месец имам такава. Мотора и е 1.8, 144к.сл удоволствието от шофирането на тази кола е несравнимо, бих казал, че колите са почти перфектни. Единсшвенното слабо място са им предниците, но с хубави носачи TRW всичко си идва на мястото. VIVA ALFA

Aнонимен
Разходът е твърдо 11л./100 км. градско. А извънградското е в зависимост от шофирането, но ако се управлява умерено може и да падне до 8,5 - 9 л./100 км.

Aнонимен
kolku prosecno trosi benzin 1.8 dvigatel ako ima nekoj informacija, mersi!

Aнонимен
kolata e mnogo dobra

анонимен
досадно е таблото по средата на купето

анонимен
ako e zapazena vzimai bez da se 4udish, nqma da sgreshish.

анонимен
4udiase dali dasi vzema takava kola

анонимен
перфектен си е ЕКС-трейла

анонимен
Ако попаднеш на пазена кола, е много добра!

анонимен
dobralie kato cqlo

анонимен
на моята елекронната система е немска или поне така пише

анонимен
156 или 159 ?!? Това са два напълно различни автомобили. Как може да ги обобщавате в една тема?

анонимен
Явно зависи от височината на ВОДАЧА.....

анонимен
Ми тези минуси и плюсове мога да ги кажа за всяка кола втора употреба... Алфата ме вози от три години и само веднъж "спря" заради грешка в компа.

Наблюдателен
Тц. Написали са, чв има добра видимост и ограничения във водимостта, респ. поведението на пътя

BG-1
последно-добра или ограничена видимост има джипката,писалисте и двете.

comments powered by Disqus