Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo GTV

12
12
2571732188
Туит

Цели десет години Alfa Romeo GTV раздвояваше мненията на ценителите на италианското автомобилостроене. Екстремната клиновидна форма и предното задвижване разделяха публиката на две – върли фенове и отявлени противници.

Факт е обаче, че провокативният дизайн на този автомобил не е остарял и до днес, а това че предното предаване в конкретния случай не е никаква пречка за пълноценно спортно изживяване, се забелязва след изминаването още на първите метри зад волана на италианския спортист.

Още по-радващо е да се отбележи, че качеството е значително по-добро, отколкото би могло да се предположи. Корозията е табу за този модел – множество детайли са направени от полимери, а ламарините са поцинковани. Изпускателната система от благородна стомана също е дълговечна.

По време на пробното шофиране е важно да внимавате за тропане при преминаване през неравности – ясен знак за износване на елементи от предния мост и по-сцециално от болтовете на напречните носачи. При двулитровите четирицилиндрови двигатели интервалът за смяна на ангренажния ремък е 60 000 километра и това предписание е задължително да се следва стриктно.

Плюсове
  • » отлична управляемост
  • » развъртащи се с лекота двигатели с атрактивен звук
  • » добър простор отпред
  • » практично място зад предните седалки
Минуси
  • » лош обзор назад
  • » вибрации в кормилната уредба
  • » голям радиус на завиване
  • » скромен багажник
  • » слабости в изработката (лошо напаснати детайли в интериора)
Типични повреди
  • » износване на предния мост
  • » бързо износване на спирачните дискове
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензин със 150/155 к. с. Развъртащ се с лекота четирицилиндров двигател с фини маниери на работа и чудесен звук, разход около десет литра на 100 км.

Трилитров V6 със 192/220 к. с. Могъщ двигател с фантастичен звук, разход около 12,5 л/100 км.

История на модела

1995 Дебют на моделите GTV и Spider.

1996 Подобрения в конструкцията на мекия покрив

1998 Фейслифт и по-качествени материали в интериора

2003 Втори фейслифт, нова предна част, по-ниско монтирани седалки.

2005 Преустановяване на производството.

Коментари

Русенов
Цените по поддръжката как са?

bat val
IMAM POLO 1.4 1997G MNOGO DOBRA KOLA PREPORA4VM POLOTO KATO DOBRA KOLA

aaai
v policiata ima6e polo-1.4\16v 101k.s 1998g.sled brutalni testove se ustanovi 4e tova sa unikalno zdravi koli!!!

вътю
Пожелавам на всеки удоволствието да шофира униката Spider

Aнонимен
някой може ли да каже нещо за Поло комби с двигател TDI

Aнонимен
xubava kola

анонимен
В проблема на Поло със запалителната бобина, се убедих и аз преди няколко дни. Добрата новина е ,че бобината не окъсява вътре между намотките си, а просто искрата започва да прескача към пластвасовият корпус на тялото(встрани от контактният щифт, които се включва в кабела на делкото). Навивате десетина умерено разтегнати навивки "Бишоп",(външно на накрайника на бобината,в областта на пробива) после малко изолирбанд и с това отечката е поправена и автомобилът пак си пали ;)

анонимен
Искам Поло от 2003-2004 преди рестилацията.

ми полото е яко искам да го ку
кажете нещо

mijege
1.4 16v не е ли 75 к.с.

G40
Никой не казва нищо за легендарното Г40. В България има 10-тина екземпляра, някой от тях много потдържани.

georg
Имам Поло -3 , 1.4- 16V , 101 k.с.,перфектен автомобил вече 4 години ,производство 1999 г.,поставил съм газово.Единствен проблем скърцане от към таблото.Много икономичен.

comments powered by Disqus