Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo MiTo

Туит

Формите на Alfa Romeo Mito напомнят тези на суперспортния 8C, но технологичната му основа е заимствана от Fiat Punto

Моделът на Alfa Romeo е в производство от 2008 година и може да се причисли към най-привлекателните представители на малкия клас. Технологичната платформа се използва съвместно с Fiat Punto

Двигател: Субективно погледнато, най-малкият представител на марката изглежда не по-малко достоен да ви достави удоволствие от по-големите ви събратя. Както и при Fiat 500, двуцилиндровият двигател с работен обем от едва 0,9 литра демонстрира отлична динамика и убедителна тяга, съпроводени с типичен, леко дрезгав звук. При движение по магистрала обаче разходът на гориво се покачва осезаемо, а работните маниери на този мотор не са най-силната му страна. Значително по-икономичен е 1,3-литровият турбодизелов мотор, който косумира около четири литра на 100 километра. При него се наблюдава известна мудност при потегляне, но предлаганият въртящ момент от 200 Нм е достатъчен за изпреварване. Ако възнамерявате да шофирате спортно с Alfa Romeo Mito, трябва да се насочите към значително по-динамичния по природа 1,4-литров бензинов турбоагрегат, чиито 135 к.с. позволяват подобни изпълнения. Повече мощност не е необходима, на малко по-голям брой предавки - ако можете да си го позволите, избягвайте неособено прецизно превключващата петстепенна механична трансмисия и потърсете версия с представената през 2010 година трансмисия с двоен съединител и шест степени

Каросерия: Alfa Romeo Mito се предлага само във версия с две врати. Затова достъпът до втория ред седалки е леко затруднен, а и като цяло просторът на задните места не е в изобилие. Интериорът на Mito се подчинява на приятно закръглените външни форми, поради което възникват негативи по отношение на видимостта при паркиране на заден ход. За сметка на това багажното пространство (минимум 270 и максимум 950 литра) се придържа към средните за този клас стойности

Изработка: Tази област никога не е била сред най-силните страни на марката Alfa Romeo и Mito не прави изключение от традицията - от една страна италианецът впечатлява с изискания стил на много от детайлите в интериора а от друга напомня за южняшката небрежност с лекото поскърцване тук-там и наличието на ясно видими несъответствия в напасването на някои детайли

Безопасност: Серийното оборудване на модела включва седем въздушни възглавници и ESP. Спирачните показатели на модела са в рамките на нормалното, но не са сред най-доброто в класа. В Euro NCAP тестовет малкият модел на Alfa Romeo получи максимална оценка от пет звезди

Ходова част: Ако сте сред почитателите на комфорта, Alfa Romeo Мito не е най-подходящия за вас модел. Италианецът се държи на пътя подчертано стегнато и динамично

Кой двигател ви препоръчваме

Ако търсите икономичност, трябва да се насочите към дизеловите двигатели., сред то изпъква 1,3-литровият агрегат със среден разход от три литра на сто километра. Освен това, от 2011 година всички дизелови версии се предлагат и със система старт-стоп. Почитателите на спортното шофиране трябва да се запознаят задължително с версията с 1,4-литров турбодвигател и мощност 135 к.с., която демонстрира добро съчетание от динамични характеристики и цена. Подобно на своя събрат Fiat 500, версията с шумничкия двуцилиндров двигател (от 2012 година) се харесва със своята добра тяга и приемлив разход на гориво

Спецификации на двигателите на Alfa Romeo MiTo
Кой тип каросерия да изберете

Alfa Romeo Mito се предлага само във версия с две врати

От коя година да е моделът

До момента няма фейслифт, както и други по-съществени промени по модела, който се появи на пазара през 2008 година. Ако държите на икономичността, добре е да изберете дизелов модел след 2011 година със старт-стоп система. От 2012 година към гамата се добави и много популярния сред феновете на модела двуцилиндров турбомотор

Кое ниво на оборудване е подходящо

Нивото на изпълнение Junior е най-смислената основа, на която да изградите отношенията си с Alfa Romeo Mito - то предлага климатична инсталация с ръчно управление, аудиосистема със CD-плейър и алуминиеви колела. Добри предложения са също Alfa Romeo Mito с допълнителния пакет оборудване Super, което наред с навигационната система TomTom включва Bluetooth интерфейс и добра озвучителна уредба

Каква е цената

Двуцилиндровият вариант е доста ново предложение на пазара, така че още е рано да се говори за установени ценови равнища. 1,3-литровият дизел е доста скъп - с около 2000 евро над цените на бензиновите версии. Добър компромис в ценово отношение предлага вариантът с 1.4-литров бензинов турбодвигател

Цени на Alfa Romeo MiTo в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Името Mito е съкращение от имената на градовете Милано и Торино, което напомня за сътрудничеството с Fiat (технологичната платформа на одела се осигурява от Punto). В статистиката на повредите италианският модел се нарежда някъде по средата. Наред с проблемите в спирачната система, експертите на Dekra регистрират и увеличен луфт в стабилизаторите на окачването. Не са рядкост и течовете на масло от двигателя и трансмисията

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    n/a
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus