Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo Spider

Дълго време Alfa Romeo Spider раздвоява мненията на феновете на италианските автомобили. Характерната клиновидна форма и предното предаване разделяха публиката на две – върли фенове и отявлени противници.

Факт е обаче, че този провокиращ дизайн изглежа актуален до ден-днешен, а предното предаване в конкретния случай не е пречка за пълноценно спортно изживяване.

Радващо е да се отбележи, че качеството е доста по-добро, отколкото твърдят критиците на италианските модели. Корозията е на практика непознат проблем за този автомобил – голяма част от елементите са направени от полимери, а ламарините са изцяло поцинковани. Единствено текстилният гюрук със заден прозорец от плексиглас на Spider създава проблеми при липса на правилна поддръжка. Важно е да се следи за притеснителни шумове от ходовата част – сигурен знак за износване на елементи от предния мост.

Плюсове
  • отлична управляемост
  • развъртащи се с лекота двигатели с атрактивен звук
  • добър простор отпред
  • добре обезшумен покрив при Spider
  • автентично усещане при шофиране със свален гюрук
Минуси
  • лош обзор назад
  • вибрации в кормилната уредба
  • голям радиус на завиване
  • скромен багажник
  • слабости в изработката (лошо напаснати детайли в интериора)
Типични повреди
  • » износване на предния мост
  • » издраскване на задния прозорец
  • » бързо износване на спирачните дискове
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензин със 150/155 к. с. Развъртащ се с лекота четирицилиндров двигател с фини маниери на работа и чудесен звук, разход около десет литра на 100 км.

Трилитров V6 със 192/220 к. с. Могъщ двигател с фантастичен звук, разход около 12,5 л/100 км.

История на модела

1995 Дебют на моделите GTV и Spider.

1996 Подобрения в конструкцията на мекия покрив

1998 Фейслифт и по-качествени материали в интериора

2003 Втори фейслифт, нова предна част, по-ниско монтирани седалки.

2005 Преустановяване на производството.

Коментари
comments powered by Disqus