Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A2

7
7
2571718234

Най-малкият модел в гамата на Audi присъства на пазара вече пет години и се представя впечатляващо по отношение на надеждността – статистиката на показаните дефекти, изготвяна от германския автомобилен клуб ADAC, отчита само два проблема на 1000 регистрирани превозни средства.

А2 може да служи за пример в класа на малките автомобили. Към силните страни на оборудвания серийно с ESP автомобил с предно предаване се числят както изключително добрата ергономичност и стабилното поведение при движение, така и наподобяващата ван концепция със забележително оползотворяване на вътрешното пространство.

По отношение на комфорта на дългия 3,83 м модел с четири врати има още какво да се желае. При движение по груби пътни настилки окачването достига до границите на възможностите си, а каросерията започва да извършва резки вертикални движения.

С изключение на ненатрапчивите козметични изменения през септември 2003 г. извършените промени в серийното производство бяха твърде оскъдни. През май 2002 г. обаче Audi увеличи обема на оказалия се поне при бензиновите версии твърде малък 34-литров резервоар с 8 литра.

Плюсове
  • висока устойчивост на каросерията
  • добър вътрешен простор
  • многовариантност на интериора
  • прегледни уреди и инструменти за обслужване
  • стабилно поведение в завои
  • много добра управляемост
  • добро оборудване за безопасност
Минуси
  • високи аеродинамични шумове
  • силно вертикално люлеене върху груби пътни настилки
  • чувствителност към страничен вятър
  • прекалено малки отделения за дребни вещи
  • прекалено малък 34-литров резервоар (до май 2002)
Типични повреди
  • » износване на елементи от спирачната уредба
  • » неизправности по електрическата инсталация
  • » неуплътнен или дефектен подвижен покрив
  • » трудноподвижни врати
Препоръчвани двигатели

1,4-литров бензинов със 75 к.с. Четирицилиндров двигател с добри динамични показатели и задоволителна еластичност, разход около 7,5 л/100 км

1,4-литров TDI със 75 к.с. Мощен при ускоряване трицилиндров дизелов агрегат с задоволително равномерна работа, разход около 5 л/100 км

История на модела

2000 Представяне на А2 1.4 със 75 к.с. (юни) и на 1.4 TDI със 75 к.с. (септември).

2001 Новост: 1.2 TDI 3L със 61 к.с. (юни).

2002 Серийно 42-литров резервоар - с изключение на А2 1.2 TDI, (май).

2003 Фейслифт, нов 1.4 TDI с 90 к.с. (май).

2005 Преустановяване на производството.

Коментари

Vlady Nikolova
Моля помогнете! Колата изчезна тази нощ от кв. Кайсиева градина, гр. Варна. Ауди А2, цвят тъмно син, с немска регистрация. Тел. за връзка 0895 87 93 40.

nevensk
pitam za6toto sa se naso4il kam a2

nevensk
skapa li e podrajkata n a a2

Aнонимен
Тойота приус втора ръка струва колкото този мъник. Само трябва да знаеш дали батерията не е ли скапана.

Aнонимен
Съгласен съм с по-горният коментар. Чувал съм много добри думи за този автомобил, но разбира се лошото е, че цената му на старо е висока, частите скъпи, а алуминия трудно се ремонтира ако някъде го искривиш. Същата техника (без алуминиевото купе) го има и в полото. Защо да даваш повече пари като има двойно по евтин вариант?

Aнонимен
Tова е перфектния градски автомобил !!! Много съм доволен !!!

анонимен
Бегай

comments powered by Disqus