Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A8

13
13
2571715571
Туит

С интелигентна олекотена конструкция, двойно предаване и прекрасно качество на изработката, най-големият модел на Audi успя да си изгради много добро реноме във висшия клас.

Минимум 60 000 евро трябваше да платят клиентите на представения през 2002 година Audi A8 от второ поколение, а изборът на по-мощен мотор и повече оборудване лесно покачваше цената до шестцифрени суми в евро. Днес петгодишни екземпляри с чудесна екипировка вече могат да се намерят за около 20 000 евро, а благодарение на високото качество на автомобила дори екземпляри с голям пробег не е задължително да се смятат автоматично за прекомерно амортизирани. Въпреки това обаче при покупка на този модел е задължително човек да е подготвен за високите цени на ремонтите и поддръжката.

Двигател: От бензиновите двигатели мощният, но лаком 4,2-литров V8 (тестов разход 14 л/100 км) със серийно двойно предаване Quattro е доста по-често срещан в сравнение с по-слабите си събратя. Високите цени на върховите модели Audi S8 (V10) и Audi A8 6.0 (W12) им определят статуса на скъпи екзотики. Комфортът при пътуване с дебютиралия през 2004 година трилитров дизелов V6 е добър е истинско удоволствие, което при това не излиза непоносимо скъпо.

Каросерия: Още нормалната версия предлага предостатъчно пътническо и товарно пространство, така че изпълнението с дълго междуосие има смисъл единствено като шофьорска лимузина. Недостатъците: слаба видимост назад, ограничен полезен товар и влизане на вода в купето при отваряне на вратите в мокро време.

Изработка: При своя топмодел Audi се представят блестящо по всички критерии за качество, педантичност и любов към детайлите. Недотам добрата новина е, че дефектите в електрониката и по-точно в областта на аудиосистемата, подвижния цветен екран на централната конзола и безключовия достъп до автомобила не са рядкост.

Безопасност: Снабден с двойно предаване, Audi A8 демонстрира великолепно сцепление и високо ниво на активната безопасност, ESP и пълен комплект въздушни възглавници също са на борда. Допълнително предлаганият адаптивен темпомат (ACC) прави пътуването по-лежерно, но невинаги реагира оптимално.

Ходова част: В автоматичен режим електронно управляваното пневматично окачване комбинира фин комфорт с пъргава водимост. При преминаване в режим Dynamic обаче неравностите по пътя водят до груби сътресения на каросерията.

Кой двигател ви препоръчваме

Ако икономическата целесъобразност е от решаващо значение, то 3.0 TDI е правилният избор. V8 дизелът и бензиновите V6 обаче също задържат разхода си в разумни граници, специално представеният при частичното обновяване на модела през есента на 2007 г. вариант 2.8 FSI с предно задвижване и Multitronic трансмисия е учудващо икономичен (тестов разход 11,5 л/100 км). Прекрасната динамика на топмоделите 6.0 (W12) и Audi S8 (V10) се налага да бъдат заплатени с висока консумация на гориво и скъпа поддръжка.

Спецификации на двигателите на Audi A8
От коя година да е моделът

С фейслифта от началото на 2005 година всички версии на модела получиха голямата предна решетка на флагмана W12, както и оптимизирани двигатели (3.2 FSI, 4.2 FSI, 4.2 TDI). Тъй като с частичното обновяване изчезват и детските болести на по-ранните екземпляри, добре е да се търси автомобил именно от тази серия, произвеждана до 2009 година.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Автоматичната трансмисия, навигационната система, седалките с отопление и електрически реглаж и ксеноновите светлини не са серийни за модела, но са налични при почти всички екземпляри на пазара. Адаптивен темпомат, качествена аудиосистема и парктроник също са сред препоръчителните екстри.

Каква е цената

Типичната за големите лимузини висока степен на обезценяване бързо превръща модела в сравнително достъпна покупка. Шестгодишен Audi A8 3.0 TDI Quattro струва около 20 000 евро, а 4.2 Quattro на същата възраст обикновено е с около 1500 евро по-скъп.

Цени на Audi A8 в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Audi A8 се представя много впечатляващо в статистиката за повреди на Dekra. Моделът се представя на по-добро от средното равнище по повечето показатели и почти не показва слабости. Високият дял на Quattro моделите също не се отразява негативно на изводите за надеждността. За решени могат да се смятат и едновремешните проблеми с предното окачване. Един полезен съвет: внимавайте за наличие на дефекти по челното стъкло, особено ако са в зрителното поле на водача.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    n/a
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Анонимен
ave interesuvame A8 TDI 150KONQ 1997 kakvi sa defektite koito dava tozi tip avtomobil ako moje nqkoi da mi kaje za to4no tozi model

До Йори
Ти пък си гаден педал!

Анонимен
nqkoi kompetenten mojeli da mi kaja neshto za za skorostite na A8 2002 2004 dili imat nqkvi problemi i ili izobshto nqkvi problemi koito se obajdat

Gospodinov Petar
Това е колата!!!

Йори
хахахахаха нямаш нито ауди нито ситроен най-много бащата ти да има стар хм и си мечтаеш С2. Сравняваш несравними неща А8 е луксозен автомобил висок клас, франсетата никога няма да направят толкова луксозен, качествен, мощен и престижен автомобили, те дори нямат еквивалент в този клас автомобили. Освен че френския държавен апарат показва шувинизъм като се вози на подобни каруци никой себеуважаващ се държавник или бизнесмен не би се возил във френска каруца. Какъв С5 какви 5 лева :) :) :)

joro.petkov
Когато влезеш в завой с 200км/ч както аз влизам със Ситроен C5 ела да ми кажеш дали някога ще си помислиш за Ауди. Казвам го от опит имайки "честа" да притежавам и А8 ... Много пари за нищо!

Lexus
Някой беше писал за 4 matic на мерцедес,е много си заблуден колега,това е най-скапаното 4х4..........

Aнонимен
za 3.3 tdi-imam takova ZVER4E ot 2 godini ve4e i da si kaja dosega ne sam har4il osven za remaci ,rolki i masla ina4e si gori na gradsko pri normalno 6ofirane moje da padne do 11 na 100 ama kato se ima predvid ,4e ve4e e 8 i kusur godi6na kola sam dovolen i na tova . Moite vazgledi za d2-kata s tozi motor sa dobri ,pone zasega :)

Aнонимен
Ауди А8 е наистина красив автомобил но до тук!?Аз съм притежавал A8(D2)2.5 TDI 2001Quattro както и следщия модел в момента A8(D3)4.2Quattro 2004 Автомобила дезиловият мотор ми троши 3-пати скорости първата смяна ми струваше 6250лв!След което н два пъти след това реставрирах старата и пак дойдох на горе долу съшата сума,сега незнам как са цените но се самнявам да е много по евтино!!Друго скъпа подръжка 1200лв ремаци масла ролки на 10000км хората коите си правят сметка за този вариант А8(Д2)2.5TDI да приготвят настрани пари и за нафтова помпа защото и тя често се оказва,не безпроблемна нова варира около 4000лв на старо 1500лв до 2000лв,а за ремонт 400 500лв и не се знае колко ще изкара а тази на старо сащо не е гаранция че няма да протече!!!!Като цяло това са основните проблемите които съм имал с този вариант.Нова А8 4.2 2004 за сега предница съм правил но това е нормално в БГ имам проблеми единствено с конзолата която от време на време отказва,но все пак е 6 годи6ен автомобил, не е първа малдост сигурно те първа започват проблемите!!Като цяло Ауди А8 е наистина добра кола но има едно голямо \'НО\' което не е за пренебрегване, и когато сте решили да си я купите не бързайте а обстойно я прегледайте А8-2.5ТДИ!!!Защото има вазможност след като я закупите месец два да се наложи да похарчите повече от колкото сте я купили!!:)

анонимен
4 матик е доста по калпав от куатрото Истината е една Vorsprung durch Technik !

анонимен
Нищо не казват за 2.5 тди 180кс.От скоро имам такъв и съм впечатлен от приличния разход.Иначе е голямо удоволствие да го караш.Но дори елементарните консумативи са ужасно скъпи;за инфо-радиокасетофон В+О магазина на Порше Запад-1860лв. !!!!!!! Познайте колко би струвала нави.Моето е с нави и ченджер.Имал съм доста автомобили от високия клас- този е перфектен като цена и качество,а куатрото е уникален кеф на сняг.Само 4 матик на МБ може да се мери с него.

go6o
интересужа ме информация за 3.3тди колко гори на 100км. и сполу4лив ли е този джигател

Борис
Интерисуват ме коментари за А8 4.0 тди.

comments powered by Disqus