Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT

1
1
2571718127
Туит

Спортният модел с две врати е сравнително достъпна алтернатива на Porsche Cayman – и подобно на него притежава истински спортни гени.

Да се създаде достоен наследник на едни дизайнерска икона е извънредно трудно задача. Дали при Audi TT тя се е увенчала с успех, едва ли може да се каже еднозначно. Факт е обаче, че автомобилът изглежда по-модерен от своя предшественик, а спортният му нрав е дори допълнително изострен: по отношение на динамиката на пътя, Audi TT е почти на нивото на Porsche Cayman.

Двигател: Около година след дебюта на модела през 2006 г., Audi разшири гамата с двулитров TDI (170 к.с.). Мощната тяга при ниски обороти пасва чудесно на варианта Coupé – и не толкова добре на версията Cabrio. Причината за това е, че при свален покрив шумът от дизеловия двигател винаги е на преден план. На вторичния пазар най-често се среща двулитровия бензинов агрегат с 200 к.с. (211 к.с. от 2010 г.). Доста по-редки са спортните версии Audi TTS (272 к.с.) и Audi TT RS (340 к.с.), както и шестцилиндровият 3.2 V6 FSI с 340 к.с.; последният беше свален от гамата при частичното обновяване на модела.

Каросерия: Audi TT използва техническата платформа на VW Golf. Вариантът Coupé може да се похвали с изключително солидна каросерия, но и кабриолетът се представя добре в това отношение и почти не се усуква по лоши пътища. Покривът се задейства от електромеханизъм, което улеснява работата с него.

Изработка: Алуминиевите елементи в интериора се доплащат, но неимоверно подобряват атмосферата в кокпита, а и увеличават шанса за изгодна повторна продажба. Качеството на изработката е безупречно, но в долния край на таблото откриваме доста твърди пластмаси.

Безопасност: Принципно спирачната система се е доказала като издръжлива. Ако предишният собственик на автомобила обаче си е падал по спортното шофиране, добре е да проверите състоянието им. Пълният комплект въздушни възглавници и ESP са стандарт.

Ходова част: Дори стандартното окачване е доста твърдо. Който спре избора си на автомобил със спортно окачване трябва да е готов на сериозни компромиси с комфорта; това се отнася в особено голяма сила за RS моделите. Най-добрият избор са предлаганите като опция адаптивни амортисьори.

Кой двигател ви препоръчваме

На вторичния пазар най-разпространен е двулитровия TFSI с 200/211 к.с., чиято динамика е много добра. За да получите удоволствие от карането обаче е напълно достатъчен и 1,8-литровия вариант. Спестовниците е разумно да се насочат към TDI.

Спецификации на двигателите на Audi TT
Кой тип каросерия да изберете

Audi TT е по-близо до идеала за компактен спортен модел във варианта Coupé с неговата по-лека и по-солидна каросерия. Версията Cabrio е насочена по-скоро към тези, които обичат по-спокойното шофиране.

От коя година да е моделът

При фейслифта от 2010 година промените са доста малко. Реално няма значение дали автомобилът ще бъде преди или след него.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Заради ограничения обзор парктроникът е много полезен. Същото важи и за ксеноновите светлини.

Каква е цената

Темпераментният и изгоден базов бензинов мотор е особено препоръчителен. Цените започват от около 14 000 евро.

Цени на Audi TT в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Втората генерация на Audi TT демонстрира надеждност над средното равнище и сред спортните модели заема едно от водещите места в статистиката с повреди на Dekra. За разлика от повечето модели в класа, Audi ТТ не проявява склонност към чести проблеми със спирачките и ходовата част. Забележките най-често се изчерпват с неправилно настроени или дефектни светлини.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

d . penchev
3.2 litrovata seriq na tt-to e prosto neveroqten avtomobil

comments powered by Disqus