Моделът от 2008 година интерпретира понятието за лукс по спортно-елегантен маниер и се позиционира като своеобразен мост между динамиката и комфорта.
За разлика от дизайнерския революционер от 2001 година, актуалното поколение на BMW Серия 7 не шокира публиката с нетрадиционни стилистични решения и от появата си през 2008 година досега почти не е получавал сериозни критики. Дори напротив: още от самото начало ергономията на автомобила беше окачествена като отлична.
Двигател: За клиентите на употребявани автомобили дизеловият шестцилиндров модел BMW 730d е особено интересен със съчетанието от висок въртящ момент и нисък разход на гориво. Бензиновият V8 с битурбопълнене безспорно е прекрасен избор, но е доста лаком, а и държи по-високи цени. За тези, които не изминават по много километри на година, бензиновият шестцилиндров вариант е разумна алтернатива на дизела. Версията Active Hybrid с комбинация от битурбо V8 и електромотор е по-скоро екзотика със стабилно високо ниво на цените.
Каросерия: Още стандартната версия на модела предлага изобилие от вътрешен простор. Поради тази причина доплащането за версията с удължено междуосие Li съвсем не е задължително, още повече, че намирането на място за паркиране на дълъг 5,20 метра автомобил в града не е лесна задача.
Изработка: В стилната интериорна атмосфера по изискан начин се преплитат кожа и дърво. Така дори базовият модел изглежда изключително благороден – да не говорим за екземплярите, при които са поръчани индивидуални комбинации от допълнително предлагани фини тапицерии от телешка кожа и декорации от ценни породи дървесина. Критика може да има единствено към леко евтините на вид лостчета зад волана и капака на жабката, направен от твърда пластмаса.
Безопасност: Мощни и издръжливи спирачки, извънредно солидна каросерия и пълен комплект оборудване за безопасност – „седмицата” на BMW заслужава максимална оценка за сигурност. Опции като асистент за следене на мъртвия ъгъл и камера за обратно виждане определено са полезни в ежедневието.
Ходова част: Благодарение на богатите възможности за настройка на окачването, водачът сам може да избере дали да се носи над пътя или да препуска бясно по завоите. Намаляващите колебанията на каросерията хидравлични стабилизатори и активното управление със завиващи задни колела действително подобряват динамиката, но са много скъпи.
Кой двигател ви препоръчваме
Трилитровият редови шестцилиндров мотор е икономически изгоден и едновременно с това – извънредно мощен. Маниерите му на работа са толкова изискани, че трудно може да разпознаете дизеловата му природа, а разходът е доста под 10 литра на 100 километра. По отношение на шансовете за по-нататъшна продажба версията Hybrid, комбинираща бензинов битурбо V8 с електромотор, е доста интересна алтернатива. BMW 750i се задвижва от същия прекрасен осемцилиндров двигател, само че без хибридна технология, и се доказва като достоен флагман на марката.
От коя година да е моделът
Миналата година BMW подложиха модела на фейслифт. Оттогава адаптивният темпомат има функция за пълно спиране на автомобила, навигационната система предоставя данни за трафика в реално време, а благодарение на асистента на LED светлините, „седмицата” автоматично включва и гаси дългите светлини. Моделите от 2012 година обаче все още са рядкост и се продават скъпо.
Кое ниво на оборудване е подходящо
Моделите от категорията на BMW Серия 7 по правило разполагат с разточително оборудване. Кожени тапицерии, люк на покрива, лак металик и навигационна система се срещат при почти всички екземпляри. Препоръчваме непременно да търсите автомобил с паркроник. Темпоматът, автоматичният климатик, подгряването на седалките и биксеноновите светлини са серийни още от началото на производството.
Каква е цената
Отлично поддържани екземпляри от версията BMW 730d вече могат да се намерят за по-малко от 30 000 евро. Осемцилиндровият модел 750i най-често е с между 5000 и 6000 евро по-скъп. Интересуващите се от варианта Hybrid обаче ще трябва да се бръкнат дълбоко – предложения под 50 000 евро на практика липсват.
Колко е надежден
Експертите от Dekra твърдят следното: Традиционно “седмицата” е позиционирана като флагман на гамата на BMW и се произвежда в актуалното си издание от 2008 година насам. Луксозният модел от Мюнхен се представя като солидна машина. Ако изобщо се наблюдават повреди, те най-често са свързани с изпускателната система или с недобра настройка на светлините.
Честота на повредите
Категория 1 до 50 000 км
(на средно ниво)
Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
(по-добре от средното ниво)
Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
пако 750 f1 кажете мнения за двигателя и можели да се газифицира?
моля само компетентни хора да пишат!!!
Анонимен Ице, а неграмотните какво карат?
ico spored men 7 kasa e po dobra ot A8 a mercedesa e za pensioneri
Anonimen ....za sujalenie, nito edin avtomobil ne stava za vsi4ko...Ako moje6e i da nosi tovar, 6te6e da e 6+ !
Батето Човекът разбира от лим0зини, оставете го.
Аполон Аполе, първо ти защо не пишеш на родния си език? Второ, карал ли си, или най-малкото качвал ли си се в Ес класа, 7-ца или А8, че ги разбираш толкова. Трето вАздушни седалки или пневматични, има някаква разлика, но май не я знаеш каква е? Важното е, че и ти трябва да дадеш акъл, макар и да си общо взето НЕГРАМОТЕН!!!.
apol audito e kenef spor niama, s klasata e za pensioneri, 7cata niama vazdushni sedalki no puk e po dinamichna ot S klasata
nai dobre e chovek da si ima s klasa i bmw 7, audito ne mi pokriva luksa za limozina
BMW Е38 е икона на автомобилостроенето теа ауди А8 е по добра трябва да ги е писал луд или надрусан тинеджър който се вози в опела на тати до училище относно S- класата тя може да се мери със седмицата но е за по улегнали хора над 40.
Анонимен Verno si za doktor:)
doktora sedmaka e nai dobrata mashina E38 oba4e novata e palen kenef
ivan bmw sa nai dobrite nishto ne razbirate :)
niko ot anglia kola za maje mam4eta tova ne e za vseki
Aнонимен хахаха двигатели с финни маниери ебаси смеха.Това са го написали вместо бавни и мудни мотори.Или с други думи астматици са баварците.
Aнонимен Ne 4e ne im vurvi, prosto niamat spolu4livi modeli. Mercedes i Audi praviat mnogo po podhodia6ti kato dizain i tehnika modeli za tozi visok klas
trex И предното А8 беше по-добро от 7-цата и сегашното е такова. На БМВ не им върви в луксозния клас от 10 години.
Aнонимен анонимен
05.05.2010 10:30ч. nqma po dobra kola ot bmw 7
---- ima i tq e adi a8 ,po vsi4ki paragrafi e po-dobra
пако
750 f1 кажете мнения за двигателя и можели да се газифицира? моля само компетентни хора да пишат!!!
Анонимен
Ице, а неграмотните какво карат?
ico
spored men 7 kasa e po dobra ot A8 a mercedesa e za pensioneri
Anonimen
....za sujalenie, nito edin avtomobil ne stava za vsi4ko...Ako moje6e i da nosi tovar, 6te6e da e 6+ !
Батето
Човекът разбира от лим0зини, оставете го.
Аполон
Аполе, първо ти защо не пишеш на родния си език? Второ, карал ли си, или най-малкото качвал ли си се в Ес класа, 7-ца или А8, че ги разбираш толкова. Трето вАздушни седалки или пневматични, има някаква разлика, но май не я знаеш каква е? Важното е, че и ти трябва да дадеш акъл, макар и да си общо взето НЕГРАМОТЕН!!!.
apol
audito e kenef spor niama, s klasata e za pensioneri, 7cata niama vazdushni sedalki no puk e po dinamichna ot S klasata nai dobre e chovek da si ima s klasa i bmw 7, audito ne mi pokriva luksa za limozina
BMW
Е38 е икона на автомобилостроенето теа ауди А8 е по добра трябва да ги е писал луд или надрусан тинеджър който се вози в опела на тати до училище относно S- класата тя може да се мери със седмицата но е за по улегнали хора над 40.
Анонимен
Verno si za doktor:)
doktora
sedmaka e nai dobrata mashina E38 oba4e novata e palen kenef
ivan
bmw sa nai dobrite nishto ne razbirate :)
niko ot anglia
kola za maje mam4eta tova ne e za vseki
Aнонимен
хахаха двигатели с финни маниери ебаси смеха.Това са го написали вместо бавни и мудни мотори.Или с други думи астматици са баварците.
Aнонимен
Ne 4e ne im vurvi, prosto niamat spolu4livi modeli. Mercedes i Audi praviat mnogo po podhodia6ti kato dizain i tehnika modeli za tozi visok klas
trex
И предното А8 беше по-добро от 7-цата и сегашното е такова. На БМВ не им върви в луксозния клас от 10 години.
Aнонимен
анонимен 05.05.2010 10:30ч. nqma po dobra kola ot bmw 7 ---- ima i tq e adi a8 ,po vsi4ki paragrafi e po-dobra
анонимен
nqma po dobra kola ot bmw 7
sashorec
Dvigatela na BMW za men e 760 LI V12 ;)