Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Matiz

1
1
2571718298
Туит

Въпреки че дължината на каросерията на произвеждания до 2005 г. като Daewoo Matiz няма и 3,50 метра, малкият Chevrolet се предлага с четири врати. Особено препоръчителни са модели от 2003 г. насам с еднолитров четирицилиндров двигател, серийно оборудвани със сервоуправление и централно заключване. Система ABS се предлага само срещу доплащане, а ESP изобщо не се доставя.

При основните технически прегледи незадоволително се представят най-вече модели с повече изминати километри. Едва всеки втори Matiz с пробег между 60 000 и 90 000 километра успява да се представи при прегледите на организацията за технически надзор Dekra без някакви дефекти.

Ръждясали спирачни тръбопроводи и неравномерното работа на спирачките създават също толкова проблеми, колкото и течовете от двигателите или дефектите по електроинсталацията. Тук чести ядове се получават при системата за управление на двигателя, имобилайзера или бензиновата помпа. За сметка на това практичният градски автомобил се отличава с ниски разход на гориво и нива на застраховане, както и с високите цени при офертите „продава”: ранни екземпляри се предлагат за под 2000 евро, а версии от 2004 г. - за около 4000 евро.

Плюсове
  • » каросерия с добра видимост и четири врати
  • » добра ергономичност (при сервоуправление)
  • » малък радиус на завиване
  • » предлага се и с автоматична трансмисия
  • » ниски експлоатационни разходи
Минуси
  • » ограничено място в задната част
  • » малък багажник
  • » неизградена сервизна мрежа
  • » бързо овехтяване
  • » ABS не се предлага серийно
  • » немощен базов двигател с 55 к.с.
  • » много дефекти при основния технически преглед
Типични повреди
  • » дефектни спирачни тръбопроводи
  • » дефекти по двигателя
  • » неизправности по електроинсталацията
Препоръчвани двигатели

0,8-литров бензинов с 51 к.с. Дрезгаво звучащ и немощен при ускоряване трицилиндров двигател. Разход кръгло 6 л/100 км.

Еднолитров бензинов с 63 к.с. Четирицилиндров агрегат с чувствително повече темперамент и по-добро поведение. Разход около 6 л/100 км.

История на модела

1998 Представяне с 0,8-литров трицилиндров мотор с 51 к.с.

2002 Рестилизация, нов двигател с 51 к.с.

2003 Нова еднолитрова версия с 63 к.с. и сервоуправление

2005 Преименуване в Chevrolet Matiz (0.8 с 52 к.с., 1.0 с 67 к.с.)

Коментари

Анонимен
tova e mnogo iaka kola niama da sajaliavate.

comments powered by Disqus