Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chrysler Crossfire

Туит

Този атрактивно изглеждащ автомобил носи името на традиционен американски производител, но все пак гените на Chrysler Crossfire не са на истински чистокръвен янки. Предизвикателно изглеждащият спортен модел, който се предлага във варианти купе и роудстър, крие под „опаковката” си добре познатата солидна техника на първото поколение на Mercedes SLK, от където е заимстван и 3,2-литровият бензинов V6 двигател с 218 конски сили.

Всъщност въпросният бензинов агрегат е единственият вариант за задвижването на модела, но пък се предлага и в по-мощната модификация SRT, където разполага с механичен компресор и 335 к. с.

Автомобилът, чието производство беше спряно в края на 2007 година, се сглобяваше на поточните линии на фирмата Karmann в град Оснабрюк. Всички тези факти очевидно имат своето естествено положително влияние, тъй като според статистиките на Dekra между 80 и 90 процента от проверените екземпляри от този модел преминават изпитанията без абсолютно никакви проблеми. Все пак спортният автомобил не е съвсем лишен от слаби места. Предните светлини са склонни към дефекти, има и случаи на корозия под гумените уплътнения на вратите.

Ценовата политика говори изцяло в полза на Crossfire – тригодишни екземпляри в идеално състояние могат да се намерят за около 15 000 евро.

Плюсове
  • » богато серийно оборудване
  • » добро впечатление за качество
  • » голям багажник (при версията купе)
  • » комфортно окачване
  • » спортни динамични показатели
  • » изгодна цена
  • » удобна позиция на седене
  • » добри спирачки
  • » плавна работа на двигателя
  • » неутрално поведение в завой
  • » високи странични ускорения
  • » ESP
Минуси
  • » оскъдно пространство за главите
  • » изключително ограничен обзор от мястото на водача
  • » неособено прецизна кормилна уредба
Типични повреди
  • » проблеми с предните светлини
  • » податливи на корозия врати
  • » проблеми с електрическата инсталация
Препоръчвани двигатели

3,2-литров бензинов V6 с 218 к. с. Плавно работещ шестицилиндров двигател с горещ темперамент и атрактивен звук. Разход около дванайсет литра на 100 километра.

3,2-литров компресорен бензинов V6 с 335 к. с. Мощен, развъртащ се с лекота двигател с чудесни динамични показатели. Среден разход около тринайсет литра на 100 километра.

История на модела

2003 Пазарен дебют на Crossfire в изпълнение купе.

2004 Разширяване на гамата с вариант Roadster.

2004 Представяне на изгодното базово изпълнение Blackline, както и на върховото ниво на оборудване Silverline.

2007 Преустановяване на производството на Chrysler Crossfire.

Коментари
comments powered by Disqus