Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen Berlingo

28
28
2571720957
Туит

Представеният първоначално като товарен автомобил Citroen Berlingo, почти напълно идентичен с Peugeot Partner, бе преобразуван и с течение на времето доразвиван в семейно ориентиран ван с качества са лек автомобил. С него Citroen си заслужи честта да бъде определен за един от основоположниците на достъпните комби-автомобили с висок покрив.

Ако имиджът и комфортът на обикновената каросерия не са достатъчни, можете да се ориентирате към моделите Multispace, предлагащи по-богато оборудване. Те са и най-търсените сред употребяваните автомобили, затова и цената им е сравнително висока. Въпреки това не е невъзможно да бъде намерен достъпен автомобил. За около 2000 евро може да бъде купен модел Multispace с пробег над 100 000 км.

Характерна особеност за Berlingo е, че първите собственици рядко продават автомобилите си рано и затова трудно могат да бъдат открити автомобили с малък пробег. По-старите модели имат по-лошо оборудване за безопасност. ESP се предлага в по-новите модели с 1,6-литров бензинов и HDI-двигателя с 90 к.с.

Плюсове
  • » висок транспортен капацитет
  • » просторен интериор
  • » добър комфорт на возене
  • » добра водимост и сигурно поведение на пътя
  • » многобройни отделения за предмети
  • » висока товароносимост
  • » две плъзгащи се врати
Минуси
  • » недостатъчно спирачно действие
  • » лошо качество на изработка
  • » меки и плоски седалки
  • » ESP като опция само при определени модели
Типични повреди
  • » износване на спирачните дискове
  • » прокъсани спирачни маркучи
  • » проблеми с електрическата система
Препоръчвани двигатели

1,6-литров дизел с 90 к. с. Дизелов мотор с относително добра работа и лесно развиване на високи обороти, разход около 7,7 л/100 км.

1,4-литров бивалентен мотор с газ/бензин и 68 к. с. Двигател с изгодни експлоатационни разходи и достатъчна динамика. Разход около 8,5 кг/100 км.

История на модела

1996 Дебют на модела с 1,4-литров бензинов мотор със 75 к.с.

1997 Нова версия с 1,9-литров дизел със 70 к. с.

1999 Плъзгаща се врата отдясно.

2000 Плъзгаща се врата и отляво.

2002 Фейслифт и нов преден мост.

2005 Нова версия 1,6 HDi с 90 к.с.

Коментари

Берлинго 1.9Д 2000 година
Ето това е темата на която дадох отговор : http://clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=64&t=58223 Изгежда от ситроен форума не им хареса моето мнение и не искаха да ми я публикуват - ще я постна тук - може на някои да му свърши работа . Много хубава тема колега и аз да драсна някои ред да се отсрамя Та значи аз съм със Берлинго 1.9D 2000г. и го имам от около 4 години и аз също му направих 200 хил. км. За плюсовете съм съгласен с двете ръце а и много малко автомобили могат да се похвалят с толкова широко пространство в цялото купе ама много малко автомобили. Возията като цяло е добра и се управлява доста леко - забелязвам даже че много жени я карат тази кола. А сега за минусите е по интересно все пак сме в БГ и отрицателната част на нещата е по интересна Колегата казва скъпи части а според мен трябва да пише доста скъпи части. Които се е насочил да си купи Берлинго нека звъне в АМК и да пита за цените на части. Като за шарнири и биалетки не говорим . Парното отзад ако навън е минус 10 хората да със яке задължително. Действително колоните отпред пречът на видимоста и ако си в центъра и шават много хора - може някои да се качи на капакът ако си малко разсеян от стреса Хареса ми колегата как е написал разход 7 . Двигателя действително си е куц кон и харчи като змеи, нещо от сорта на 10-11 градско а извън-градско в най добрия случай с много галене току виж си направил 7-8. За изпреварване може да се говори само ако този отпред кара с 50-60км. и ти да се опиташ да се стрелнеш с 80км За седалката не мога да твърдя че е супер неудобна- става по мое мнение ( карал съм такси около 3 години и съм се возил на доста видове седалки ) , гледам че често са прокъсани на други Берлинговци, но са криво ляво добре. Рейката и на мен ми тече от както съм я купил и си доливам масълце вече към 4 години. Това е едно от слабите им страни и по мнение на други колеги. За годините си не съм сменял демпферна шайба , но съединителя се предаде на четвъртия ден от както я купих и заедно с разни малки лостчета и смяната му ми излезе към около 500лв с труда. Действително на тези коли ходовата част е консуматив. Колкото до токовете съм писъл и в други теми-имах проблеми с паленето и се оказа ключалката на стартера, отделно безпричино свети лампата за прегрял двигател, крушките на таблото за фаровете ми изчезна ( разбирай изгоря ) и другите крушки за осветлението на таблото като го удариш и светват. Ключът за парното които е тип плавно пускане на духалката е гола вода на доста мой приятели с Берлинго работи само на една степен и са го сменяли по един дваж пъти. Габаритите отпред се сменят изключително зле и се чупят щипки - вобще неква трагедия Светлините на задния номер се сменят още по зле - като се сваля кората и се бърка слепешката и много тегаво. Общо взето токовете не са им най силната страна. Вратата зад пасъжера-задната също е често срещано явление, да се счупи дръжката от вън.Моита сдаде багажа на няма и 2 месеца от като беше при мен. Въпросната врата се отваря изключително трудно и от вътре и от семейство и приятели, майка ми така и не свикна - добре че жена ми е схватлива - никои друг не може да се оправя с отварянето и. Карал съм на такси по новото берлинго като на колегата които е пуснал темата, за три месеца на всеки клиент които се е качил отзад му асистирам с отварянето на задната врата - мъка , мъка Много трудно се отваря задните- просто си има чалъм както се казва. За сега толкова че стана много дълго - приято шофиране на всички

dess79
Карам такава вече 250х.км.1.9дизел е от втората версия на първата генерация.Всеки ден минавам 130-150км.градско.Колата вече е над 400х.км.Изключително здрав автомобил,много удобен,със страхотен климатик.Двигателя не е особено пъргав,но е само 70к.с.Относително икономичен.По ходовата част съм сменил само задните тампони на носачите и много рядко някоя биелетка.Спирачките не е вярно,че са слаби.За такава кола си спира много добре.

7777777
Q7

Анонимен
6A SHI SI KUPIA TAKAVA

koki
Q7 с пневматично окачване вози като лодка. незнам с какво мерцедес е по-добър?!

Анонимен
19д не работят перките

MERSEDES
NAY DOBROTO MARKA ZAMEN V SYAL SVYAT

Владимир Вучков
не е вярно за не достатъчното спирачно дийсвие, ако се сменат сперачни дискове на 3 накладки. Единсвенето дразнещо в колата е че задните плъзгащи врати тропът при Белрлитго две преди последния фейс лифт с кристалните стопове при него и вратите са със други дръжки за отваряне товътре, но и този въпрос се решава със 150 - 200 лева за обезшумяване / има такива фирми /. Нема такава кола. Ако е подържана както трябва е една добра покупка

Владимир
Кароам Берлинго от 2 години. Купих го на 55000 досега съм навъртял 65 000 за две години. Правил съм само текущи ременто като смяна на ремъци масла, лагери на турсиона което също е кунсуматив и естественно нокладки. Колата е желязна.Моята е с ХТР окачване без заден дифериенцял. изключително здрава на 110 000 не е пипано нищо по окачването като се има предвид, ме се кара 85% градско. Добър конфорт отлична музика, срашно практична, евтина подръжка, перфектен семеен автомобил.

Драгомир
Имал съм както берлинго 2.0HDI 90 коня, така и 1.6 HDI пак 90 коня. И двата автомобила са ме учудвали като възможности. Смея да твърдя,че 1.6HDI е доста по-пъргаво и съм се забавлявал доста с разни "бегачки". А 2.0HDI съм го изпробвал до 195 км/ч, като вървяхме успоредно с пежо партнер,което е същото. За дълъг път колата те уникално удобна и често ми се случва да не ми се слиза. Явно това,че се водят "баничарки" не им пречи да вършат работата на обикновен автомобил,а и много повече от такъв. Единствеия недостатък за мен са евтините материали по интериора,но се свиква. Този автомобил определено си заслужава и не случайно е предпочитан от много хора.

Aнонимен
абе пишете на кирилица брее

анонимен
imah berlingo 2.0 hdi 4 godini, nikakvi problemi s tazi kola, prosto e perfectna

анонимен
Ало, за Berlingo II да си чувал? Има си баш три дизела с обем 1.6 и единият е 90 к.с.

анонимен
1,6-литров дизел --- ало, такъв дизел няма. Има 1,9 като това са два различни двигателя: 1,9 XUD9 и 1,9 DW8, като първия е по-стария но и по-добрия

Mercedes-Benz
koito se interesuva tazi informacia e pri tsenovata lista za vseki ot modelite na mercedes. stiga veche s tezi klisheta mercedes davali malko no bili mnogo skapi - ta vie dori ne proveriavate infoto v tsenovite listi ot oficialnite predstaviteli na tezi marki.bazovite audita sa kato Golf - skapan plat i plastmasa. mi skapi 6te sa mercedes. az ne iskam da 4uia za bmw otkakto sled edna sedmica poslednata togava se ka4ih na C180K. i sled neia GL-a, no C180K se okaza po-dobar ot 730d... ot lichen opit govorq taka 4e vie si pliampaite prazni prikazki

Mercedes-Benz
tuk koito komentirate che audi predlagalo poveche na po-razumna cena mai ne ste poglejdali bazovoto oborudvane na GL. otvorete www.mercedes-benz.bg i prochetete kakvo vliza v bazovata cena na GL i togava pak shte si govorim dali e po-skup...

Mercedes-Benz
Imam GL550 ot USA, no dori da beshe malkia diesel kakto v testa, pak go iskam pred vseki drug konkurenten avtomobil, puk neka da e po-baven. Mercedes si e Mercedes

IoVAN
A kade zabravihte nai iakia dvigatel 2.0Hdi? - sravnitelno malko kone - 90 konia no s tazi kubatura e nadejden i varshi vsiaka rabota s lekota. Ima specialna vercia XTR s podsileno okachvane, blokaji, stomaneni kori po cialoto dano i t.n. taka che sachetano v niskoto teglo e edin ot nai dobrite avtomobili za exploatacia v Balgaria

A6
Тези които искат да карат Мерцедес търябва да знаят и, че ще си плащат повече и като цена и като подръжка за да карат "великата марка". Аз карах Мерцедеси 7 год и сега 2год имам Ауди-колегата е прав Ауди предлагат много повече на по разумна цена.

А8
аз имам ауди A8 2005г. и смята, че ауди е най-добрата марка.

карачи престанете
Много е лесно да кажеш аз съм карал еди какво си. На всичкото отгоре ви е останало време и да пишете. Досега четох коментарите на 1 дето е карал паганди зонта и кайен, тука са на мерцедес и ауди. Айде стига вече.

McLaren
Карал съм и ги и двата модела, ако искаш комфорт Мерцедеса, ако искаш да се друсаш Аудито.Аз бих избрал Мерцедеса, не за висимо от голямата цена, малко е по-добър.

miro
audi Q7 e най-dobrata kola sporet men!

ilian
Дали ще изберете Audi Q7 3.0 TDI или Mercedes GL 320 CDI,определено няма да сбъркате,защото и двата SUV-a имат качества,които не са за пренебрегване.Този избор е въпрос на това с колко пари разполагате.Audi Q7 3.0 TDI общо с ДДС-то струва 133388 лева,а Mercedes GL 320 CDI-165504 лева

Zlatko
mercedes 6te :D bokluci .. Audi sa se dokazali kato nai dobrata marka koqto predlaga vsi4ko na dobra cena i izkl. ka4estvo :)

Ta4kata
Ima edna marka kola, horata sa go kazali Mercedes i vsi4ki ostanali

ivan
ispored men

Hristo Atanasov
Mercedesa si e mercedes

comments powered by Disqus