Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Barchetta

Този автомобил е една от най-достъпните възможности да притежавате съвременен роудстър. Добре запазен екземпляр от Fiat Barchetta в наистина добро състояние без проблем може да се намери за доста по-малко от 10 000 евро, и то като се има предвид, че посочената сума най-често се отнася за автомобили от последните две години на производството. Сред тях нерядко се срещат бройки от богато оборудвани специални серии, разполагащи серийно с глезотии като кожени тапицерии например.

И все пак откритият модел на Fiat определено не е сред отличниците в класа си, когато става въпрос за надеждност. При почти половината от проверените от Dekra екземпляри с пробег между 50 000 и 100 000 километра са регистрирани сериозни забележки.

Освен това четири години след края на производството на модела вече е доста трудно да се намери автомобил в перфектно състояние. Но пък за когото отчасти немарливото качество на изработката не представялва съществен проблем, срещу невисока сума може да получи кабриолет с чудесен темперамент, който без проблем може да се използва във всекидневието. 1,8-литровият четирицилиндров двигател осигурява впечатляващо съчетание от добра динамика и нисък разход на гориво, а обемът на багажното пространство е достатъчен за уикенд за двама.

При покупката е абсолютно наложително да се търси модел с възможно най-добре поддържан гюрук – покупката на нов или ремонтите на стария излизат много солено, така че ниската на пръв поглед продажна цена може да се покачи неимоверно.

Плюсове
  • достатъчен простор в кокпита
  • добри динамични показатели
  • отлична водимост
  • добър комфорт на возене
  • нисък разход на гориво
  • удобен за използване гюрук
  • ниска цена
  • темпераментен двигател
  • богато екипирани специални серии от модела
Минуси
  • слаби спирачки
  • силни аеродинамични шумове
  • евтини материали в интериора
  • ограничен обзор назад при вдигнат покрив
Типични повреди
  • » течове от покрива
  • » корозиране на изпускателната система
  • » дефектни светлини
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензин със 131 к. с. Четирицилиндровият двигател с по четири клапана на цилиндър осигурява добри динамични показатели, разполага със солиден запас от мощ и набира обороти с лекота. Отлична еластичност благодарение на „късите” предавки на петстепенната трансмисия, приемлив разход от около 8,5 литра на 100 километра.

История на модела

1995 Дебют на модела, по желание и с хардтоп.

1996 Въздушна възглавница за пътника до водача става серийна.

1997 Системата ABS става серийна.

2000 Трета стопсветлина върху капака на багажника

2003 Фейслифт с променена предна част.

2004 Преустановяване на производството.

Коментари
comments powered by Disqus