Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Stilo

За шест години производство Fiat Stilo не успя да влезе сред лидерите на пазара. Най-вече заради липсата на оригинални технически идеи, така необходими в безпощадната битка в компактния клас. Този факт трябва да радва кандидат-купувачите на вторичния пазар. Те могат да се възползват от високата степен на амортизация и да се сдобият с приличен екземпляр, произведен през 2002 г. с бензинов двигател, само за 4000 евро.

Това са малко пари за автомобил, сред чиито положителни качества са както добрият вътрешен простор и богатото обзавеждане, така и ниските експлоатационни разходи. За сметка на това към очевидните слабости спадат опосредствената кормилна уредба, по-лошите от средното за класа ниво на шум и комфорт на окачването, както и донякъде немарливата изработка.

Така например криво напасвани вътрешни облицовки или евтино изглеждащи материали остават определено неприятно впечатление. Още по-зле стоят нещата по отношение на надеждността – моделът редовно се представя лошо в статистиката на дефектите, изготвяна от ADAC. Като слабо успокоение може да послужи обстоятелството, че при техническите прегледи на организацията за технически надзор Dekra Fiat Stilo се представя по-добре от предшественика си Bravo.

Плюсове
  • добър вътрешен простор
  • богато серийно оборудване
  • прегледно разположени елементи за управление
  • стабилно поведение в завои
  • икономични дизелови двигатели
  • ниски експлоатационни разходи
Минуси
  • посредствен комфорт на окачването
  • високо ниво на шума в купето
  • непрецизна кормилна уредба
  • ниска ефективност на спирачките
  • немарлива изработка
  • меки седалки без достатъчно странична опора
Типични повреди
  • » неизправности по електрониката на двигателя
  • » дефектни фарове
  • » проблеми по електрооборудването
Препоръчвани двигатели
1,6-литров бензинов със 105 к.с. Умерена тяга, но добри динамични показатели, разход кръгло 8,5 л/100 км.

1,9-литров дизел със 115 к.с. Common-Rail дизел с мощно ускорение и съответстващ разход от около 7 л/100 км.

История на модела
2001 Пазарен дебют с две и четири врати, три бензинови, един дизелов двигател.

2002 Допълнително бензинов и дизелов агрегати с 80 к.с.

2003 Комби Multi Wagon.

2004 Рестилизация. Сега 1.6 с 95 к.с. вместо 1.2-бензинов (80 к.с.). Новост: JTD със 140 к.с.

2006 Нов Stilo Uproad.

Коментари

Стамен Малинов
Здравейте, имам Фиат Темпра комби бяла - производство 1993 г с електронно табло. Искам да кажа че колата се ползва и до сега. през 2017 си купих Опел Сигнум. Като ги сравнявям ето какво излиза... - фиат здрави , дебели ламарини, опел тънки и корозия, фиат - здрава тапицерия на тавана, опел - за смяна, опел - нищо не съм правил по окачването, фиат - плачевно. опел - за 3 години 75000км без проблеми, Фиат - за 16 години - побеля ми косата. Опел - окачване стомана. Фиат - климатик без обслужване през всичките 16 години и работи. Опел - комфорт в купето , добра музика, добра мощност, създаден да изминава разстояния. Като заключение - всяка кола е създадена според определени критерии. Ако се кара според тях - издържа. Ако се кара като ...чужда ....кокали няма...ръгай, няма да се счупи....не издържа и отива за скраб.

иво
Като единствен минус бих посочил ,че не е много стабилна в завоите.

иво
От посечените минуси : посредствен комфорт на окачването - пълна глупост - много по-добър конфорт от всички в класа му ,че и от по-високите класове » високо ниво на шума в купето - пълна глупост » непрецизна кормилна уредба - незнам кво значи това , но няма съществен проблем » ниска ефективност на спирачките - спирачките са отлични » немарлива изработка - за класа си е добре » меки седалки без достатъчно странична опора - супер удобни седалки

Михаил Тодоров
Като е боклук ходи си с такси или автобус "НИЕ" феновете на марката ще си я караме с кеф защото и да се счупи нещо ще се разминем леко докато при немските ще спестяваш 3 месеца да си я оправиш

Анонимен
Някой хора нямат никакво въображение. Иван Петров или Петър Иванов са имена най-често давани във примерните формуляри. Можеше да се понапъне да си измисли име, но едно към едно копи пейст от примерните документи.

до Иван
Господинов Петър знаем че имаш пунто, кога стана Иван кога подкара стило. Купи си немска и ще спреш да тъгуваш за жабарския боклук. Явно си откачил щом можеш да сравняваш Ауди Бенц и БМВ с едно жалко подобие на кола като италианския Боклук фиат :D

Анонимен
Иване нали си го продал този фиат!? Вече не е нужно да му правиш реклама. Честито отърваване!

Иван
Преди няколко месеца си продадох Стилото (model 2003/1,9 common rail/remap - 155 h.p) и още тъгувам за него. Много върви ( 230км/ч). Нисък разход ( 5-8л. дизел). Евтина подръжка ( 300лв. обслужване/ масло, филтри, ремък + смяна 2 носача+ работа ). Екстри като на Mercedes (всички сиситеми за безопасност налични до 2010г. на пазара).За тези пари остава ненадмината. За сравнение при Audi А4 тези системи за безопасност се въвеждат чак след 2006г. Причината- Фиат произвеждат и тестват техника и възли за повечето европейски производители (BMW, Audi и т.н) Поздрави :)

Tipo
Девет години карах Фиат Типо 1991 1.4 с дигиталното табло. Ще бъда кратък - за девет години равносметката е следната: - масла, филтри, гуми (задължителните работи) - тази година пролетта смених съединител (въпреки че не беше за смяна), лагер на скоростната кутия а малко преди това бензинова помпа. Лятото я продадох. Това е за 9 години и 70000км с нея.Продадох я на 210000км и виждам човека на който я продадох, из града че още я кара. Нека някои хора да не дават мнение за Фиат без да са карали или да са се качвали в такава кола!!!

Анонимен
Здравейте, от три години карам Стило и се радвам на живота. 1.9 JTD - 3 врати, като от две години е с чип/Ремап/ и сега е 155 к.с. Колата е супер и за такъв змей харчи наистина малко. Пълна или празна варви еднакво добре. Изминал съм почти 9000 км в Италия, Швейцария и Гърция без да отварям капака на колата за каквото и да е. Среден разход 5.5 л/100 км. Купих я на реални 98 000 км. Много запазена и гледана кола. Всичко зависи от това в какво състояние ще я купиш колата. В момента моята изглежда като нова, както външно, така и вътрешно за 2003г. Гледана кола. Да е жив и здрав предишният и собственик, защото благодарение на неговите грижи по колата, аз сега и се радвам и си свиркам:-)))

Живко
Дискусията е просто супер!! Не се сдържам да напиша нещо и аз. 1. Най важното за един автомобил е неговото състояние при покупка. 2. Второто е да знаете какво очаквате от него - дали ще возите мадами по диско(чалга) клубове, или джибри до казана, защото и за двете едновременно няма как. 3. Кучето скача според тоягата - ако имаш пари да караш и да поддържаш GLK, C-klas или Х3/5 на БМВ - добре, ако нямаш - тогава си избираш Голф, Меган, или Стило и се радваш на живота. Ако и за тях не стигат - Пунто е без алтенатива. Или може би Туинго, Клио, Поло или Фабия на 10+. Извод - на където и да се въртиш - дупето все си ти е отзад.

Анонимен
Ако под красавица разбираш този кенеф, значи си много зле мой човек, това вече не се движи по пътищата, човек трябва да е луд да даде пари за подобен кенеф!!!

Виктор
Красавица!!!!!

do tozi koito znae :)
abe verno li se govori ce v italia kato kupat nova kola karat q po 6-7 godini bez da i smenat maslo i podobno ???????

Още един безОбразен пронемец
Моето момче ти на какво си? С220, 320d, А4 и каквото ти хрумне сравняваш с подобна каруца като фиат стило, вземи му сложи емблема от ферари и ще имаш перфектната кола. Иначе 2+ за неграмотния преразказ по картинка, ако и карането ти е като писането надувай чалгата и газ до ламарината всъщност пластмасата. Нито искаме да ги чуваме още по малко да ги караме продуктите на фиатгруп :D

Един безОбразен пронемец
Хората, които пишат безубразно неграмотно обикновено (осен, че са деца) си мислят, че разбират много!!! Хубаво ще бъде освен да се ограмотите, да можете да се погледнете отстрани и да оцените коментара, които пишете. Дори половината от по- горния пост не прочетох. Хубаво е хората да се научат да пишат на родния си език и то така, че да не губят времето на хората.

do bezobraznite pronemci
Uvajaemi kolegi,nadahani kam nemskite vozila i po malko nadahani kam tiah...Ve4e 8 godini karam italianski avtomobili i kato kazvam karam naistina karam.Smenih za tova vreme okolo 10-11 ma6ini i to ne za drugo a za6toto iskah da dobia predstava za cialata gama ot modeli na Fiat Group.Predi mesec re6ih da zaloja na nemskoto "ka4estvo" (za tezi koito ne sa videli kavi4kite neka4estvo) i zapo4nah da tarsia nemska kola pokolenie okolo 2000 godina.V prodaljenie na dve sedmici se ka4ih i probvah 2-3 Audi A4,VW Passat,BMW 320d,Opel Astra,Mercedes C220 cdi,pri tova vsi4ki kombita.Re6ih 6te vzema nemsko za da darji cena.Triabva da vi kaja koelgi 4e nemcite mogat mnogo mnogo da se u4at i da vzaistvat ot italiancite (te i bez drugo ne mogat da go napraviat ako ne go otkradnat) po otno6enie na dinamika,komfort,stabilnost na patia,elementarno izpalnenie kakto i leka i evtina poddrajka. Popadnah na Fiat Stilo i za moe ogromno 6tastie popadnah na kolata koiato tarsia i koiato mi dava vsi4ko koeto nemskite GOTINI vozila ne mogat da go dadat.Ne moje motori nad 110 i pove4e konski sili i to coommon rail tehnologia da se darjat kato niakoe kuco magare s koeto triabva da podhojda6 s tarpenie i vnimanie za da go kara6 da varvi.Ve4e 10 dni sam sobstvenik na Stilo,Multi Wagon 1,9 JTD 115 konski sili i triabva da vi kaja 4e tova jivotin4e slaga v djoba si po parametri ne malovajni vsi4ki nemski vozila koito opisah po gore.Edin savet kam kolegite koito samo sa 4uvali za italianski koli: Ne razprostraniavaite sluhove i mitove za ne6to koeto ne poznavate.Ka4ete se i karaite ne6to proizvedeno ot Fiat Group,no mu navartete pone 4-5 hil km. i togava,no savsem obektivno si priznaite koe e po dobratata kola.A na tezi koito sa super fanatizirani kam nemskoto neka4estvo: Blagodaria Vi nai iskrenno za6toto va6eto mnenie i va6ata nekompetentnost poddarja na italianskite koli niska cena i az se naslajdavam na nov 5 godi6en avtomobil s FULL ekstri za skromnata cena ot 9000 lv,a Vie si karaite tarataikite ot predi 10-11 godini i se 4udete kak da si zadeliate pari4ki za remontite na prednicite,a pazi boje na niakoi po seriozen defekt po motora.Blagodaria na vsi4ki za vnimanieto.Leko i bezavariino patuvane na vsi4ki!!!

Анонимен
Колеги от 10г живея в Итали и мога да ви кажа,че тук се карат всякакви коли.Защото всеки копува според джоба си.И почти никои не спори коя кола е по-надеждна или по-хубава.Просто хорат са си направили хубави пътища и така са си решили проблема.То в БГ и нова да си купиш на първата година и се е развалила.А що се отнася за качеството вече всички коли се доближават защото всички вече са тествани и изпитани преди да се пуснат в продажба.Така че всичко е до късмет и по-дебел джоб.:D

ot negramotnika
taka kazvat za passatite ce okachvaneto im bilo slaba strana no ne sam karal... za meganite kazvat hubavi nesta...za japoncite kato cqlo naihubavo se govori... qvno otnositelno e :)

max power
Няма смесъл да си пишем глупости. Истината е, че всеки се оплаква от марката от която е патил. Карал съм Голф, Вектра, Пунто, и сега Пасат б4.Най доволен съп от Вектрата не съм сменял нищо освен масло.На пунтото задни тампони ама си е каруца всичко скъцаше и пукаше, Пасата само задни амортесьори - карам го от скоро

iv4o
po dobre reno megan,tova naistina e kenef,slujebnata be6e takava jtd 116 k e povqrvai takava brakma druga nqma pisnami ot neq mn kofti vozi tropa a ne e razbita har4i mn i postoqno gre6ki ot borda edin put ogasna na put i trqbva6e da q durpat i dokato doidat tq sama zapali nqmam dumi,sega sme s megan cdti1.9 mn po dobra e za teq pari har4i po malko vurvi tolkova vozi mnpo dobre stabilna na putq vob6te po dobre ot fiata e tova e ot mene ,a fiata sum mu navartql zaedno s moq kolega samo niq nie si q karahme 50 000km

neznaest nisto
koq e naidobrata kola za 6000 leva :)koqto da e dizel i da ne harci mnogo i da e izdrzliva i da ne losha i gruba voziqta

руснака
аз имах фиат мареа 2000г комби 19 тди за 50000 км сам сменил ангренаш ролки ремаци масло и филтри но не сам сменял кои знае какво 2 биалети и 2 шарнира сега карам фиат стило 19тди и сам доволен то вси4ко е докасмет каква кола даси вземеш за тези пари с тези екстри няма така 4е ви си помислете

Анонимен
А бе пич, в България се пише на кирилица!!!! Ако ще се правиш на патриот е хубаво да се научиш малко на правопис. Човек, който не може да си напише името на родния език, камо ли цял коментар не може да има компетентно мнение. Интересна дума е "толеранция":))) развесе ли ме. Виждам, че си нежна натура и много лесно се обиждаш, ама коментарите наистина не ти се четат, а и не казваш от къде ги знаеш тези факти, че италианските и френските автомобили били по надежни от еди кои си. Нали все пак е хубаво да не се пише наизуст, а и не съм искал да те засегна. Наистина трябва да те срам обаче, че не пишеш на майчиния си език и не знаеш елементарни правописни правила.

pak az
eh be priqtel ako bese tuk moze6e i boi da mi tegli6 nali za6to? prosto za6toto imam razli4no mnenie ot tvoito? ami za tova ne trugva bulgaria na nikade pulna e s prostaci koito gledat da si izvadat o4ite za naimalkoto ne6to daze za nesaglasie koq kola kakva e.. pokazete malku toleranciq druzba i obi4 :) eto az te obi4am sas vsi4ki tvoi mneniq probvai i ti :)

Анонимен
Абе ти не знаеш какво значи изречение, а си тръгнал акъл ще даваш! Не разбираш ли, че не ти се чете почти нищо, а като не ползваш и препинателни знаци, за мен, а вярвам и за колегите е голяма мъка да ти разберем високо експертния коментар. Вероятно не можеш да четеш и за това данните не са ти ясни, а и за кво са ти. Ти си роден спец!!!! Аре със здраве и запиши начално училище да научиш за точките и запетайките.

ot negramotnika
mnogo nesto v kolite e kasmet :) inache vie dvamata pronemski fenove ako ste mehanici i imate rabotilnici sapka svalqm ama ako ne vsicki ostanali sme ravni :) edinstvenoto vpecatlenie mi pravi ce vsicki koito haresvat nemsi koli sa strasno nekulturni kato stane vapros za tova :)

До неграмотника
И аз като колегата по горе ще питам от къде ги знаеш тези данни. Аман от неграмотници изявявайки се като големи авто спецове.

kolega
po razvalqsta se kola od opel nqma... vw poizdrzlivi audi ne moga tocno da kaza.. dokolkoto za frenskite cul li si za renault 5 model od 70 tite godini smenqs samo maslo do 400 000 :)

До колегата неграмотник
Брей, това от къде го знаеш? Или ти реши така, което значи, че е истина. Според "декра" и още няколко организации, според годишните посещения на автомобили в специализирани сервизии, италианските и френските автомобили си оспорват първенството по брой посещения и оплаквания. Това са факти, а ако кажеш еди коя си марка е по ненадежна, трябва да кажеш от къде го знаеш!

kolega
kolegi gore dolu renault,peugeout volkswagen sa na edno nivo citroenite i fiat i opelite se trosat za stepen poveche a imidza na nemskata kola idva ot BMW i MERCEDES a ne ot opel audi i VW

forca
abe tia kade karat fiat mnogo gi e iad,4ovek s bolen mozak si misli 4e kato kaje ne sam smenal ni6to po fiata horata 6e mu povervat ta nali poznavame jabarskite marki az poznavam mnogo hora no takav dovolen ot fiat ne,ako edin opel se tro6i 1 pad v godinata to edin fiat vseki mesec .apak toa s audito e 4ist fiatadjia moje li da si pomislite malko s glavite

Анонимен
Омръзна ми от този пронемски маркетинг и изманипулираните му фенове. Сигурен съм ,че и на гомно да се сложи емблема на VW/AUDI и дори да го видят с очите си ,че е гомно - ще отговорят \" Това е най-добрата кола, защото е немска \". Жал ми става за тях, дават си парите на вятъра. Поне да бяха обърнали внимание от коя страна са автомобилните издания, които се срещат в БГ - всички са Германски. Знаете, че всеки си рекламира родното. Още повече когато VW Group, BMW и General Motors имат дялове в управлението на тези списания :)) Ясно ви е ,че тези списания не са списания , а проспекти на производителите ( собственици на самите тези списания ). И така немските производители си рекламират стоката като промиват мозъците на непросветените източно европейци, а горките хора, при това и бедни, плащат по 3,4,5-ет пъти по-високи цени за обслужване на автомобилите си от незнание. По-точно от чувство за сигурност, тази сигурност която им е внушена от Auto Bild, Auto Moto Und Sport и тн. Доста висока цена. Ако някой от вас вярва в Коледа и мисли ,че това е древен празник, нека погледне в историята преди 1880 година и да го потърси там. Просто няма да го намери. Дядо коледа и празника Коледа са дело на Гениалния маркетинг на Кока Кола. Това е напитка,която промени целия свят. Замислете се за немските производители. Най-дорите/сигурни марки се менят с времето и причината за това е , че всяка марка търпи развитие, а част от развитието е доказването пред клиентите като солидна и здрава кола с грижа за клиента (дългите и изчерпателни гаранции). И немските са минали от там , и японските , а сега минават и корейските автомобили. Това са най-надежните автомобили, които са и на приемлива цена. Просто изграждането на марката и на доверието в клиента го изисква. Търсете изграждащи доверие марки, това е момента когато тези производители печелят сърцата на своите клиенти. Но те винаги се менят. Вижте в историята за периодите на вечните немски и японски автомобили. Те вече не са такива, но сега се заговори така за корейските, а аз вярвам ,че и за Фиат ще се заговори така , защото историята, клиентите, марката го изискват. Затова избрах Фиат, защото е , по-евтина от всички други, а момента е подходящ за доказване на качество.

Юли
Карам Фиат Пунто производство 1994 година. Не твърдя, че е най-здравата кола, но няма по-евтина подръжка от нейната. Ако щете вярвайте, но най-големият ми разход е плащането на гражданската и винетката. За сведение извънградско 5/100 км. = на приблизително 11 лв. данък за година 60 коня 11 лв. Сравнено с Ауди А4 притежавано от приятел Фиатчето е песен. Верно по некомфортно и слабо е, но Аудито харчи 8/100км, има по висок данък и ремонта му е по-скъп. Примери; за фиатчето смени по ходовата част = 160 лв. същото при Аудито =450 лв.фиата е без газова, приятелят не може да изкара Аудито ако не му сложи газ. Това е винаги ще карам ФИАТ защото: 1. Имат бързи и икономични двигатели 2. Сглобени са грамотно и имат последните системи за сигурност базово 3. Имат климатик / климатроник

Aнонимен
имам фиат стило 1.6 от 2 седмици нов внос обаче гори много беше на бензин сега е на газ и пак гори много ако някои знае нещо да пише

анонимен
ако се погледне реалната съпоставка м/у цена и това какво предлага колата мисля ,че това е. Ауди А3 с A4 са много " модерни и здрави " коли , така че някоко мои познати си купиха такива, е за първоначална смяна на консумативи ( масла ,ремъци, филтри, ролки ) всички дадоха над 850лв. Аз за моето Стило 300лв. Освен това за ремонт на ходовата част пак толкова , а аз за два носача общо 180лв. ( това е цялото окаване?!?!?) Освен това съвсем не са безпроблемни тези Аудита и тези момчета много често плачат с разни ремонтчета. Само за сравнение аз за тези пари сменям всички консумативи сс най-добрите на пазара+цялата предница и даже мога да си сменя и скоростната кутия с нова (500лв.) И да ви кажа много добре се държи на пътя и в завои. Е за шума в купето мисля ,че има малък аеродинамичен проблем и той е породен или от дефектирали оплътнения на предния прозорец или от нарушена цялост на кората под двигателя иподкалниците,но и те са евтини ( кора - 40лв., под калник 20-30лв.) Просто италианците са я направили максимално лека и всеки елемент е от олекотен материал и при деформация просто се сменя. Карал съм всякакви марки , но за тези пари и подръжка бие всички конкуренти.

анонимен
само фиат

анонимен
Преди доста години имах фиат темпра. Карах я варварски повече от година и не бях сменил абсолютно нищо освен обичайните за автомобилните консумативи. Останах с добри чувства към марката.

Ванката
Според мен всичко е въпрос на късмет, подръжка и стил на каране.От три години имам пунто 01г. 1,9 дизел и съм много доволен.Сменил съм две крушки и разбира се като го взех агрнажен ремък и това е!За тези години 52 хил км. и никакъв ремонт.Преди това имах Ауди Б4 която ми взе акъла от ремонти.Решил съм следващата пак да е италианска, независимо от всичките оплювания.Писна ми от бесно Голфове от началото на 90-те години, които се късат от вървене...

BAT_J
Stilo e din ot nai slabo prodavanite modeli na edna i bez tova ne mnogo nadejdna marka..imenno za tova cenata mu na staro e tolko niska za sravnitelno nova godina 2002-2004-a...vupreki tova ne pre4i da ima nadejdni ekzemplari izmejdu stiloto. Men li4no me kefi 3-vratat versia kato design

Dimitar
До тука разбрах 4е който има фиат си го хвали който няма незнам от къде на къде дава мнение като си няма представа от колата,но на мен така и неми стана ясно дали си струва Стилото,Да си го купяли?

аз
И защо ще взимаш 5 години по-стара кола от горе-долу същия клас?

bobi
Моля за савет.Направиха ми оферта да заменя моята а4,19тди90к.за фиат стило16,16v.Чист бартер,аудито е 95,фиата 2001.

Асен
Имам Фиат Стило 1,9 дизел 115к.с. 2003г.Взех го за 5700лв.Сменил съм само агренажен комплект,филтри и масла за 460лв. с труда.За немски автомобил на тези години ще дадете два пъти повече пари и да го купите и да му смените същите неща.Изводите и избора оставям на всеки от Вас.

Тихомир
Незнам тези които го хвалят този фиат дали са карали друга марка автомобил, но аз от ауди а4 96г седнах във Фиат Стило 2004та и да ви кажа честно няма нищо общо. Нито като комфорт, нито като стабилност. Да не говорим че електрониката на фиата си прави каквото си поиска. Има повече екстри, от които почти нищо не използвам, а и не всички работят :) Ако не ми се налагаше да карам по нов автомобил никога нямаше да погледна фиат и сега само си потвърдих мнението за тези коли.

Пенчо
Карал съм десетки автомобили. Купих моето пунто преди три години на 210000 км. Много съм доволен, без грешка. Сменям от време на време колсумативи, но и те ми излизат без пари. Абе човек, стига обикалял продължителните тестове и писал едно и също! Сменяш марките, но иначе пишеш се едно и също, а и изразът няма грешка се повтаря на няколко пъти.;) Следващият път поне го промени малко.

Станислав
Абе хора само този който не е карал италианска кола не знае за какво става въпрос - имах Пунто 1.1 направих му 400хил. от чисто ново - няма проблем, е сменяш косумативи ама нищо по сериозно, карам Каппа в момента 95 год. взех я на 186000 или поне така пишеше, направил съм и 150000 за три години - няма грешка, дори шарнири не съм сменял, имам МЛ 270 ЦДИ 2005г. пак от нов го карам за 100000 км заден шарнир, и проблеми с ЕСП - кото и джипа и Ланчиа-та се карат горе долу по едни и същи пътища. Разликата е в това 4е за МЛ-то плащаш тройно и повече а всъщност Каппа-та има доста повече екстри и очевидно е по здрава. Навремето карах и Джета 2 - все нещо и имаше - така че VIVA ITALIA.

Alex
Който иска може да кара немски леген със същите показатеи или близки като година екстри и т.н. за 2 пъти повече пари, което по абсолютно никакъв начин не означава че фиата е 2 пъти по-смотан и че се троши 2 пъти повече. За тези пари и за тази година и екстри и подръжка аз не виждам какво по-добро може да се купи. Така че нека всеки си кара това, което на него му е кеф. Няма еднозначно хората да харесат нито фиата нито гоУфа.

никой
Прочетете някое итал. автожурнал (ако можете) и после коментирайте.Утидете пред някой реномиран сервиз (BOCH) и вижте кои марки се нареждат по-често и тогава коментирайте ФИАТ.Да не говорим за цени на части на различните марки коли от един клас."За всяка кола си има шоф ор!!!

Mustaine
Колега Любо, след това което прочетох от твоя коментар трудно ще се спра на Фиат...благодаря ти за откровеността!

Любо
аз имам стило 1.6 бензин+газ 3 врати.карам го от година и половина вече 26000 км.сега съм на 110 000.разход 7.5 на 100 ГАЗ.сменил съм 2 носача 2вътр.накрайника и рециклирах рейка общо 600лв.по мотора 2 бобини 250лв.компа трупа грешки но срещу 30лв.през 5 месеца се чистят и си караш.ако искате да карате евтинакола на малко години с модерен вид това е избора.НО трябва и малко техническа грамотност защото за смяна на крушка ми искаха 50лв. сваля се бронята.сам човек го прави за 2 часа.аз за сега съм доволен.

Ivan
ами виж в форума на фиат, сменят се едни релета, не са скъпи по нета се поръчват, до 200лв ще ти стъпе със смяната им всичко, само потърси човек, който им разбира, няма страшно!

KIRO
OТКАЗА МИ ЕЛЕКТРОУПРАВЛЕНИЕТО НА ФИАТ СТИЛО -2003 Г 1,9 JTD ЗНАЕ ЛИ НЯКОЙ ОТ ВАС КАКВА Е ПРИЧИНАТА И АКО Е СЕРИОЗНА ПОВРЕДАТА ОТ КЪДЕ МОГА ДА НАМЕРЯ МОТОР ВТОРА УПОТРЕБА

ADAC
лека вечер

ADAC
за мен тестовете са субективни но не прекаляват толкова много

tisho
Колега,лека вечер от мен.Сервизните книжки нямат нищо общо с качеството.Това са различни неща.Радвам се,че ти научих поне името :)

ADAC петър
За страна като германия в коятои имат сервизни книжки качеството щее по високо, в бг не са чували за сервизна книжка. А и несмятам че немците манипулират чак толкова много. моята кола не е чак толкова важна защото е на повече от 10 години не е немска. Голяма част от проблемиоте и са ужасните бълг пътища. Инак ауто билда позна горе долу какво сме ремонтирали с баща ми по колата.

tisho
"Иначе ако си вземеш кола за по 10 000 лв и да е под 10 години значи нещо и има. " - това от ADAC ли са го казали? :) А ти каква кола втора ръка караш.Сигурен съм,че не е фиат стило.

ADAC
И аз карам кола 2 а ръка и не съм доволен от качеството и надежността. В тестовете фокс от фоксвагените удари дуното. Иначе ако си вземеш кола за по 10 000 лв и да е под 10 години значи нещо и има.

tisho
човече (не си пишеш името),аз в тези тестове съм чел само суперлативи за всички фолксвагени (особено за голфовете),имам голф и за мен тази кола е всичко друго,но не и особено надеждна!Така,че за мен е глупаво да се вярва сляпо на хора,които хвалят своята продукция и плюят по тази на конкурентите!И аз не твърдя,че разбирам или съм голям разбирач,не знам това от къде си го науми???

ADAC
не съм карал много ясно, затове имам доверие на хората които са карали. ина4е е много смешно да се правиш че разбираш нещо като не си се качвал. И после не било вярно защо? От къде на къде?

tisho
а ти да не би да си го карал 100 000 км,че да мислиш,че не е прав? Чакам да отговориш!

ADAC
защо мислиш, че е прав? Да не би да си карал фиата 100 000км, че знаеш къде са му слабите страни и де силните?

tisho
фиата не е баш колата,но цецо е напълно прав с написаното от него!!!

ADAC
А бе цецо и тия от декра, TUF и ADAC ли не разбират от автомобили? Само да се появи Кирил да ти обясни какво означава туф и защо ако излъжат, застрахователите ще изпищят, защото ще изгубят много парици. Много ги обича тези спорове, и го пише из целия форум. Неказвам че кирил не е прав напротив но имам чуството, че ше се повтори. :)

ceco
avtora na gorespomenatata ocenka ne razbira ot avtomobili

comments powered by Disqus