Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus C-Max

Ford Focus С-МАХ лесно може да бъде разпознат като член на семейството на Focus, най-вече чрез пътното му поведение. Предлаганият от есента на 2003 г. компактен ван е един от най-спортните представители в своя клас и впечатлява най-вече с добрата комбинация между пъргавина и достатъчно комфортна возия.

С-МАХ обаче не е особено просторен, като в него липсват трети ред седалки и централно място с реални размери на втория ред. Повърхностите в интериора и механизмът за сгъване на седалките също не са на нивото на конкуренцията.

Сред недостатъците за модела може да бъде изтъкнат големия брой повреди при дизеловите мотори (турбокомпресор, измервател на въздушния поток, инжекционна и електрическа системи). Въпреки това с добрата си тяга и по-ниския разход на гориво дизелите са предпочитан избор в сравнение с относително слабите и неикономични бензинови мотори. Единствено двулитровият бензинов модел със 145 к.с. е с адекватна за тежката каросерия мощност.

Подобен модел в ниво на оборудване Trend от 2004 г. може да бъде намерен за 11 500 евро. За същата стойност се търгува и двулитровият дизелов модел, но с година по-стар, както и С-МАХ с базовия дизелов мотор от 2005 г.

Плюсове
  • пъргаво пътно поведение
  • прецизно превключване на предавките
  • надеждни спирачки
  • задоволителен комфорт
  • прецизно настроена кормилна уредба
  • солидна изработка
  • гъвкав интериор
  • удобни предни седалки
  • добро оборудване за безопасност
  • ергономично управление
Минуси
  • лоша видимост
  • малко отделения за вещи
  • шумове в интериора
  • чувствителен към страничен вятър
  • тясна средна седалка отзад
  • лесни за издраскване повърхности
Типични повреди
  • » проблеми с осветителната система
  • » дефекти в скоростната кутия и съединителя
  • » проблеми с електрониката
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензинов двигател със 145 к. с. Шумен и трудно развиващ обороти четириклапанов мотор. Разход около 9 л/100 км.

1,6-литров дизел със 109 к. с. Изключително бързо развиващ обороти, добри динамични характеристики. Разход около 7 л/100 км.

История на модела

2003 Дебют на Focus C-MAX с двигатели 1,6 л (100 к. с.), 1,8 л (120 к. с.), 1,6 TDCI (109 к. с.) и 2,0 TDCI (140 к. с.).

2004 Нови двигатели 1,6 л (115 к. с.) и 2,0 (145 к. с.), 1,8 л вече със 125 к. с.

2005 Нов базов 1,6 TDCI (90 к. с.) и модел с метан.

2007 Лек фейслифт, от името остава само С-МАХ.

Коментари

ВАСИЛ
ДОБЪР КАРАМГО 6 ГОД.БЕЗ ПРОБЛЕМИ ОСВЕН СЕГА МИ ПРОТЕЧЕ ПАРНОТО ОЩЕ НЕ СЪМ ГО ОПРАВИЛ

pestera333
ТЪРСЯ ДА КУПЯ ДВИГАТЕЛ ЗА КИА -СОРЕНТО 2,5 ДИЗЕЛ ТУРБО

Андреев
Отличен джип,много здрав и с много евтина поддръжка.Карам такъв от две години и съм много доволен.

Анонимен
очень хорошо показало относительно недорогой ремонт и ходовая ходиткак минимум 2 года на разбитых дорогах резкая

Margarita Makedonska
перфектен. Добро окачване, приятна визия, лесна обслужване.

анонимен
mnogo zle

T.T.T.
4G15,C62A -koito razbira tuk se spira.

Неделчо
Перфектен! Държи по-висока цена от много по-реномирани джипки.

Васил
никой ли няма соренто? моля кажете някоя дума за него, че съм се орентирал към покупка.

М.Борисова
Мицибуши под всака форма е класика

comments powered by Disqus