Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Maverick

2
2
2571737618
Туит
Ford Maverick

Maverick винаги е бил съвместна продукция на Ford с други компании. Първата генерация (произвеждана от 1993 до 1998 година) е дериват на Nissan, а наследникът е технологичен близнак на Mazda Tribute.

Странно, но факт – актуалната генерация на модела не се предлага с дизелови, а само с извънредно лакоми бензинови двигатели. Първият от тях е четирицилиндров и при фейслифта от 2004 година беше заменен от по-мощен 2,3-литров вариант със 150 к. с., а вторият е трилитров V6 със 197, а по-късно с 203 к. с.

По напълно непонятни причини продаваната в Щатите версия с хибридно задвижване никога не е стигала до Стария континент. В Европа моделът се предлага само с двойно предаване, като при нормални условия задвижващи са само предните колела, а при нужда се включва и задният мост.

Модели от първата генерация могат да се намерят за около 4500 евро, докато цените на наследника стартират от поне 10 500 евро (за 2.0 от 2001 година).

Плюсове
  • » просторен интериор (при версията с 4 врати)
  • » добра видимост от мястото на водача
  • » добри офроуд-качества (при първото издание)
  • » добро поведение на пътя (при второто издание)
Минуси
  • » висок разход на гориво
  • » лош комфорт на возене (при първото издание)
  • » липса на дизелов двигател (при първото издание)
  • » лошо оборудване за безопасност (ESP не се предлага)
Типични повреди
  • » дефекти по окачването
  • » дефектни светлини
  • » проблеми със съединителя
  • » проблеми с уплътненията на цилиндровата глава
  • » износени спирачки
  • » корозия на ауспуховата система
Препоръчвани двигатели

2,7-литров TD със 125 к. с. Четирицилиндров турбодизел, който има добра тяга, но работи извънредно грубо, разход до 12 литра на 100 км.

2,3-литров бензинов двигател със 150 к. с. Четирицилиндров двигател със задоволителни динамични показатели, разход от десет до единайсет литра на 100 километра.

История на модела

1993 Дебют на модела.

1998 Преустановяване на доставките за Европа.

2001 Нов модел с бензинови двигатели 2.0 и 3.0.

2004 Фейслифт. Нов 2,3-литров бензин (150 к. с.) и 3.0 V6 с 203 коня.

2005 Промени по някои детайли.

2006 Прекратяване на доставките за Европа.

Коментари

Анонимен
mnogo dobro kachestvo za cenata

Aнонимен
dgipkata e syper/benzin/ oba4e

comments powered by Disqus