Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford S-Max

Туит

Много място, чевръста, комфортна ходова част и размери на автомобил от средния клас – Galaxy и Ford S-Max са идеални семейни автомобили.

Ford направи голям удар с втория Galaxy и с Ford S-Max – и двата базирани върху техниката на Mondeo.

Двигател: Гамата се простира от 101 до 203 к.с., като бензиновите мотори и версията Flexifuel със 145 к.с. почти не играят роля. Най-подходящ е двулитровият дизел, развиващ от 115 до 163 к.с. Златната среда е вариантът със 140 к.с., впечатляващ с добра междинна тяга и нисък разход на гориво (от 5,5 до 8,5 литра). Дизелите обаче имат едно слабо място: при често шофиране на къси разстояния филтрите за твърди частици могат да предизвикат проблеми.

Каросерия: И двата модела са добре конструирани ванове с голямо вътрешно пространство, като Galaxy предлага с една идея повече място – пътуващите на третия ред седалки са облагодетелствани от по-високата задна част. Но и във Ford S-Max пасажери, високи до 1,70 метра, могат удобно да пътуват най-отзад. Местата и кутиите за дребен багаж, както и лампите за четене, са улеснения в ежедневието. Гъвкавата подредба с потъващи в пода седалки не оставя неизпълнени желания.

Изработка: Качеството на изпълнението е добро. Фугите са тесни и равномерни, материалите в интериора са с високо качество, всички елементи са сглобени чисто. Тропането и скърцането вече принадлежат към миналото, а нивото на шумове в интериора е ниско.

Безопасност: В това отношение и двата вана на Ford са едни от най-добрите автомобили в своя клас. ESP заедно със системата против буксуване и спирачния асистент присъстват на борда серийно. Към тях по желание се добавят още функции за безопасност, като темпомат с регулиране на дистанцията и предупреждаване за сблъсък, светлини за кръстовища и динамични светлини, следящи завоите. Последните обаче не могат да се комбинират с ксенонови прожектори.

Ходова част: Galaxy предлага добър компромис между чевръсто поведение и комфорт, настройките не са нито твърде стегнати, нито твърде меки. Страничното накланяне и реакциите при подаване и отнемане на газ в завой са в поносими граници. Ford S-Max е с по-твърдо настроени пружини и амортисьори. При голяма скорост в завой и двата модела недозавиват, но се контролират добре. Работата на спирачките е на високо ниво. Цената за това е бързото износване на спирачните дискове поради голямото тегло на автомобилите.

Кой двигател ви препоръчваме

Дизелът със 140 к.с. е идеален и за двата вана на Ford – той разполага с изобилие от въртящ момент (320 Нм) и с него може да се шофира икономично. Онези, които искат да пестят още повече, могат да изберат за Galaxy 1,6-литровия дизел.

Спецификации на двигателите на Ford S-Max
Кой тип каросерия да изберете

Въпрос на вкус: Galaxy има серийно трети ред седалки (с изключение на специалния модел Viva Trend), който при Ford S-Max се монтира само срещу доплащане. Освен това Galaxy предлага повече пространство над главите и в багажника – той е по-практичният автомобил, докато Ford S-Max е по-динамичният

От коя година да е моделът

При осъвременяването на моделите през 2010 г. моторите бяха преработени; оттогава те изпълняват стандарта Euro 5 и изразходват по-малко гориво. Освен това автоматикът с хидравличен преобразувател беше заменен с трансмисия с два съединителя.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Още базовата версия Trend е добре оборудвана. При Ghia и Titanium почти не остават неизпълнени желания – а разликата в цените за различните нива е много малка при употребяваните автомобили.

Каква е цената

Братята ванове на Ford са почти на едно и също ценово равнище; по принцип Galaxy е с няколкостотин евро по-евтин от Ford S-Max.

Цени на Ford S-Max в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Грамадното вътрешно пространство на Ford S-Max контрастира с малкия брой дефекти. Поради това моделът е на едно от първите места по надеждност сред вановете. Ако изобщо се появят проблеми, най-често става дума за износване, преди всичко при спирачките.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus