Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-V

14
14
2571719315
Туит

Японският SUV Honda CR-V се отличава с високо ниво на безопасност и отлична надеждност.

В Европа третото издание на модела Honda CR-V се продава от началото на 2007 година, като по характера си то се доближава повече до комфортен SUV, отколкото до всъдеход. През 2012 година моделът се сдоби с наследник, който за пръв път се продава и във версия само с предно задвижване.

Двигател: За разлика от повечето конкурентни SUV модели, при Honda CR-V бензиновите мотори са доста търсени – около половината предлагани на вторичния пазар автомобили се задвижват от двулитровия мотор със 150 к.с., при който се забелязва лек недостиг на тяга. Единствената негова алтернатива е 2,2-литровият турбодизел с мощна тяга още от ниски обороти, чиято мощност през 2010 година се покачи от 140 на 150 к.с. При този мотор пресягането към скоростния лост и посещенията на бензиностанция са значително по-редки – средният му разход е с около две на сто по-нисък от този на бензиновия еквивалент. При тегленето на товар дизелът също има предимство – той може да дърпа до два тона, докато при бензина стойността е 1,7 тона. Всички версии на Honda CR-V са снабдени с автоматично управлявана система за двойно задвижване. Петстепенната автоматична трансмисия се предлага за дизеловия двигател едва от 2010 година, докато при бензина тя можеше да се поръча още от началото на производството.

Каросерия: Въпреки компактните външни размери, вътрешният обем е доста впечатляващ. Наред с големия товарен обем (524 до 1532 литра), добро впечатление правят и практичните решения като регулируемата в хоризонтална посока и лесна за сгъване задна седалка.

Изработка: Honda CR-V се представя много добре по отношение на качеството и в прегледите на Dekra регистрира по-добро от средното за класа представяне при всички възли и агрегати. В статистиката за аварирали на пътя автомобили моделът също заема много добра позиция.

Безопасност: В краштеста на Euro-NCAP Honda CR-V постигна четири звезди. Още базовият модел е екипиран с ESP и шест въздушни възглавници, а топверсията има и адаптивен темпомат с предупреждение при възникване на опасност.

Ходова част: Макар да притежава по-добра управляемост от своя предшественик, CR-V все още предпочита спокойните преходи. Настройката на окачването е насочена към комфорта, което подхожда на характера на автомобила.

Кой двигател ви препоръчваме

Пъргавият и култивиран 2,2-литров турбодизел е превъзходен агрегат, който се появи при втората генерация на Honda CR-V и изразходва средно около 9 л/100 км. Двулитровият бензинов мотор е със значително по-слаба тяга, а и с разход единайсет на сто не е особено икономичен. Дизелът има сериозно предимство и при теглене на прикачен товар. В рамките на фейслифта от началото на 2010 година двигателите бяха преработени. Оттогава те разполагат с повече мощност (плюс 5 к.с. за бензиновия и плюс 10 к.с. за дизеловия агрегат) и покриват нормите Euro 5.

Спецификации на двигателите на Honda CR-V
От коя година да е моделът

Тъй като фейслифтът донесе на модела единствено козметични промени и леко повишена мощност, не е задължително да търсите по-нови модели. Ако сте спрели избора си на Honda CR-V дизел автоматик с норма Euro 5 обаче, ще се наложи да се бръкнете доста дълбоко за екземпляр, произведен след 2010 година.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Ако не броим лакът металик и навигационната система, други самостоятелни опции липсват – допълнителните желания са включени в нива на оборудване или пакети. ESP, климатик и радио са винаги серийно на борда, версията Elegance в допълнение към това разполага с климатроник и темпомат. Пакетът Sun-and-Light включва стъклен люк и ксенонови светлини.

Каква е цената

На вторичния пазар се предлагат приблизително равен брой бензинови и дизелови модели, но цените варират: специално по-новите бензинови автомобили се продават доста по-изгодно от дизеловите си колеги. Ако търсите добре поддържан дизел, ще трябва да платите поне 20 000 евро.

Цени на Honda CR-V в Германия
Колко е надежден

Експертите на Dekra твърдят следното: Honda CR-V от поколението Typ RE е истински отличник в прегледите на Dekra. Едва при голям пробег се проявява склонност към ускорено износване на спирачките и по-специално на спирачните дискове. Иначе CR-V прави впечатление единствено с дреболии от рода на дефектни крушки на фаровете.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

соник
Има два тампона в задната част на колата, които като се износят започва да се тресе. crv 1998-2000

Priest Lulu
Добър всеки Аз съм благодари Всемогъщия Бог за всичко,което той е направил за мен и моето семейство,моята история започва през 2012 г., когато бяхтърсене за заем в един заем фирма в индийскии прекарах всички пари, които са и дорипродават всички моята собственост тук в Перу,включително моите автомобили и не получизаема. Г-жа Клара Дейв жена, която по-късноми даде заем онлайн в САЩ, тази жена ми дадезаем от $89,000.00 долара, които да инвестиратв моя бизнес тук в Перу сега имамвъзстановяване на всички моята собственостобратно. Благодаря ви много г-жа Клара Дейв ине може да спре да ви благодаря, докато азкажа на всички света колко добър ти нея. Моето име е Мария дел Росарио ОливераArbulu и можете да се свържете с мен чрезимейл: rosariodel_arbulu@hotmail.com

Валентин Василев
От една година имам Хонда ЦРВ 2004 г. с 2.0 бензинов двигател.Колата е втора употреба от Италия,беше на 134х км.След 10 000км.мога да кажа,че си заслужава всяка стотинка,сменил съм единствено задължителните консумативи.До сега не съм имал никакви проблеми,взех я с монтиран газов инжекцион,гори ми 10 на 100газ при около 100км.час,няма течове или горене на масло.Да шофираш този автомобил е удоволствие,а аз съм сменил много.Купето няма и наченки за ръжда,много добре е обработено.Какво му трябва повече на човек,двигателя К 20 А4 е един от най-надеждните агрегати.За итериор,седалки и коморт,колегите вече са писали.Следващата ми кола отново ще е ХОНДА ЦР–В.

okli_1
i moita pravi syshtiq nomer

Krasimir Kostadinov
От 2 години имам Хонда ЦРВ 2004 г. с 2.0 бензинов двигател. Ако някой се чуди дали да си вземе такова - горещо го препоръчвам! Поддържам го само с висококачествени консумативи и в срок и досега не съм имал абсолютно никакви проблеми, като се има предвид, че колата наскоро мина 200 хил.км. Всичко включително тампони, амортисьори, дискове, съединител и пр. са си оригиналните, с които е излязла от завода. Двигателя не гори и грам масло, въпреки че слагам доста тънко такова- Кастрол Ейдж 0W30. С две думи, ако търсите практичност и надеждност- това е автомобила!

kiril
От две години и половина карам Honda CR-V 2.2 i-CTDi, като започнах да я карам на 129 000. Изминал съм малко над 50 000 км и като цяло съм доволен от автомобила. Преди да я купя са сменяни предни дискове и накладки както и разни други по-малки неща. Аз съм сменял един шарнир, една биалетка, два тампона и на 150 000 две ролки, като всички неща с изключение на едната ролка съм сменил превантивно. Проблемите, които съм имал са следните: - проблем с DPF (реших проблема като го отстраних) - проблем датчик на педала на газта - съединителя започна да буксува на 5 и 6-та предавка на около 160 000 км,но още не съм го сменял и сигурно ще изкара още доста (четох, че съединителя прави проблеми на тези коли заради високия въртящ момент и май са оправили проблема след 2010) колата ми също има чип тунинг и може и това да се ускорило прецакването на съединителя. - често ми изгарят крушките на късите светлини.(това май също е често срещан проблем) Разхода на гориво е доста приличен: - извънградско от 5.5 до 7.5 зависи от карането и багажа, както и външния багажник с кутия - градско 8,5-10 зависи от задръстванията Багажникът му е огромен. Карал съм го на сняг, пясък минавал съм през вода и не съм имал проблеми. Определено препоръчвам този автомобил на всеки особено за дълги пътувания на повече хора с много багаж! Колата е доста широка и сравнително безшумна.

Георги Чобанов
ЦР-то което притежавам е 2004г.2.0 бензин 150 к.с с газов инжекцион и е един страхотен автомобил -недежден,практичен,ежедневен,качествена изработка,доста спартански интериор без излишни глезотиики(което за мен си е голям плюс),при необходимост задните седалки се сгъват и автомобила може да поеме доста багаж .Двигателя е безшумен поне до 130 км и дърпа доволно лекото купе(то е само 1450кг), голямо удоволствие е шофирането заради директното управление,високата позиция на седалката и запаса от мощност.На газ ми дава 10/100,до 110 км ,но при скорости от над 140 км разхода скача от 14/100 и нагоре и за това мисля че един от малкото му минуси е разхода на гориво.Парите с които човек може да го придобие също не са малко и могат да се посочат като минус но джипа си струва парите. За тежки офроуд възможности немога да коментирам щото още не съм го пробвал,но извън асфалтовите пътища също се държи добре !Горещо препоръчвам на всеки които има нужда от такъв вид автомобил да си вземе Хонда ЦР-В!!!

john66
Имам цр-в 98г, при ряэко подаване на газ на 2ск,започва да трепери.След това се оправя и при скорост между 100/120 км, се повтаря сьщото.На какво може да се дьлжи това?Благодаря на всички,които ми отговорят!

гост
Единственият недостатък на колата (модел 2006, бензин, автоматик) е разхода на гориво - 10-12л/100 км. Автомобилът е комфортен, поради, но поради по-мекото окачване, кренът в завой е осезаем. За пробег от 100000+ км. (закупен от България, нов) са сменяни само ДВГ масло и филтри, както и предни спирачни дискове и накладки. Високото положение на шофоьорско място е голямо предимство, особено при по-дълги преходи. Огромно удоволствие е да настъпиш педала на газта до край, да гледаш как оборотите с лекота пълнят скалата и да чуваш \"рева\" на мотора!!! Не съм виждал друг двигател да достига толкова бързо работна температура - около 2-3 мин. от студен старт!

Анонимен
a da kagete nesho za 2003g honda crv 150k.c benzin

Aнонимен
ас съм сопственик на 4x4 с1.2 бендзинов мотор исъм доволен много проходима навсякакви терени расхода на гориво в гората е 10 на 100 а гратцко 7.5л.вози много добре и на пресечен терен някои консумативи са много ефтини поносими са ремонтите и по ходовата част доста просторна от вътре честито на бъдештите сопственици.

Aнонимен
Идеален градски автомобил маневрен,пъргав, икономичен, с много добър обзор, лесен за паркиране и управление в градска среда. При това предлагащ нормално място за 4 души. Става и за инзвънградско каране ако нямате много багаж. Изключително евтин за експлоатация. Притежавам такъв от 3 години и съм много доволен.

анонимен
корекция - отнася се за първата генерация 97-98г

анонимен
шумни над 90км/час ,иначе един прекрасен и сигурен автомобил

comments powered by Disqus