Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Jazz

Туит

Наподобяващият пропорциите на ван Honda Jazz впечатлява с много просторния си интериор, гъвкава конфигурация на задните места и добра техническа надеждност

Базовият модел на Honda Jazz в Европа е сполучливо съчетание от класически малък хечбек и миниван. Под каросерията в еднообемен стил се крие просторен и изненадващо гъвкав като възможности за трансформация на обемите интериор. Актуалното поколение на модела е на пазара от края на 2008 година и е много по-добър избор от недотам надеждния си в техническо отношение предшественик

Двигател: Гамата едва ли може да се нарече богата - предлагат се два бензинови агрегата с доста близка максимална мощност от съответно 90 и 100 к.с. По-мощният е с работен обем 1,4 вместо 1,2 литра и може да бъде поръчан и с безстепенна автоматична трансмисия CVT, която показва много по-малко технически проблеми от своя предшественик. Ако търсите относително нов употребяван екземпляр с автоматична трансмисия, можете да обърнете внимание и на предлагания след фейслифта през пролетта на 2011 година икономичен "мек" хибрид с бензинов двигател с мощност 88 к.с. и десеткиловатов електромотор, при който също се използва CVT. Honda не предлагат дизелова версия на Jazz

Каросерия: Това е големият плюс на малкия Honda Jazz. Пространството за пътници и багаж в дългата 3,90 метра каросерия на модела надхвърля далеч възможностите на повечето автомобили от този калибър. Тъй като 42-литровият резервоар е разположен под предните седалки, целият обем под изключително гъвкавия механизъм на задния ред остава напълно свободен. Освен обичайните възможности, седалките отзад могат да се сгъват и нагоре като в киносалон, с което вариантите за конфигурация се увеличават неимоверно

Изработка: Приятните на докосване повърхности определено не преобладават в интериора на Honda Jazz за сметка на целесъобразността, която е изведена на преден план. Въпреки това, като цяло моделът изглежда много добре изпълнен

Безопасност: За разлика от неговия предшественик, актуалното поколение на Honda Jazz разполага серийно с ESP и шест въздушни възглавници от самото начало. През 2009 година моделът премина тестовете за безопасност Euro NCAP с отлична оценка от пет звезди. Известен проблем е нетипично високата корозия на спирачните дискове

Ходова част: Благодарение на по-дългото междуосие, поведението на Honda Jazz на неравна настилка дава много по-малко поводи за критика от това на предходното поколение. Комфортът на возене също е подобрен, макар че все още не може да се причисли към най-силните козове на малкия японец

Кой двигател ви препоръчваме

Независимо от това дали ще спрете вниманието си на 1.2, на 1.4 или на все още много новата и рядка на вторичния пазар версия 1.3 Hybrid, няма да откриете особени разлики по отношение на мощността на трите задвижващи агрегати. 1,4-литровият мотор със 100 к.с., който играе ролята на най-мощна алтернатива в гамата, определено не е чудо по отношение на темперамента, но все пак има известно предимство по отношение на въртящия момент. Споменатият и доста рядък на пазара „мек“ хибрид не е евтин, но при внимателно отношение към педала на газта може да ви изненада приятно с много нисък разход на гориво и приятни маниери на работа на силовия тракт. Движението изцяло на електрическа тяга обаче не е сред талантите на задвижващата система на хибридния Jazz

Спецификации на двигателите на Honda Jazz
Кой тип каросерия да изберете

Honda Jazz се предлага само в един вариант на каросерията

От коя година да е моделът

Най-важната промяна в междувременно над четиригодишната история на актуалното поколение на модела Honda Jazz бе много лекият фейслифт през месец април 2011 година и допълването на гамата с хибридната версия по същото време. Първата генерация от 2008/2009 година не прави впечатление с някакви типични „детски болести”

Кое ниво на оборудване е подходящо

Количеството и качеството на оборудването на Honda Jazz зависи от нивото на изпълнение. Броят им е общо пет, като версията 1.2 се предлаха само в базовите нива S и Trend, докато 1.4 съществува и като Comfort, Elegance и Executive. Климатичната инсталация е серийна от Trend нагоре, а до фейслифта отоплението на седалките се предлага от ниво Elegance. След това – при Exclusive в комбинация с кожени тапицерии

Каква е цената

По отношение на експлоатационните разходи, версиите 1.2 и 1.4 се движат на почти идентично равнище. По-високите цени на варианта със 100 к.с. на вторичния пазар са следствие на обикновено по-високото ниво на оборудване, съпътстващо 1,4-литровия мотор. Затова по-пестеливите се насочват предимно към варианта 1.2

Цени на Honda Jazz в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Третото поколение на Honda Jazz е изключително надежден спътник, който се представя убедително с много добри оценки в статистиката на повредите. Негативно впечатление прави единствено корозията по спирачните дискове, което обаче следва да се причисли към недъзите, типични за движещите се на кратки разстояния автомобили. Иначе японският модел не страда от ярко изразени и значителни по характер повреди

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    n/a
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus