Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Lantra

След двете поколения на Hyundai Lantra предлаганата от 2000 г. Elantra отбеляза сериозен напредък на корейската марка, въпреки че новата версия с полегат покрив не можа да замести пълноценно комби варианта. Иначе автомобилът е много по-съобразен с европейския вкус от своите предшественици, при това създава впечатление и за по-високо качество.

Проявяват се само единични дефекти при акумулатора, климатика или имобилайзера и повечето от тях биват отстранявани в рамките на щедрата гаранция, давана от производителя. Освен това за цената си Elantra предлага изобилие от място и оборудване, макар и да липсват важни за сигурността елементи, като странични въздушни възглавници за глава и ESP.

С двулитровия Common rail дизел обаче Hyundai е в крак с автомобилната мода – агрегатът е значително по-еластичен и икономичен от двата бензинови мотора.

За предходния модел ще кажем само, че е по-добре да стоите далеч от него, тъй като показва далеч над средния брой дефекти, пък и цените за Elantra започват от скромните 3500 евро (за дизелите – от 5000 евро).

Плюсове
  • много място в купето
  • гъвкаво и обемно багажно пространство
  • приличен комфорт на окачването
  • богато серийно оборудване
  • ефикасни спирачки
  • удобни седалки
Минуси
  • управление, при което се „губи” усещане за пътя
  • тропане на окачването
  • посредствено на вид качество на материалите
  • слаби светлини
  • ESP не се предлага
  • няма странични въздушни възглавници за глава
Типични повреди
  • » ускорено износване на предния мост
  • » спукан изпускателен колектор
  • » шумно приплъзващ клиновиден ремък
  • » дефектен имобилайзер
  • » слаб акумулатор
Препоръчвани двигатели

Двулитров дизел със 113 к. с. Шумно работещ мотор със задоволителна еластичност и разход около 7,5 л/100 км.

Двулитров бензинов със 139/143 к. с. Четирицилиндров двигател с равномерен ход и добър темперамент; разход около десет литра на100 км.

История на модела

2000 Дебют на Elantra като класически седан и вариант с полегат покрив. Предлагат се два бензинови двигателя: 1.6 със 107 к. с. и 2.0 със 139 к. с.

2001 Двулитров Common rail дизел със 113 к. с..

2003 Рестилизация и подобряване на качеството на интериора. Двулитровият бензинов двигател вече e с 143, а 1,6-литровият – с 105 к. с.

2007 Дебют на новата генерация

Коментари

Emil Iliev-V.T
Imam Lantra-1,6-16v,kato zagree ne iska da zapali,sled 5-6zavurtania?

Петър Найденов
Не знам кой е правил тези проучвания, но притежавам няколко автомобила Елантра, които работят като таксита мотори 1.6, 2.0 бензин, общо 8 на брой и от личен опит не от слухове мога да споделя, че проучващия доста се е пообъркал с "+" и "–". Първо ще започна с т.н. минуси :"управление, при което се „губи” усещане за пътя." Губи се ако си пил или преуморен, карал съм над 50 модела автомобили включително съм се състезавал и мога да кажа че управлението е на доста прилично ниво за класа. Не,че е от ранга на спортен автомобил, но не и че се "губи" усещане.... "слаби светлини" - това може да го напише само човек, който не е карал "Елантра" през ноща или е карал автомобил над 400 000км.

comments powered by Disqus