При преглед на 7-местните ванове на пазара Hyundai Trajet е едно от най-достъпните предложения, и то когато е съвсем нов. Дългият 4,70 метра корейски ван се характеризира с гъвкаво вътрешно пространство с изобилие от място. Наред с това ванът се предлага със серийно оборудване, което е почти невероятно с оглед на цената.
От 2004 година насам моделът се предлага серийно и с автоматична климатична инсталация. Който проявява интерес към употребяван Trajet, е желателно да се спре на максимум петгодишен екземпляр, тъй като дефектите при по-старите автомобили са доста над средното равнище. Както показват техническите прегледи, предното окачване на модела редовно създава немалки проблеми.
С повечко късмет може да намерите и рядко срещания дизелов вариант CRDi, който се предлага от 2001 година. Дизелът е със значително по-добър темперамент, отколкото двулитровия бензин, а е и много по-икономичен в сравнение с другата алтернатива - 2,7-литровия бензинов V6. За сметка на това единствено шестцилиндровият модел се предлага с автоматична трансмисия
Двулитров дизел със 113 к. с. Грубо работещ Common Rail-двигател с добра тяга, разход около девет литра на 100 км.
Двулитров бензинов двигател със 136 к. с. Тих и равномерно работещ четирицилиндров двигател с недостиг на въртящ момент, разход около 11 л/100 км.
2000 Дебют на модела във варианти 2.0 GLS със 136 к. с. и 2.7 V6 със 173 к. с.
2001 Дизелов вариант 2.0 CRDi със 113 к. с., предлаган от месец май.
2004 Фейслифт. Нов двулитров бензинов двигател със 140 к. с., автоматичната климатична инсталация става серийна.
2008 Край на производството.
Найден Андонов
Мотора е производство на GM Daewoo
Dido
Mislq 4e e Mercedes, edin priqtel ima Hyundai Tucson 2.2 CRDi i kazva 4e e Mercedes ;))))
ivan
dvigatel 2.0 CRDI 2004 proizvodstvo na Hyundai li e?