Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Trajet

3
3
2571737684
Туит

При преглед на 7-местните ванове на пазара Hyundai Trajet е едно от най-достъпните предложения, и то когато е съвсем нов. Дългият 4,70 метра корейски ван се характеризира с гъвкаво вътрешно пространство с изобилие от място. Наред с това ванът се предлага със серийно оборудване, което е почти невероятно с оглед на цената.

От 2004 година насам моделът се предлага серийно и с автоматична климатична инсталация. Който проявява интерес към употребяван Trajet, е желателно да се спре на максимум петгодишен екземпляр, тъй като дефектите при по-старите автомобили са доста над средното равнище. Както показват техническите прегледи, предното окачване на модела редовно създава немалки проблеми.

С повечко късмет може да намерите и рядко срещания дизелов вариант CRDi, който се предлага от 2001 година. Дизелът е със значително по-добър темперамент, отколкото двулитровия бензин, а е и много по-икономичен в сравнение с другата алтернатива - 2,7-литровия бензинов V6. За сметка на това единствено шестцилиндровият модел се предлага с автоматична трансмисия

Плюсове
  • » богато серийно оборудване
  • » висока товароподемност
  • » добра водимост
  • » гъвкаво разпределение на вътрешното пространство
  • » просторен интериор
  • » ефективни спирачки
  • » функционално подредено табло
  • » тихи и равномерно работещи бензини
Минуси
  • » висок разход при бензиновите двигатели
  • » непрецизна механична трансмисия
  • » голям радиус на завиване
  • » неудобна позиция на седене на втория и третия ред
Типични повреди
  • » издрани спирачни дискове
  • » дефектни стоп-светлини
  • » проблеми с електрическите системи
  • » дефектни колела и гуми
  • » дефектни предни светлини
Препоръчвани двигатели

Двулитров дизел със 113 к. с. Грубо работещ Common Rail-двигател с добра тяга, разход около девет литра на 100 км.

Двулитров бензинов двигател със 136 к. с. Тих и равномерно работещ четирицилиндров двигател с недостиг на въртящ момент, разход около 11 л/100 км.

История на модела

2000 Дебют на модела във варианти 2.0 GLS със 136 к. с. и 2.7 V6 със 173 к. с.

2001 Дизелов вариант 2.0 CRDi със 113 к. с., предлаган от месец май.

2004 Фейслифт. Нов двулитров бензинов двигател със 140 к. с., автоматичната климатична инсталация става серийна.

2008 Край на производството.

Коментари

Найден Андонов
Мотора е производство на GM Daewoo

Dido
Mislq 4e e Mercedes, edin priqtel ima Hyundai Tucson 2.2 CRDi i kazva 4e e Mercedes ;))))

ivan
dvigatel 2.0 CRDI 2004 proizvodstvo na Hyundai li e?

comments powered by Disqus