Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar XJ

12
12
2571736743
Туит

Дебютът на новото поколение на модела през 2003 година успя да развълнува публиката - със своя класически и леко старомоден дизайн автомобилът е близък до сърцата на верните почитатели на Jaguar, но наред с това е съоръжен и със значително по-модерна техника, отколкото би могло да се предположи.

Изработена изцяло от алуминий каросерия, пневматично окачване и обширен интериор – това са предимства, които правят новия Jaguar XJ значително по-модерен от неговите предшественици. Наред с това задвижваните от рафиниран и мощен V8-двигател лимузини предлагат и изключително приятен комфорт на возене.

На добри отзиви се радва и предлаганият от 2005 година насам дизелов 2,7-литров V6, чиято мощност е 207 к. с. Дизелови екземпляри на възраст две години и половина се котират по около 35 000 евро и така са на приблизително еднаква цена с автомобилите, задвижвани от 4,2-литровия бензинов V8 с 298 к. с. Представителите на предходното поколение с година на производство 2002 вървят средно между 15 000 и 17 000 евро.

Както категорично доказват и статистиките на Dekra, покупката на екземпляр с повече навъртени километри не предполага почти никакви рискове. С годините все пак автомобилът става по-склонен към проблеми с електрониката и електрическата система. При по-новите автомобили тригодишната гаранция от производителя допълнително намалява рисковете при покупка. 

Плюсове
  • » много добър комфорт на окачването
  • » добра водимост
  • » V8-двигатели с плавен ход
  • » хармонично настроена автоматична трансмисия
  • » впечатляващи динамични показатели (за XJR)
  • » луксозно обзавеждане
  • » добра благонадеждност
  • » три години гаранция от производителя
Минуси
  • » сравнително тесен интериор преди 2003 г.
  • » слабости в ергономията
  • » системата ESP се предлага серийно чак от 2003 г.
  • » висок разход на гориво при XJR
  • » високи разходи по поддръжката
Типични повреди
  • » износване на спирачките
  • » проблеми с електрическата система
  • » дефектни амортисьори
Препоръчвани двигатели

4,2-литров V8-двигател с 298 к. с. Мощен двигател с чудесна динамика и плавен ход, разумен разход от около дванайсет литра на 100 км.

2,7-литров V6-дизел с 207 к. с. Фино работещ двигател с отлична тяга, сравнително добра динамика. Разход около девет литра на 100 километра.

История на модела

1997 Дебют на обновеното поколение Х300 с нови 3,2- и 4,0-литрови V8-двигатели и преработена ходова част.

2003 Ново поколение с алуминиева каросерия и пневматично окачване.

2005 Нова дизелова версия с 2,7-литров V6-мотор с 207 к. с.

2007 Фейслифт.

Коментари

georgi
iskam da si kupia 116 115ks dobi koli li sa

Илиян
Пълен туч

Анонимен
seat leon 1.9 tdi 90-110 konq e nai-dobriq izbor spored mene malko har4i, eftini 4asti, za tolkoz pari hi4 ne e zle daje. ;)

Анонимен
maluk rezervoar za gorivo, 4e na kogo mu tr golqm rezervoar sled kato na vsqkade e pulno s benzinostancii i + tova nikoi ne si pulni rezervoara do gore :D :D :D

601 s
trabanta niama nishto elektri4esko po nego kupuvai smelo ...

Анонимен
klo

Aнонимен
много здрава машина минава отвсякъде.имаме сеат толедо като амфибия е.

Aнонимен
Стига с тия тесни сандъци. Тва е малка колица.

Aнонимен
добар за малко пари

Aнонимен
http://www.vbox7.com/play:e081d7c7

анонимен
lop mnogo dobria dinamika no dizelita pri agresivno karae otkazvat duzite i maxovika i mnogo malak servizen intervai mejdo 10-12 xil km

анонимен
samo *неизправности по електрооборудването e dostata4no za da ne si q kupq nikoga :X

comments powered by Disqus