Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jeep Cherokee

17
17
2571730771
Туит

С представянето си през 2001 г. Jeep Cherokee се превърна в първия модел на марката, притежаващ независимо окачване на предните колела.

Задните, по традиция, са свързани с твърда ос, но именно заради нея офроудърът е един от най-добрите, когато се стигне до преодоляване на тежък терен. Затова при покупка трябва да се обърне внимание на долната част на автомобила – за предпочитане след повдигане с подемник – за типични следи от удари с камъни и други препятствия.

В този случай може да се използва и възможността за проверка за течове от двигателя. За съжаление течовете на масло и износването на спирачните дискове са едни от най-често регистрираните проблеми при проверките на Dekra. Най-икономични са дизеловите двигатели, впечатляващи с добрата си тяга най-вече при теглене на ремарке. За тази цел Cherokee е добре пригоден с възможността си да тегли до 3,5 тона прикачен товар.

Плюсове
  • » здраво окачване и силово предаване
  • » висока допустима маса на прикачения товар
  • » много добри офроуд-качества
  • » компактна каросерия с добра видимост
  • » висока товароносимост
  • » култивирани бензинови мотори
Минуси
  • » ограничен комфорт на возене
  • » неудобни седалки
  • » сравнително тесен интериор
  • » небрежна изработка на някои компоненти
  • » непрецизна кормилна уредба
  • » ефективността на спирачките отслабва при натоварване
Типични повреди
  • » неравномерно действие на ръчната спирачка
  • » износване на елементи на окачването
  • » силни течове на масло от двигателя
Препоръчвани двигатели

3,7-литров V6 бензинов двигател с 210 к. с. Спокоен ход на работа, прилични динамични характеристики, висок среден разход на гориво от около 14 л/100 км.

2,8-литров дизел със 150/163 к. с. Грубо работещ четирицилиндров дизел с мощна тяга. Среден разход на гориво около 10 л/100 км.

История на модела

2001 Представяне на третата генерация на модела с 2,4- и 3,7-литрови бензинови мотори и 2,5-литров турбодизел със 142 к. с.

2002 Нов дизелов двигател с обем 2,8 литра и мощност 150 к. с.

2004 2,8-литровият дизел вече с увеличена мощност от 163 к. с.

2007 Представяне на четврътата генерация.

Коментари

Гост
За Чироките сте дали като минуси: неудобни седалки - според мен са супер комфортни, без проблеми минавам 5000-6000км. Непрецизна кормилна уредба - не знам защо я наричате непрецизна, аз така съм свикнал че го карам като спортна кола из планинските пътища, изключителен кеф е да караш по тесен планински път с много завои. Ограничен комфорт на возене - да, в градско каране малко друса и клати, но на дълъг път е като в лодка, особено в Германия, 190-200км/ч си ги държи и не се усещат.

Dido
Не съм фен нитп на Ауди ното на Алфа ,но съм имал и двете коли и които не е имал по за дълго Ауди не знае за какво зтава въпрос...... плюят Алфите за предници и електроника незнам си какво ама на АУДИТО като му се разтропа Чупената предница с една кофа Носачи....... не ти е маико работа..... слаби бензинови мотори, слаба шумо изолация (За А-4 Говоря) няма проостор и е супер тясно в Купето...... некомфортна возия според моите критерий...... скъпо и сложно обслужване за ТДИ моторите един ден труд които не са фатални защото няма аз да си го правя,а майстора ами 600 ЛЕжа за ремъци и ролки и труд на чупеното ТДИ което никога няма да върви както ЖТД на Алфата :( ЗА Ауди не само да не чуя ами и пед нас на улицата не искам да го виждам даже тоя трошляк

Beta
Ха-ха-ха, последният коментар ме развесели искрено. Поздравления за това проникновение, евалла!

Alfa
Необосновано скъпа поддръжка за такъв евтин бранд имат аудитата ! Имат агресивен дизайн , но всичко свършва дотук.Не могат да се мерят с Алфа !

Audi
Необосновано скъпа поддръжка за такъв евтин бранд имат алфите ! Имат агресивен дизайн , но всичко свършва дотук.Не могат да се мерят с Ауди !

miladinov
алфата е уникална кола мерцедес да готини са но прекалени еднакви модели при алфата всеки модел се различава със дизайн и двигател мерцедес или бмв могат ли да изкарат от 1.8 144к.с без турбо немските автомобили ги карат много в бг защото са по евтини като цяло.алфа ромео е СТРАСТ качиш ли се веднъж неможеш да слезеш

Vitanoff
Абе как да вземеш под внимание мнението на хора, които вместо Спорт казват "Шпорт"... Първо да се научат, че не немското е най-хубаво винаги, после да критикуват. В тоя ауто Шпорт все пристрастни оценки се дават!

Не е важно
Абе момци, за всеки влак си има пътници!

Анонимен
u4udvashto dobro povedenie na patq,iznenadvashto avtomobil4e,malak razhod,mnogo ikonomi4na podrajka-N1 za jena

анонимен
Карал съм Ауди и карам сега Алфа, но ако трябва да избирам 159 и А4 Б7 избора ми е в Ауди-то, цените им са аналогични, почват от 17500лв. и на двата модела. Аудито е от 2005 и е фаселифт, алфа-та е от 2006 и още нямам заместител. Заради по-агресивната визия няма как втори тъп да си купя Алфа.

307
едно от най красивите купета правени някога

вурстчета с бира
А бе \"макаронки на фурна\", ормъзна ми да чета и слушам мнението на обикновени комплексари като тебе, които пишат глупости само за да тушират собственото си съжаление че нямат сърце и възможности да карат автомобил икона на съвременното автомобилостроене какъвто е 159, и в същото време немогат да признаят дори пред себе си, че такъв автомобил са искали винаги но никога няма да имат.

макаронки на фурна
Мерцедес пък е създал автомобила, първият дизел в серииен автомобил. Сравнявате крава с пиле. Кола с предно предаване твърдите, че е по-спортна от коли със задно или 4х4. На всичкото отгоре за качество изобщо нищо не споменавате, КАМО ЛИ ЗА НАДЕЖНОСТ. Да италянските коли са по красиви, но нито са по - бързи, хич не са надежни и ергономията е голям шит. Но какво ви пука нали е красиво. Както казва моя приятел от форума Енцо ферари "щом изглежда така начи е бърза"

Марти
Ето един много готин сайт за 159 http://www.experience159.com/

Marti
1. Алфа Ромео съществува 50 години преди Ауди. 2. Всеки модел на Алфа Ромео притежава душа, красив е, елегантен. Има красива стойка и хубава предница, която имаш чувтсвото, че те гледа и ти казва "Покарай ме с много газ!!!" 3. Ауди или фолксВаген грИп като цяло (звучи много грозно, все едно казвам псувня) са много по-назад с правенето на коли. Техните коли не притежават нито визия, нито стил, нито дизайн. Всичките са еднакви и си приличат. Вземете например Ауди 80, 100 А4 и др.(А6 и А8 са по-големи, но и те си приличат) да не говорим за грозните пасати, по някой път ги бъркам ауди/пасат... 4. Common rail е италиянска разработка и първите масови коли с Common rail са Алфа Ромео 156 1.9 JTD 1997г. И от там се почва и на други коли. 5. Каквото и да си говорим италиянските коли като цяло са най-красиви. Алфа Ромео го изкарват като автомобил среден клас, но по нищо не отстъпва на автомобили като Мерцедес и БМВ, да не говорим, че алфите са доста по-бързи от най-култувите модели на мерц и бмв (без да гледаме АМГ, говорим за stock коли) Алфа Ромео от 96г. до сега имат модели, които имат повече екстри от модели на Ауди БМВ и Мерцедес същата година на производство. Изберете си една година и сравнявайте ако не вярвате!!! Вземете например 166 2004г. и Някой Мерцедес 2004 г. (тип лимузина) и сравнете сами. Вярно, че алфите харчат малко повече, но който го е страх от мечки да не ходи в гората!!! Все пак има дизели , които вървят доста повече от БМВ-та с 6-цилиндрови бензинови мотори и доста повече конски сили (или поне по книжка, хаха) Все плюсове за Алфа Ромео. Едно голямо евала за марката, която приблизително 100 години не е изневерила на истинския път в автомобило строенето, дизайн, визия, спортен дух и елегантност. Всичко това във всеки един модел. А, ако се заговорим за старите модели на Алфа, немските кошничета доста изостават :)))) защото те са само елегантни (хахахаха) а алфите са и спортни също така и естествено много по-красиви!!! :)

lubo
когато от алфа преди много ве4е години имаха common rail.. от ауди още незнаеха за какво става вапрос и правеса само това което могат.. 1.9тди.. което гледаме ве4е 20 години по родните ни пътища ;) .. историята продължава....

Manol Apostolov
vnimavaite ako si smeniate masloto na deferincialite i skorostite v Balkan star Plovdiv.tam e strashno

comments powered by Disqus