Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Sportage

13
13
2571737779
Туит

За разлика от вана Carnival, Kia Sportage е един доста търсен модел на вторичния пазар. Много от почитателите на офроуд-автомобилите избират точно този SUV заради ниската цена и доброто ниво на оборудване.

Предшественикът на представената през 2004 година генерация разполага с демултипликатор, който по желание включва в задвижването на автомобила и предния мост с постоянно съотношение на предавания към предните и задните колела въртящ момент. Първата генерация на Kia Sportage е снабдена също с понижаващ режим на трансмисията, както и с автоматичен блокаж на диференциала. Ако попаднете на автомобил, който често се е впускал в офроуд-приключения, е много важно да обърнете внимание за евентуални щети по окачването, спирачната система и дъното на автомобила.

Наследникът се базира на платформата на Hyundai Tucson и разполага само с предно предаване с възможност за автоматично включване на задния мост. Затова пък новото поколение предлага несравнимо по-добро поведение на твърда настилка, отколкото аскетичния си предшественик.

Плюсове
  • » просторен интериор
  • » висока товароподемност
  • » добро поведение при тежки терени
  • » сигурно поведение на пътя
  • » богато серийно оборудване
  • » каросерия с добър дизайн
  • » предлага се и като кабриолет (за първото издание)
Минуси
  • » вяла динамика
  • » ограничен комфорт на возене (за Sportage 1)
  • » слаби спирачки
  • » пропуски в качеството на изработката
  • » висок разход и слаба тяга (за четирицилиндровите бензинови двигатели)
Типични повреди
  • » износване на окачването
  • » проблеми със спирачките
  • » проблеми със системата за впръскване на горивото при дизелите
  • » корозия по ауспуховата система
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензинов двигател със 118 к. с. Четирицилиндров двигател с плавна работа, но сравнително вяла динамика, разход около 12 литра на 100 км.

Двулитров дизел с 83 к. с. Четирицилиндров дизел, който работи изключително грубо и оскъден темперамент, нисък разход от около десет л/100 км.

История на модела

1995 Дебют на модела.

1999 Фейслифт. Нова версия кабриолет с мек сгъваем покрив.

2001 Нов 2,7-литров дизел, V8-двигателят се предлага с повече мощност.

2004 Дебют на изцяло ново поколение на модела през септември.

2007 Нов, по-мощен двулитров дизелов двигател със 140 к. с.

Коментари

Ivan Stoichev
kolko litura maslo subira kia sportage 2.0 turbo dizel :) 1998 godina ?

Tisho
nqkoi ima li predstava za KIA SPORTAGE sled 2005 godina s dizelov motor 2.0 crdi 113 konski sili. Interesuvame dali nadejdna struva li si izob6to da si vzema takuv djip ot sredna klasa :)

Mani
dobro e jipcheto,zdravo i nadejdno.samo s imobilaizera sam imal iadove.tia v firmenia serviz sa indianci.mahaite izcialo i ste ok.

kiril
E posledno stavali za semeen djip za razxodki v gorata ili do provincjta i 1 pat v godinata do moreto i za malko gracko ne za off rood znam ce Padjeroto i Land Lovera i Toiota sa djipovete no vse pak govorom za sreden klas djip i evtina podrajka .

dimitar velichkov
mnogo golemi nepriqtnosti varti i ne pali i ne mogat da go otkriqt kazvat ne si razpoznavala klo4a

kabelcheto
maitap be Uili...

Иван
На черно ще рече по черен път бре албанецо.

Aнонимен
Какво ще рече 13 литра на \"чеарно\"? Ако си купиш газ от бензиностанция ти гори 8,5, а от друго място 13-ли?

Aнонимен
8.5л газ разход на асфалт,13л на чеарно,а с хъбовете нямам проблеми.Данък-24лв.ПЕРФЕКТНО

Aнонимен
автомобил лош имидж,но с прекрасна ергономия..сравнително евтини резервни части,много здрава конструкция,слаб бензинов мотор(2.0-95к.с.),като цяло надежден и проходим.

Aнонимен
проблемни са хъбовете на предните колела..за радост проблема е решим,чрез цялостно премахване на автоматиката,намеса на стругар и превръщането им в ръчни хъбове.т.е. цялата работа става за 20лв.

Тяната
и при мен има6е проблем с имобилаизера...махнах го нацяло

Manol Apostolov
bih dopalnil i chesto sreshtan problem s imobilaizera.poradi mudnoto otstraniavane na problema ot strana na firmenia serviz se nalaga cialostno otstraniavane na imobilaizera.

comments powered by Disqus