Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Discovery

4
4
2571730866
Туит

Ако търсите универсален всъдеход, едва ли можете да пропуснете предложението на Land Rover Discovery: този автомобил предлага най-добрия компромис между офроуд-качествата на класическия Defender и луксозните SUV в стила на Range Rover. Носител е на всички черти на легендарната британска марка и е реална алтернатива в класа на Mercedes M-класа и BMW X5.

За съжаление Discovery не може да се похвали с качеството на най-добрите в този клас. По-старите модели се характеризират с различни шумове от тропане. Пътното поведение на втората генерация (1999-2004 г.) е тромаво и свързано със силно накланяне на каросерията.

Положителни черти на модела са високото ниво на комфорт и доброто оборудване. Трябва да отбележим, че се предлагат дори версии със седем места. С внимание трябва да се подхожда при избора на годината на производство: дизеловите двигатели отговарят на нормите Euro 2 едва след 2002 г.

Представеният през 2004 г. Land Rover Discovery III е значително подобрен в сравнение с предшественика си, но все още е рядкост на пазара втора ръка.

Плюсове
  • » прекрасни офроуд-възможности
  • » висока максимална маса на прикачения товар (3,5 т)
  • » просторен интериор
  • » добро оборудване
  • » добра видимост
  • » удобен достъп до купето
  • » предлага се със седем места
  • » голям багажник
Минуси
  • » непрецизна кормилна уредба
  • » тромаво поведение на пътя
  • » слаби спирачки
  • » ниско ниво на оборудване за сигурност (Discovery II)
  • » неикономичен V8 мотор
  • » дизелът едва след 2002 г. с Euro 2
Типични повреди
  • » разбита кормилна рейка
  • » дефектни уплътнения на каросерията
  • » дефекти по двигателя (загуба на масло)
Препоръчвани двигатели

2,5-литров турбодизел със 139 к.с. Петцилиндров двигател с достатъчно темперамент, разход около 11 л/100 км.

Четирилитров бензинов V8 със 185 к.с. Добри динамични показатели, разход около 11 л/100 км.

История на модела

1999 Дебют на Land Rover Discovery II с бензинов V8-двигател и 2,5-литров дизел.

2002 Дизеловият двигател вече покрива нормите Euro 2.

2003 Фейслифт. Нова предница, блокажът на централния диференциал става част от серийното оборудване.

2004 Смяна на поколенията, дебют на Land Rover Discovery III.

Коментари

Camel
"Na PSA" - пълни глупости! Винаги са били английски! Първото Диско има за Италия ограничени бройки с VM motor. Това е!

Анонимен
Na PSA

milcho mihaylov
какви дизелови двигатели предлага дискавъри

анонимен
Не е верно, че V8 има разход от 11л/100...а 17-18 Дизеловият двигател фабрично покрива Ерво2, през 2002 му слагат катализатор и става Евро3. Блокажът на централния диференциал отпада напълно след 2002. Той се прилага само в началото на производството, но става безсмислен в комбинация с Тракшън Контрола (ТС) Поздрави

comments powered by Disqus