Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Range Rover

Предшествениците на актуалния Range Rover всъщност бяха SUV-автомобили, без тогава наименованието да бе употребявано. Основната характеристика на тези модели е съчетанието на качества за движение по пътя и извън него.

В актуалния модел нещата стоят по идентичен начин – за разлика от своите конкуренти, купувачите на Range Rover не са лишени от възможността да преодоляват и най-тежките терени. В оборудвания с твърди оси прeдходен модел (1994-2002 г.) офроуд-способностите бяха постигнати за сметка на пътното поведение, но с представянето на актуалния модел това бе променено. Сега бъдещите собственици не са изправени пред рискове относно незадоволителното качество на изработка, характерно за по-старите модели.

Комфортът на возене е на средното за класа ниво, а серийно монтираното въздушно окачване с лекота се справя с неравностите по пътя. Интериорът с кожа и дърво е сред най-изисканите в класа.

Компромисен е изборът на двигател. Бензиновият V8 се характеризира със спокоен ход, но и с висок разход на гориво. Редовият шестцилиндров дизелов мотор е относително икономичен, но и некултивиран. Представеният през 2006 г. V8-дизел с 272 к.с. все още е рядкост на пазара втора ръка.

Радост за купувачите са сравнително ниските цени: дизелови TD6 Vogue на три години се предлагат за 35 000 евро.

Плюсове
  • добър комфор на возене (от 2002 г.)
  • прекрасна проходимост
  • просторен интериор
  • високо максимално тегло на прикачения товар (3,5 т)
  • добри динамични показатели (за V8)
  • много добра тракция
  • спокоен ход на V8
Минуси
  • висок разход (за бензиновите V8)
  • слаб дизел с марка BMW
  • износване на някои компоненти (до 2002 г.)
  • ограничена водимост
  • високи експлоатационни разходи
  • бърза загуба на стойност
Типични повреди
  • » дефекти в ръчната спирачка
  • » проблеми с електрониката на двигателя
  • » проблеми с окачването на ауспуха
Препоръчвани двигатели

Трилитров дизел със 177 к. с. Добре работещ дизелов двигател от BMW с по-скоро скромни динамични показатели, разход около 12,5 л/100 км.

4,4-литров V8 с 286 к. с. Достатъчно мощен BMW-двигател, шумен при високи обороти, разход около 17 л/100 км.

История на модела

1994 Дебют на поколението Р38А с 4,0- и 4,6-литрови V8-двигатели, както и с 2,5-литров турбодизел.

2002 Дебют на ново поколение с 4,6-литров бензинов V8 и трилитров дизел от BMW.

2005 Фейслифт, бензинов V8 от Jaguar, вместо от BMW.

2006 Нов V8-дизел.

Коментари

rumen
kupihsi opelzafira gdina 200 dobreliye opel zafirata iskamda znam nyakoydami obesni molevisa

pe66o
verno li gori 10-11 gradsko

bate Xa4o
Kolko gori li mi 20-30 litra zavisu gradsko ili off road go kara6.Izvan grada kam 15 litra.

Aнонимен
колко гори бензиновия v8 мотор 93г.

Тапир до Бекир
имам само един коментар турското си е турско :-)

fuck you all
kolata e super

maro
2.5 баварски дизел е прикаска на p38 с един чип и харчи 10-11 на градско . джиповете са си много хубави но никои не ги додържа б бг.

Панчо
2,5 мотор колко гори?

turrisi
pencho......nai dobrata kola ne e novata,a slujebnata....Ford ne e imal takava zatova se e izcepil takav.Slujebnata hem ni6to ne har4i a za podrajka da ne govorim....

Панчо
Дефект в скоростите !!!

Учуден
Що за тест е това, че не разбрах? Освен субективни преценки друго тук не видях. Пък по отошение на коментара на колегата, че немското си било немско: в САЩ,където е най-големия пазар за коли, японските са на първо място, а в германия - немските. То бива бива субективизъм, но немците нямат равни на себе си в това отношение.

hahaha
suzdatelqt na rujdata-Opel

japan viva
samo mazda nomer edno sa a tezi evropeiski 4ikii izob6to da ne mi se merkat

някой
опелът е най-здаравата машина .в съотношение цена - качество - екстри ,всичко друго отпада.

andon
imam opel imam i frenska i chesno wi kazvam che nadegnosta na francuzite e na dosta po na zad ot tazi na nemcite a prosto da ne goworim za opel zastoto se e okakato nai qkata mashina po nashite putista i prodygawa da se dokazwa a koto twyrdi drugo prosto da ide do nai blizkiq serwiz i da pita

pencho
kakva e tazi bitka mejdu frenski i nemski koli i bebe znae 4e nai dbrata kola e novata :-(|)

A
Ами то и френското си е френско. А и онова немско дето беше, днес вече го няма.

dextdemir
:)ако избирам между трите бих се спрял на маздата !

Karsu
имам само един коментар - Тъпият Опел си е винаги тъп...Погледнете по-далеч от носа си....

mitko
;) nakoga drug awtomobil oswen nemski pe4elil li e

bekir
имам само един коментар немското си е немско ;)

comments powered by Disqus