Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LS

Забележителна надеждност, феноменално ниско ниво на шумовете в пътническия салон и въпреки всичко най-големият модел в гамата на Lexus все още не се радва на особено голям пазарен успех на Стария континент. Не успя да му помогне нито огромната популярност в Щатите, нито ориентираният към европейските вкусове дизайн, нито рафинираната техника.

Истината обаче е, че клиентът не би трябвало да се интересува от тази подробности. Стига да не търси характерния стил на германските марки с трилъчата звезда, четирите пръстена или синьо-белия пропелер, в японския гигант човек може удобно да разпусне сред кожа и дървесина в необикновено добре обзшумения интериор, да се наслаждава на едва забележимото съскане на осемцилиндровия двигател, да се забавлява с многобройните електронни „играчки” и да оцени финия комфорт на въздушното окачване. Последното е характерно за всички версии на Lexus LS, но комфортът е най-добре изразен при  LS 430.

Въпросният модел е по-съвършен от своите предшественици не само заради сравнително по-модерния дизайн, а и благодарение на по-прецизната управляемост и по-големия обем и съответно мощ на двигателя. Предлаганият след фейслифта от 2003 година шестстепенен автоматик напълно завършва картината на безметежен комфорт. Въпреки всичко динамичното шофиране видимо не е сред приоритетите на флагмана на престижната марка, това се отнася и за наследника LS 460, който предпочита спокойното пътуване пред безмилостното „шпорене”.

Плюсове
  • изобилие от място на двата реда седалки
  • удобни седалки
  • тихи, лишени от вибрации V8-двигатели
  • много добре настроена автоматична трансмисия
  • разточително оборудване
  • изключително солидна изработка
  • много добър комфорт на возене
  • голям багажник
  • сигурно поведение на пътя
Минуси
  • висок разход на гориво
  • скъпа поддръжка
  • управлението дава слаба обратна връзка с пътя
  • тромава водимост
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачките
  • » неравномерно износване на гумите
  • » дефектни светлини
Препоръчвани двигатели

Четирилитров V8 с 284/276 к. с. Необикновено плавно работещ осемцилиндров агрегат, напълно лишен от вибраци. Разход около 13 литра/100 км.

4,3-литров V8 с 282 к. с. По-добра тяга, прекрасни маниери на работа, от 2003 г. в комбинация с шестстепенна трансмисия, разход около 14 литра/100 км.

История на модела

1994 Пазарен дебют на втората генерация на модела с четирилитров V8.

1997 Увеличаване на мощността, нова петстепенна автоматична трансмисия.

2000 Ново издание Lexus LS 430 с по-голям работен обем и повече мощност.

2003 Фейслифт, нова шестстепенна автоматична трансмисия.

2006 Дебют на третото поколение на модела във версии LS 460 и хибридния LS 600h.

Коментари
comments powered by Disqus